Geniet van het nieuwe hoofdstukjehh!! Xxx
-
Rachel Follows
'Ergens is de lichtknop...' Grinnikte Kevin, terwijl hij in het donker zocht naar de schakelaar.
'Aha!' Het licht knipte aan, en voor me stonden al de instrumenten en een hoop speakers en microfoons.
'Wauw!' Ik liep naar de achterste muur, waar posters waren opgehangen met foto's van hun optreden.
Een jongen met lang bruin haar tot zijn schouders viel me op, en ik kon het niet laten even te grinniken. 'Ben jij dit?' Ik wees naar de foto, en hij begon zacht te lachen.
'Ja, eh dat was toen ik een jaar geleden dacht dat lang haar "cool" zou zijn...' Hij maakte aanhalingstekens met zijn vingers en lachte terwijl hij het vertelde.
'Ik vind je haar toch beter hoe het nu zit...' Grinnikte ik, en hij knikte. 'Dat zeiden de jongens dus ook.'
Mijn oog viel op een notitieblok dat op een van de speakers lag, en mijn oog viel op een bepaalde regel.
I never believed one person could make another feel this way,
Like we're the only ones in this world.With you, I feel complete,
With you, I feel like I can finally fly.'Wauw... Heb jij dit ook geschreven?'
Snel pakte hij het papier. 'Ja, maar hrt is nog lang niet af, het heeft nog veel werk nodig...'
'Kevin?...Wil je het een keer spelen?'
Langzaam knikte hij, en legde de bovenste bladeren waar de lyrics op stondw terug op de speaker.
Op de onderste bladeren stonden de not die hij moest spelen, en die legde hij op een hoge kruk.
Toen hij zijn gitaar had genomen, begon hij zachtjes te spelen. Dit was duidelijk een langzaam nummer, misschien zelfs alleen maar met de gitaar, en zonder de andere instrumenten.
Na een kort poosje stopte hij, en keek me aan. 'Het is echt prachtig, Kevin...'
'Het zou nog prachtiger zijn als iemand de lyrics zong...' Hij wierp en blik op de bladeren en toen weer op mij.
'Wacht, ik?? Ik kan echt niet zingen!...'
Voorzichtig lachend haalde hij zijn schouders op. 'We zijn hier toch alleen, wat maakt het uit?'
Nerveus lachte ik even, mijn hart klopte overuren. Ik zong zelfs niet in de douche, gewoon uit verlegenheid dat iemand me zou kunnen horen...
Op het moment dat ik opstond om de lyrics te nemen, ging mijn telefoon af. 'Sorry, misschien is het belangrijk...' Zei ik, maar hij gebaarde dat hij het niet erg vond.
'Met Rachel?'
'Rach?... Ik ben het... Cameron...'
'Cameron?... Waar- waarom bel je me?...'
'Ik- ik ben bezorgd over je, ik zoek je al een half uur lang...'
'Oh, dat spijt me zo... Ik ben okee, ik ben bij Kevin in de garage...' Ik wierp hem even een blik toe, en hij hield een blad omhoog.
"Als je naar hem toe wil gaan, dan kunnen we gerust nog weleens afspreken als je wil? :)"
Lachend knikte ik, en zonder geluid zei ik: "Thanks".
'Cameron, ik kom eraan... Zien we elkaar bij de ingang?...'
'Ja... Dat is goed voor mij... Het spijt me, Rach... Echt vreselijk...'
'We praten er morgen nog wel over...' Zei ik zacht, en na die woorden hing ik op.
Cameron Davids
Het duurde niet lang voordat ik Rach zag, en ze merkte dat ik haar tas in mijn hand had.
'Thanks, die was ik anders vergeten...' Murmelde ze zacht, en zonder elkaar aan te raken liepen we naar de limo.
Annabelle Davids
Richard en ik zaten al in de auto toen Cameron en Rachel instapten. Hij hielp haar voorzichtig met instappen, maar ze keken elkaar amper aan.
Hij had het haar verteld... Dat wist ik daarnet op de dansvloer ook al, toen ze naar buitenliep...
Het was goed dat hij haar de waarheid had verdiend, maar het had in de eerste plaats nooit mogen gebeuren.
Kevin Foster
Een idee schoot me te binnen, en ik grabbelde naar mijn potlood en wat lege bladeren.
Your hair, those blue eyes,
I could stare at you forever if I could.Unfortunatly, you're not mine to keep,
You belong with someone else,
Although it breaks my heart to know...-
Krijgt Kevin échte gevoelens voor Rachel?... Gaat hij nog steeds doorgaan met het zieke plan dat Myra bedacht heeft?...
-
Morgen weer een nieuwe update!! X
Bedanktttt voor het lezennnn,
Love youuuu!
XxxEmma
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romantizm2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...