10K READS. SINDS GISTEREN. OMG.
Dat zijn 10.000 keren dan 1 van mijn hoofdstukken is gelezen!!!!!!
Ik had zelfs 2 dagen geen updates geplaatst, en toch krijgt dit boek nog steeds zoveel reads!!! <3
Meeeeeggaaaaaa bedankttt!!!!
-
Ik had trouwens nog een idee;
Ik ga bij de korte inhoud van dit boek zegmaar "REVIEWS" toevoegen van dit boek.
Basically, iemands mening erover, en wat die persoon van het boek vindt/denkt! :)
Ik ga er waarschijnlijk een aantal toevoegen, met telkens de gebruikersnaam van die persoon erbij! Xxx
ALS JIJ OOK EEN REVIEW WILT SCHRIJVEN, VOEG ER DAN HIER EENTJE TOE IN DE COMMENTS!! Xxx
Het moet moet lang zijn, gewoon je eerlijke mening over mijn boek!! Xxx
Alvast mega bedankttt!!!!
-
Geniet van dit hoofdstukjeehhhh!!
-
Rachel Follows
Langzaam zette ik de rolstoel van Myra voor een tafeltje op een gezellig terrasje.
'Is deze tafel goed?' Vroeg ik, en Myra knikte. 'Ja hoor... Bedankt, Rachel' Ze glimlachte even, en glimlachend ging ik naast haar zitten.
Cameron kwam tegenover mij zitten en wierp even een blik op de menukaart.
'Ik neem gewoon een Cola, en jullie?'
'Ice Tea' Zeiden we in koor, en we moesten allebei lachen.
Het was jammer dat we altijd bot tegen elkaar deden, want ze was eigenlijk zo slecht nog niet...
'Bedankt, dat jullie met me willen omgaan, na al die dingen die ik heb gedaan...' Begon ze, maar Cameron antwoordde al snel.
'Wij hebben ook dingen gedaan die we niet hadden mogen doen'
Ze lachte even, en op dat moment liep er een jongen naar onze tafel, vermoedelijk een van de obers.
Hij had redelijk kort haar, netjes gekamd en hij droeg een shirt met de naam van het cafeetje.
'Twee Ice Tea's en een Cola alstublieft!' Lachte Cameron, en de jongen knikte. 'Komt eraan!'
'Ik ga even naar de wc voordat ons drinken er is' Zei ik, en Cameron staarde even naar me.
'Alls okee?' Vroeg ik hem lachend, en hij knikte vlug.
'Ik keek gewoon even naar je, da's alles...' Ik begon te blozen, en haastte me vervolgens naar de toiletten.
Cameron Davids
'Jullie zijn gewoon zo lief samen...' Mompelde Myra glimlachend.
'Oh, eh, dankje!' Lachte ik blozend. Ik had niet verwacht die woorden ooit van Myra te horen...
Ik hoorde een zacht geluidje en Myra haalde vervolgens haar mobiel tevoorschijn.
'Een berichtje?' Vroeg ik, en langzaam knikte ze.
'Van mijn vader... Hij zegt dat mijn koffers in de garage staan, en ik ze straks kan komen halen...' Ze legde haar gsm met het scherm op de tafel, en staarde naar het toestel.
'Je koffers halen?? Waarvoor?... Ga je weg?' Ze schudde haar hoofd.
'Ik mòet weg, we hadden ruzie in het ziekenhuis, en sindsdien zei hij telkens dat ik het huis maar eens uit moest, "ik ben tenslotte al 18"...'
'Myra... Niet te geloven dat hij zoiets zou doen!...' Ik schoof mijn stoel dichter naar haar toe, maar ze keek me niet aan.
'Myra... Gaat het een beetje?... Kan ik iets doen?...' Vroeg ik zacht, en ditmaal keek ze me wel aan, net tranen in haar ogen.
'Waar verwacht hij dan dat ik heen kan gaan?? Ik heb geen baan meer, ik moet in september naar de hoge school, ik heb niets meer!'
Troostend legde ik mijn arm om haar schouder, en ze snikte. 'Ik kan zelfs niet meer lopen!...'
'Shhhh, Myra, het komt wel goed, we vinden wel een oplossing-'
'Hoe dan?? Ik heb geeneens vrienden, want ik ben een bitch tegen iedereen die ik ken!...'
Er rolde een traan over haar wang, en met mijn duim veegde ik die weg. Haar heldere ogen keken naar die van mij, en hielden voorzichtig mijn blik vast.
Ze was mooi, dat had ik nooit beseft...
Met mijn twee handen om haar wangen keken we elkaar aan, geen van ons dufde de stilte te verbreken...
-
Oh oh... Cliffhangerrrr.... ;)
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren??
-
By the way, nog even een mededeling;
Ik zet mijn data maar één keer per dag op, dit voor;
Een update van dit verhaal te plaatsen
Te reageren op comments
Te reageren op berichten...
Dus als ik niet meteen antwoord, weet dan gewoon dat het niets persoonlijks is, ik heb het simpelweg niet gezien. :p
Bedankt voor het lezennn,
Love youuuuu!
XxxEmma
Ps. Vergeet geen review te plaatsen als je dat nog wilde doen! Xxx
Je hebt nog even tijd, want ik ga nog zeker een aantal dagen wachten met het veranderen van de korte inhoud en het toevoegen van de reviews! X
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romansa2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...