Chapter 20

3.8K 162 35
                                    

SINDS GISTEREN HEB IK OVER DE 2K READS EN STA IK OP #50 IN ROMANTIEK!!!

AAAAHHHHGGG OMGGGGGG!!!!

GENIET VAN DIT HOOFDSTUKJE!!!!!

IEDEREEN GAAT ME NU WEER LEUK VINDEN NADAT ZE DIT HEBBEN GELEZEN! ;)

-

Rachel Follows

Ik wilde naar huis.

Ik wilde niets liever dan nu onder mijn lakens te liggen huilen, alleen in mijn donkere kamer!

Voor de zoveelste keer veegde ik mij  tranen weer af aan mijn trui, het was ongelooflijk hoeveel een mens eigenlijk kan huilen!

Waarom moesten de dingen toch zo gaan??

Weer zat ik alleen op het bankje, totdat ik een bekende stem achter me hoorde.

'Rach, ren alsjeblieft niet weg... Ik wil alleen met je praten...'

Geschokken keek ik achter me, en zag ik Cameron staan. Duidelijk gekwetst, want net als bij mij, waren zijn wangen nat.

Zwijgend gebaarde ik dat hij naast me kon komen zitten, en voor een paar seconden staarden we elkaar aan.

Ik opende mijn mond om iets te zeggen, maar op dat moment deed hij hetzelfde.

'Ga jij maar eerst...' Dat was het eerste dat ik tegen hem zei, en hij slikte.

'Het spijt me zo... Dat ik een ander meisje heb gezoend, dat had ik niet mogen doen'

'Maar waarom deed je het dan?...' Vroeg ik zachtjes, en hij sloeg zijn ogen neer. Schaamte.

'Ik... Ik moest jou gewoon even uit m'n hoofd krijgen'

Niet begrijpend keek ik hem aan.

'Wacht, huh?... Hoezo?...'

Cameron Davids

Wat??

Hoe kon ze me zoiets vragen, dat was toch overduidelijk!

'Rach, laat me het niet luidop zeggen, dat kan ik nu echt niet...' Smeekte ik bijna, maar ze keek me nog steeds aan alsof ze het niet begreep.

Rachel Follows

'Rach, je weet toch dat ik hopeloos verliefd op je ben??' Zuchtte hij, en ik stond op van het bankje.

'Wat?? Jij... Op mij???'

Nu was het zijn beurt om op te staan.

'Dat wist je toch al?? Dat zei je zelf in de kamer!'

'Nee! Ik zei dat één van ons op de ander verliefd was geworden...' Ik slikte en keek naar mijn schoenen.

'En ik had het niet over jou'

Cameron Davids

Was Rachel verliefd op mìj???

Ze had het helemaal niet over mij in de kamer, maar over zichzelf!!

'Maar ik dacht dat...'

Ze knikte.

'Ik dacht dat ook...'

'Betekend dat dat we...'

Op dit moment begon alles langzaam door te dringen, en ik lachte.

Rachel keek in mijn ogen, en een enorm verlegen glimlach verscheen om haar lippen.

Rachel Follows

Opgelaten wilde Cameron mijn handen vastnemen.

Maar dat kon hij vergeten.

Ik drukte mijn lippen op de zijne, en meteen legde hij zijn handen achter mijn rug.

Mijn hand legde ik tegen zijn nek, en Cameron trok me dichter tegen zich aan.

Voor een seconde trok hij terug en staarde me aan, met zijn prachtige, bruine ogen.

'Ik kan het nog steeds niet geloven dat dit echt gebeurt'

'Ik ook niet!' Met blozende wangen stond ik als een idioot te grijnzen, en hij lachte weer.

Hij zette zijn lippen weer op de mijne en ik sloot mijn ogen.

Cameron was alles dat ik nodig had.

En dat was hij altijd al geweest.

Ik besefte het alleen nu pas.

Cameron Davids

Ik liet Rach even los om op adem te komen, en gelukkig keek ze me aan.

'Oh my god...' Lachte ze, en ik sloot even mijn ogen.

Het voelde alsof alles in mijn leven nu compleet was, ik had niets meer nodig, zolang Rach maar bij me was!

Voor altijd, want geloof me...

Ik zou haar nooit meer loslaten!

-

Samen zaten we op het bankje, zwijgend. Rach' hoofd lag op mijn schouder, en mijn hoofd rustte tegen het hare.

Onze vingers zaten met elkaar verstrengeld, en we genoten van de rust.

Op dat moment voelde ik Rach' gsm trillen in mijn broekzak, en een nummer van Ariana Grande begon te spelen.

'Ik denk dat dat mam is...' Zei ze zachtjes, en ik gaf haar de mobiel aan.

Rachel Follows

'Mam?'

'Rachel, je m-'

'Ik heb Cameron gezoend' Flapte ik er vrolijk uit, en het was even stil.

Een zacht kneepje ik mijn hand zorgde ervoor dat ik opzij keek, en Cameron knipoogde naar me.

'Je hebt wat?'

Cameron leunde dichter tegen me aan.

'Rachel en ik hebben gekust' Lachte hij, en ik gaf een speels duwtje tegen zijn arm.

'Wanneer je weer thuisbent, moeten we eens serieus praten'

'Ja... Klopt...' Antwoorde ik, en Cameron begon in mijn nek te kietelen.

'Stop!' Giechelde ik met mijn hand over mijn telefoon.

'Leg af... Want ik ga je nog een keer zoenen!' Grijnzde hij breed.

'Mam, ik moe-'

-

WAT VONDEN JULLIE ERVAN?? ;)

LOVE YOUUUU!!

XXXEMMA

PS. Ik werk momenteel aan een boek met schrijftips! Een aantal mensen hadden me dat gevraagd, dus ik ben er daarnet mee begonnen!

Ik laat wel weten wanneer het komt!

PS: Jaaahhh, ik heb wééral een nieuwe coverrr.... Sorryyyy, maar ik beloof dat dit een van de laatste keren zal zijn, ik ben echt wel tevreden van deze!

Wat vinden jullie ervan? :)

Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu