Chapter 35

2.7K 118 47
                                    

Het ging vandaag al een stuk beter bij mijn vriendin thuis, dus dat is echt geweldig nieuws! :))

-

Vandaag kwam het qua timing niet helemaal uit, maar ik heb toch besloten om nog een chapter te plaatsen, wannnnt....

IK HEB 5K FREAKINGGG READSSSSS AAHAHHHOMGGGGGG!!!!!

Dat is zooo ongelooflijk veel! (Voor sommigen waarschijnlijk niet, haha, maar voor mij echt wel!!)

Ik vind het zooo maf, ik bedoel, mijn beste vriendinnen weten niet eens dat ik schrijf! :')

Megaaa bedankt iedereeeeeeennn!!

Genieeeeettt ervaaaaannnn!

-

Cameron Davids

Zwijgend staarde ik voor me uit.

Rach wilde dit zoo graag... Wilde ik echt in de weg van haar droom staan?

Nee, dat zou ik niet over mijn hart kunnen krijgen...

Maar haar zo lang niet zien...

Dat zou mijn hart breken.

Rachel Follows

'Dat is de accesoire' Annabelle wees naar een prachtige armband in de vitrine.

'Wauw, die is echt mooi!' Lachte ik, en we liepen de winkel binnen.

'Kan ik u ergens mee helpen?' Een medewerkster kwam meteen naar ons toe getrippeld op haar overdreven naaldhakken.

'We willen graag twee exemplaren van jullie nieuwe accesoire, de armband die ook in de vitrine ligt?' Vroeg Annabelle rustig, en ze knikte.

'Degene die jullie zagen liggen, is de voorlaatste die we nog in vooraad hebben, jullie zijn net op tijd!' Lachte ze, ze liep naar de vitrine en vervolgens naar de kassa om het andere exemplaar te nemen.

Ze waren redelijk exclusief gokte ik, vandaar dat ze niet zomaar in de rekken lagen.

We gingen voor de balie staan, en ze begon ze netjes in te pakken in twee tasjes.

'Dat is dan 299.98 euro alstublieft!'

Wablieft???

Driehonderd euro voor twee armbanden???

Annabelle leek er weinig van te merken, en rustig zocht ze naar haar portemonnee.

'Rachel, ben jij dat?' Ik draaide me om, en stond een paar meters verwijderd van Myra en David.

Serieus?? Waarom kwam ik hen zo vaak tegen?? Ik bedoel, David was een geweldige oom, maar Myra... Ugh.

'Oh, hey, ik had jullie hier niet verwacht?' Lachte ik, soort van.

Op dat moment viel Myra's blik op de tasjes die Annabelle net wilde betalen.

'Zijn dat die nieuwe armbanden?? Ik zou er echt dolgraag zo eentje hebben!' Piepte ze, en David schraapte zijn keel.

'Pardon, heeft u nog zo'n armband?' Vroeg hij aan de vrouw, die haar hoofd schudde.

'Nee, sorry, dit zijn de laatsten'

Nu richtte David zich naar mij, wacht, ging hij nu serieus?...

'Rachel, kan je misschien één van die twee armbanden missen?...'

Pardon???

Voor het eerst mengde Annabelle zich in het gesprek.

'Dat gaat moeilijk, eentje ervan is voor een van mijn klanten, en de andere heb ik voor Rachel gekocht'

'Hoeveel kost één exemplaar?' Vroeg David vervolgens.

'149.99, maar ik kan ze echt niet missen, sorry' Antwoorde Annabelle standvast.

'Ik geef je er tweehonderd voor!'

'Nee sorry, ik blijf bij mijn beslissing. Rachel, zullen we weer naar huis gaan? Cameron wacht vast op je' Drong ze voorzichtig aan, en meteen knikte ik.

'Ja, tuurlijk, laten we gaan' Met beide armbanden verlieten we  snel de winkel.

'Wie zijn dat eigenlijk??' Lachte Annabelle.

'Myra, een vervelend mens die Cameron en ik hadden ontmoet in Disneyland, en die man is mijn oom. Haar nieuwe "vriendje"' Ik stak mijn tong uit toen ik dat laatste zei, en geschokt keek ze me aan.

'Serieus?? Wat een toeval...'

-

Cameron Davids

Toen ik het slot hoorde draaien, schoot ik meteen recht. Wat moest ik doen??

Als ik het Rach vertelde, zou ze die kans laten vallen, dat wist ik zeker.

Maar ik wilde dat ze ging, dat verdiende ze... Al zou ik haar zó ontzettend missen...

Het zou niet hetzelfde zijn zonder haar, zo dicht bij mij...

Lachend liepen ze naar binnen, Rach en mam, ik wist nog steeds niet wat ik moest zeggen.

'Hey Rach!' Ik wist exact wat ik moest doen.

Lachend ging ik naar haar toe, en ze drukte een kus op mijn wang.

'Je raad nooit wie we tegenkwamen in de winkel; Myra en David!'

'Serieus??'

'Hey... Is er iets?...' Vroeg ze iets zachter, en ze legde haar hand op mijn arm.

'Ja... Eigenlijk is er iets wat ik je moet vertellen...'

-

Sorryyyyyy mega cliffhanger.... ;p

Laten we een klein wedstrijdje houden!

Probeer te raden wat Cameron gaat zeggen! :)

Gaat hij haar de waarheid vertellen, of iets anders??

Degene die het dichtst in de buurt zit, wint! En die krijgt een shoutout aan het begin van Chapter 36! <3

Veel succes iedereen, haha!! :)

Love youuuuuuu,

Ongelooflijk bedankt voor het lezenn!

XxxEmma

Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu