Velice opatrnými slovy, jsem své dávné kamarádce vyprávěla příběh o šestici bledých, chladných a nebezpečných krasavcích, s netradičním nočním životem a jejich specifických potřebách.
Očekávala jsem, kdy začne couvat a volat záchranku nebo policii. Maju, se jen dívala a pozorně si mě prohlížela. Svým prvním dotazem mě skoro rozbila:
„A stojí za to?"
Zalapala jsem po dechu:
„Maju!" vyjekla jsem na ní: „Ty. Ty jsi taky?"
Záhadně se usmála:
„Poškozená?" Nakrčila nos: „Stala jsem se herečkou, myslím si, že nemůžu být tak úplně zakořeněná v realitě." Proč jen mám pocit, že vždy jsem vyděšená jen já? Je to tím, že já jim přivádím ty dívky?
„Měla by jsi utéci, Miko a Aki, také," spíše jsem huhlala než artikulovala.
„A ty Emo? Ty proč tu zůstáváš dál?"
Toť další otázka za milion.
„Netuším."
Mika se protáhla:
„Tak nás nech, ať rozhodneme o sobě sami. Ne?"
Přikývla jsem.
„Říkala jsi Emo, že jich je šest a každý má jiný temperament?"
Přikývla jsem, zase.
„Aki a Miko už někoho mají?"
Znovu jsem přikývla.
„Ke komu mě pošleš? A ty už máš také některého?"
Povzdychla jsem si:
„Nevím, musím o tom přemýšlet. Aki, si vybrala tichého a zároveň prudkého Subara. Miko se svou nemotorností získá Kanata. Já sama zatím nejsem s nikým, ale měla jsem již čest s Kanatem, Laitem a Ayatem."
Rusovlasá kráska jen nadzvedla obočí:
„Řekni mi o těch dvou něco."
Zamyslela jsem se, co jsem o nich stihla zjistit:
„Laito si rád hraje, ale nemá rád nepříjemné situace a boje, to se snaží zmizet, nebo vše uklidnit. No a Ayato trpí na své ego. Jednou jsem ho viděla hrát basket. Víc ti o nich nepovím, i tak jsou to jen dohady, do hlav jim nevidím."
Maju, zavrtěla hlavou:
„A ti zbylí dva?"
Ona je opravdu neúnavná!
„Shu a Reiji. Reiji, je intelektuál rodiny, přebírá zodpovědnost. No a Shu vypadá neškodně, líně a ospale, ale to je jen vnější stránka. Pod ní je prudký a stejně nebezpečný, jako ti ostatní. Tak co, Maju, myslíš, že získáš některého z nich zájem?"
Potměšile se usmála:
„Shu!"
Nevím proč, ale věděla jsem to.
Proč jen musí být čas tak individuální, když se člověk na něco těší, vteřiny se táhnou jak minuty a pokud se blíží to co nechceme, letí hodiny zběsile, jako by nebyly stvořeny z šedesáti minuty, ale jen vteřinami.
Slunce zapadlo, čajovna ukončila svůj provoz. Miko a Aki, čekaly na noční návštěvníky u vchodu. Přivedly je do obřadní místnosti. Bylo na nich vidět, že ví i o dalším člověku v domě. K mé úlevě, nepřišli, Laito s Ayatem. Poté co snědli cukroví a vypili obřadní šálek šlehaného čaje, vešly dovnitř Miko s Aki.
„Subaru-san, prosím následujte mě," Uklonila se k světlovlasému zachmuřenému obličeji, ve kterém bylo vidět lehký náznak potěšení. Shu seděl se zavřenýma očima, Reiji jen sarkasticky nadzvedl obočí. Kanato, pokukoval zvědavě po Miko, jež se vydala směrem k nám:
„Fuji-sama, prosím, představte mi mého hosta," zakopla o neexistující překážku a padla přímo Kanatovi k nohám. Ten se rozesmál.
„Kanato-san, představuji vám Miko-chan, bude pro dnešní večer vaší průvodkyní. Prosím následujte jí." Miko se s omluvou postavila. Uklonila se ke Kanatovi:
„Těší mě, Kanato-san. Jsem Miko. Doufám, že si užijeme zajímavý večer."
Shu otevřel jedno své oko a Reiji, se zamračil. Předpokládám, veselý večer.
„Shu-san, pokud máte zájem se setkat s naším hostem, naleznete jí v altánku." Nasměrovala jsem modrookého upíra k Maju. Ani jsem neviděla, že by se pohnul a byl pryč.
„Reiji-san, pro dnešní večer zůstanu s vámi," poklonila jsem se mu, „následujte mě prosím." Vydala jsem se do svého pokoje, vědoma si jeho doutnajícího hněvu. Celou dobu jsem si lámala hlavu, čím bych moha zaujmout právě tohoto z bratrů. Otevřela jsem dveře a rukou mu naznačila, aby vešel. Prošel neslyšně dovnitř. Prohlédl si místnost, které jsem vtiskla svůj styl. Uprostřed byl nachystaný stoleček a připravený hrací plán pro Othelo.
„Fuji-san, předpokládám, že budeme hrát, ale co mě zajímá, je oč, chcete hrát?"
Zavřela jsem za sebou dveře.
„Pochybuji, že uznání vám nebude stačit, že Reiji-san?" To co se mihlo za skly brýlí, bylo divné. „Jistě jste silnější protivník, ve všech směrech, tak co kdyby jsme si zahrály o šaty?"
Pomalu zakroutil hlavou:
„Uznání. To zní lákavě, ale co tak si zahrát o výprask? Ta rákoska, co jste měla minule, byla velice lákavá. Rád bych jí ozkoušel na vaší vlastní kůži."
V tu chvíli vypadal jak měsíček na hnoji.
(Tak upíři jsou rozebráni)
- Edit. 18 -
ČTEŠ
Tajemství Bílé čajovny
Fiksi PenggemarKlidná, tichá, dokonalá. Mistr čajového obřadu, vlastník Bílé čajovny, trochu záhadná Fuji Ema. Je majitelkou Bílé čajovny, přes den dokonalá dáma, po setmění v alkoholovém rauši, v němž se setká se záhadným cizincem.