4.5K reads en #29 in Romantiek.
Dit. Is. Zo. Geweldig!! :D
Aaaaaaaahhhhh ik wordt altijd zo hyper door Wattpad, haha! :')
Mega bedankttt iedereeennn! Xx
Geniet van dit hoofdstukjehh!
-
Myra Foster
In Davids auto reden we weg van mijn huis, waarschijnlijk gingen we nu naar dat van hem.
Ugh.
Wat ik wilde bereiken met weglopen wist ik ook niet helemaal, maar ik had geen zin in huisarrest.
Al... Zou ik vanaf nu mijn kamer nooit meer uitmogen.
Uhg, we hadden er echt een zootje van gemaakt...
'Gewoon naar mijn huis, of wil je ergens anders heengaan?'
'We zouden naar het shoppingcenter kunne gaan?' Stelde ik lachend voor.
David zou beslist voor mij betalen, en wat nieuwe outfits konden er altijd bij!
'Ja, leuk!' Lachte hij, en hij sloeg af aan het kruispunt, richting het shoppingcenter.
Rachel Follows
'Kunnen we ergens mee helpen?' Ik liep rustig de keuken in, en Annabelle stond bij de tafel.
'Ik ga zo even naar de winkel, een klant vroeg voor een specifiek accesoire' Zei Annabelle, terwijl de zich focuste op de dozen met kleding.
'Oh, okee. Gaat u daar alleen heen?' Vroeg ik, en ze knikte.
'Wil jij misschien meekomen? Ik denk dat dat accesoire ook wel iets voor jou zou kunnen zijn!'
'Echt waar?? Leuk! Ik wil graag mee!'
'Super! Ik vertrek binnen een half uurtje, dan ga ik even snel koffie halen en rechtstreeks naar de winkel'
'Waar is die winkel eigenlijk?' Ik ging zitten aan een van de design stoelen.
Dit huis was echt mooi.
'Gewoon in het shoppingcenter, dus als je nog iets anders van daar nodig hebt?...'
Ik dacht even na. 'Nee, niet echt eigenlijk, maar toch bedankt'
Op dat moment liep Cameron ook de keuken in, ging achter mijn stoel staan en legde zijn handen op mijn schouders.
Ik keek omhoog, en op dat moment drukte hij zijn lippen op de mijne.
Annabelle Davids
Aaaaahhh ze zijn zo freaking schattig samen!!
Cameron schoof een stoel vanonder de tafel en zette zich naast Rachel.
'Annabelle en ik gaan zo even naar het shoppingcenter, heb jij uets nodig?' Vroeg ze, en hij weefde zijn vingers tussen de hare.
Cuties.
'Nee hoor, toch bedankt' Hij bracht zijn gezicht naar haar oor, en fluisterde iets.
Rachel Follows
'Schoonheid' Ik begon als een gek te blozen, en grijnzend keek hij me aan.
Ik voelde Annabelle's blik om ons rusten, maar dat maakte me weinig uit.
Langzaam liet ik mijn vingers over zijn wang strelen, en hij gaf een kusje zodra ik langs zijn lippen ging.
Toen begon het.
Lachend boog hij naar me toe en begon overal op mijn gezicht kusjes te drukken.
'Cameron?' Lachte ik, maar hij hield niet op.
Ik wilde ook niet dat hij ophield.
Myra Foster
Hield deze gast dan nooit op??...
Hij vertelde nu al een half uur lang over de keer dat hij gearresteerd werd toen hij 16 was, en het kon me gewoon echt niets schelen.
Alles wat hij vertelde, was oersaai, en ik begon me stillaan af te vragen of het het wel waard was.
Dit was dé manier om dichter bij Rachel en Cameron te geraken, maar het veroorzaakte zoveel problemen.
Mijn ouders waren woest, ik was hem zo beu als wat, en-
We schrokken ons beiden een ongeluk wanneer we ineens een sirene achter ons hoorde optrekken.
'Komen ze voor ons???' Vroeg David, en ik keek door de achteruitkijkspiegel.
'Ik denk het wel!' Realiseerde ik me, en een vlaag van paniek sloeg me in het gezicht.
Hadden mijn ouders serieus de politoe gebeld??
'Is dit vanwege je ouders??'
Wauw gast, late reactie.
'Ja!!!' Paniekeerde ik zogenaamd, alsof het me iets kon schelen.
Ik bedoel, dit was heus niet de eerste keer dat de politie achter me aanzat.
-
Hoe loopt dat af?...
Ik wil trouwens een aantal mensen bedanken voor het lezen van mijn nieuwe boek, dat waardeer ik echt enorm!
Ik weet dat het nog niet zo lang is, maar ik heb er echt lang aan gewerkt!
Trouwens, natuurlijk ook super bedankt voor het lezen van dit verhaal, haha!
Dit boek blijft natuurlijk wel mijn prioriteit, dus ik blijf het ook nog steeds dagelijks updaten!
Love youuuu!
XxxEmma
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romance2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...