Veel leesplezier!!
-
Rachel Follows
'Ik wil nog niet...' Murmelde ik zachtjes, terwijl Cameron rustig aan mijn neus zat te kietelen.
'Slaapkopje, het is al middag, we gingen vandaag je moeder helpen, remember?'
'We hadden daar pas afgesproken rond half twee, dus ik kan nu nog even verderslapen...' Ik trok het deken meer over mezelf heen.
'Rach, ik meen het, ik probeer je nou al minstens een kwartier wakker te krijgen'
'Dat heb ik gemerkt, ja'
'Kom, opstaan' Ik voelde dat hij uit het bed kroop, en ik vreesde voor wat er nu ging gebeuren.
En mijn vermoedens werden bevestigd.
De dekens werden weggetrokken, en de koude lucht voelde vreselijk onaangenaam.
'Waarom haat je me?...' Mompelde ik in het kussen.
'Omdat, je me gisteren niet steunde wanneer mijn moeder niet ophield over mijn liefdesleven'
'Tsssss' Ik besloot dat toch maar op te staan, tegen mijn zin, en tevreden keek hij naar zijn werk.
'Blij?'
'Heel blij'
-
'Hee mam' Ik gaf haar een knuffel toen ze de deur opende.
'Hoi lieverd, bedankt dat jullie vandaag wilden komen helpen'
Ik liet haar los, en nu gaf ze Cameron ook een knuffel. 'Hoi Cameron, alles goed?'
'Ja hoor, en met u, Tamara?'
'Alles goed, dankje. Willen jullie iets drinken?' Ze sloot de deur achter ons.
'Ik haal het wel' Stelde ik voor, en ik ging al naar de keuken.
Er stond al een glas fruitsap op tafel, van mam veronderstelde ik, dus ik schonk er nog twee in.
'Thanks Rach' Zei hij toen ik het glas aangaf.
-
'Dus, ik wilde vandaag de muren van de slaapkamers beginnen schilderen' Legde mam uit, terwijl we met z'n drietjes aan tafel zaten.
'Super, met welke wilde je beginnen?' Vroeg Cameron, terwijl ik nog een grote slok fruitsap nam.
'Wel, ik heb al witte verf voor in onze slaapkamer, we gingen de logeerkamer in lichtblauw verven, en dat heb ik ook al gekocht. Rachel wilde zelf gaan kijken voor verf, dus dat hebben we nog niet'
'Anders beginnen we aan jullie slaapkamer, dan is die al sneller klaar. Je slaapt nu toch tijdelijk in de logeerkamer' Stelde ik voor.
Als Cameron en ik hier sliepen, lagen we toch altijd in de zetels, vanwege de enorme tv.
'Dat is een goed idee' Zei mam, en ze stond op.
'Let's do this!' Lachte Cameron, en terwijl wij de verf van zolder gingen halen, pakte mam alvast borstels en tape.
-
'Zeg eens lieverd... Hoe zit het met jouw liefdesleven?'
Ik liet bijna het emmertje verf vallen bij het horen van die vraag.
'Hah!!!' Lachte Cameron, die strijk ging van het lachen.
'Is dat een gevoelig onderwerp?...' Vroeg ze lachend.
'Nee hoor, Rachel praat er enorm graag over!' Lachte Cameron luid, en ik gooide een ongebruikte borstel in zijn richting.
'Wel dan? Rachel?' Drong mam aan, en ik rolde met mijn ogen.
'Mam, laten we het over iets anders hebben...' Probeerde ik.
'Ah komop Rach, vertel haar over die date!'
'Had je een date???' Vroeg ze enthousiast.
'Neeeeee, Cameron is gewoon weer irritant aan het doen' Hij stak lachend zijn tong naar me uit.
'Love you too'
-
'Hee pap, je bent thuis!' Ik gaf hem een kus toen hij het huis binnenkwam.
'Er hangt verf op je broek, hebben jullie de slaapkamer geschilderd?'
'Yep! We zijn zelfs al bijna klaar!' Zei Cameron trots.
'Haha, goed zo!'
'Hey Theo' Mam gaf pap een kus en hij deed daarna zijn jas uit.
'Moet je volgende week ook nog werken?' Vroeg ik hem, en hij schudde zijn hoofd.
'Ik heb nog extra vakantie genomen, zodat ik aan het huis kan werken'
'Weet je wat... Ik heb echt geen zin meer om te koken. Laten we pizza's bestellen!' Stelde mam voor.
'Jaaa!' Zei ik enthousiast, en Cameron keek me grijnzend aan. Hij was verliefd op pizza.
Echt, als hij kon, at die jongen het drie maaltijden per dag.
'Ik zal ze al gauw bestellen'
-
'Ik ben moe, en ik zit echt vol' Mompelde ik, terwijl Cameron weer naast me in de zetel neerplofte met een bak popcorn.
'Wil je de film nog afkijken, of zullen we al gaan slapen? Ik ben eigenlijk ook wel moe, van al dat schilderen...' Zei hij, en hij propte nog een handvol in zijn mond.
'Ik wil wel slapen... Jij?'
'Yep, maar die popcorn laat ik naast de zetel staan, ik heb nog steeds honger' Ik grinnikte om zijn opmerking, en ondertussen zette hij de tv uit.
-
Bedankt voor het lezennnnnnn!!
Love youuuuu, hopelijk hebben jullie al een leuke dag gehad!
XxxEmma
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Lãng mạn2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...