4K. Reads.
4000 Freaking Reads???
Aahhhhhh dankjeeeehhhh omgggggg!
Geniet van dit hoofdstukjeeeehhh!
-
Rachel Follows
'Avondeten??' Flapte ik er verontwaardigd uit, en meteen had ik er spijt van.
'Rachel!' Mopperde mam. 'Beleefd zijn!' Zei ze, zodanig dat alleen ik het kon horen.
'Ik ben zo terug, ik ga Cameron halen' Mompelde ik, en ik kon al van Myra's gezicht aflezen wat ze dacht.
"Oooohh, is hij hier ook? Wat leuk!"
Ik haastte me de trap op, en Cameron lag nog steeds op mijn bed.
'Hey, sorry, was even in slaap gevallen!' Lachte hij, en trok me op zijn schoot.
'Slecht nieuws' Begon ik, en verbaasd keek hij me aan.
'David heeft een nieuwe "vriendin"...' Ik maakte aanhalingstekens met mijn vingers.
'Je raad nooit wie het is'
Zijn lippen werd tot een rechte streep getrokken.
'Zeg me alsjeblieft dat het niet Myra is'
'Dat kan ik zeggen, maar dan zou ik liegen'
Hij zuchtte diep en sloot even zijn ogen.
'Het ergste komt nog; mam heeft hen uitgenodigd voot het avondeten'
'Dat meen je niet serieus...'
Tamara Follows
Waar blijven die twee in hemelsnaam?...
'Kan ik ergens mee helpen?' Vrolijk kwam... Hoe heette ze ook alweer?
Oh ja, Myra!
'Ja, graag! Ik was al een lasagna aan het maken, maar die moet nog in de oven'
'Dat doe ik wel!' Bood ze aan, en ze liep naar de keukentafel waar de schotel klaarstond.
'Bedankt!' Lachte ik, en ik begon ondertussen al aan de salade.
Wat was die Myra toch een schatje!
'Ik ga even kijken waar mijn dochter blijft' Zei ik, en ondertussen schoof Myra de lasagna in de oven.
'Oh, dat zal ik wel doen, kan ik ineens Cameron spreken!' Zei ze vlug.
'Dat is goed, echt bedankt meid!'
Ze liep de trap op en ik focuste me weer op die salade.
Cameron Davids
'Trek je gewoon zo weinig mogelijk van haar aan, okee?' Fluisterde ik zachtjes, voordat ik Rach voorzichtig zoende.
Haar vingers gingen langzaam door mijn haar, en ze zat nog steeds op mijn schoot.
'Misselijkmakend, zijn jullie al klaar?'
Ik liet Rach los en keek naar het meisje in de deuropening.
'Waarom ben je hier zelfs? Wat ziet David in jou?' Vroeg ik me geïrriteerd af.
'Wel, jullie vinden het toch vervelend dat ik hier ben?' Triomfantelijk liep ze de kamer in.
'Ja' Zeiden we in koor.
'Dàt is dus exact de reden dat ik hier nog ben, schatjes' Ze draaide zich om en heupwiegde naar de deur.
'Tamara wilt trouwens dat jullie komen'
Rachel Follows
'Kom, we komen hier toch niet onderuit' Mompelde ik, en ik trok Cameron recht.
'Is het strafbaar om haar op te sluiten in de kelder?' Vroeg Cameron, en ik grinnikte.
'Waarschijnlijk, maar ik ben bereid dat te riskeren...'
Terwijl we de trap afliepen, fluisterde hij iets in mijn oor. 'Ik haal een touw, zoek jij een hamer'
'Sssttt!!' Lachte ik, en ik gaf hem een duwtje.
'Wat is er zo grappig?' Vroeg David grijnzend.
'Rach liet een boer' Flapte Cameron eruit, en verontwaardigd gaf ik hem nog een duw.
'Niet!'
'Niet verlegen zijn Rachel, da's mensenlijk' Grinnikte David, die ondertussen naar de eettafel liep.
'Serieus?? Je kon niets beters bedenken??' Ik probeerde mijn lach in de houden, terwijl hij hetzelfde deed.
'Je hebt hem gehoord, je hoeft je niet te schamen hoor'
'Rachel, Cameron, komen jullie?' Riep Myra vrolijk vanuit de keuken.
Ugh.
We liepen de keuken in, en gingen naast elkaar zitten.
Het was een tafel voor zes, Cameron en ik naast elkaar, Myra en David tegenover ons en mam naast mij.
'Dus, jullie drie kenden elkaar al van Disneyland?' Vroeg David, en Myra knikte.
'Yep!'
'We hebben nog net geen vriendschapsarmbandjes gemaakt' Mompelde ik zacht, en Cameron schoot overdreven luid in de lach.
Nu kon ik het ook niet meer serieus houden, en iedereen keek ons aan, omdat we lachend als spastische zeehonden zaten te klappen.
'Wat is er nu weer zo grappig?' Vroeg David.
'Toch niet weet een boer, Rachel???'
-
Hopelijk vonden jullie het een goed hoofdstukje!!
Super bedanktt voor de 4K, ik kan het nog steeds niet gelovennn!!
Mega bedankt voor het lezennnnn!
Love youuuuuu!
XxxEmma
PS. Ik raad jullie echt aan het liedje dat ik heb toegevoegd, te beluisteren, het past echt bij dit boek! :)
Laat me weten wat jullie ervan vindennn!! Xxx
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romantik2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...