MEDEDELING! :)
Lees zeker tot aan het einde van heel mijn uitleg aan het eind van dit hoofdstuk, want jullie kunnen ergens op stemmen!
En ik denk dat jullie het heel leuk gaan vinden... ;)
(Althans... *kuch kuch* dat hoop ik dan toch)
-
Geniet van Chapter 43!!! (We zitten echt al zo ver!!)
-
Tamara Follows
Ik slikte even. 'Wat is er met hem?'
'Hij kwam terecht in een auto ongeval, en... Hij heeft het niet overleefd... Het spijt me'
Annabelle Davids
Ik stond op toen ik de deurbel hoorde. Het was vast Cameron, die was even weggegaan, en ik wist exact wat hij was gaan doen...
Rachel...
Die twee zijn perfect voor elkaar, waarom beseffen ze dat niet gewoon??
Ik heb nog nooit de term "ship" gebruikt, maar eh...
IK SHIP DIE TWEE ZOOOO ZWAAR!...
Ik deed de deur open, maar het was niet Cameron.
'Tamara?? Wat is er gebeurd??' Ik trok haar in een stevige knuffel, ze huilde...
'Is Cameron thuis?? Ik moet hem echt spreken!...' Ze verbrak de knuffel en keek in het rond.
'Cameron is er niet, hij was naar het vliegveld gegaan...'
Ze knipperde een paar keer met haar ogen. 'Vlieg- vliegveld? Was hij naar Rachel gegaan?...'
Langzaam knikte ik.
'Waarom wil je hem spreken? Vertel me wat er is gebeurd!...'
'David heeft een ongeluk gehad, ik moet Rachel bereiken, maar ze neemt niet op, en misschien weet Cameron wel wa-'
Weer sloeg ik mijn armen om haar heen, ze moest rustig worden, ze was helemaal van streek!...
'Het spijt me zo van wat er is gebeurd... Ik zal Cameron even bellen, dan komt hij naar huis... Goed? Kalmeer alsjeblieft een beetje...'
Stilletjes knikte ze.
'Ik zal hem meteen bellen'
Cameron Davids
'Mam??...'
Ik hoorde dat ze gestresst was door de telefoon. 'Kom alsjeblieft naar huis, lieverd, het gaat over Rachel'
'Ik ben er bijna'
Ze legde af en ik slikte even. Wat was er aan de hand??
-
'Godzijdank, je bent er' Mam trok me naar binnen voordat ik zelfs maar iets kon zeggen.
'Wat is er met Rach-' Op dat moment zag ik Tamara overstuur in de zetel zitten.
'Tamara??' Ik haastte me naar haar toe, en een snik verliet haar mond.
'Cameron, heb je Rachel nog gezien voordat ze opsteeg??' Vroeg ze snel.
'Nee... Ik was net te laat... Maar we hebben nog even getelefoneerd...' Ik slikte.
'Kan je haar alsjeblieft weer proberen bereiken? Ik moet echt met haar spreken'
Twijfelend beet ik op mijn lip. 'Dat wordt moeilijk, ze moest haar mobiel uitschakelen van de stewardesse, maar... Wat is er aan de hand???'
Tamara sloeg haar ogen neer. 'David is verongelukt... Hij is...'
Mijn mond viel open.
David???
'Het spijt me zo-'
'Dat is niet alles...' Vulde ze aan voordat ik haar kon knuffelen.
'Er komt een rechtzaak... En...'
Stefan Foster
'Myra??' We liepen de ziekenhuis kamer binnen, en mijn adem stokte.
Daar lag ze, allemaal draden en een verband om haar voorhoofd, een soort verband rond haar middel.
'Dit is allemaal zijn schuld, de schuld van die man!' Snikte Renée, en we haastten ons naar het bed.
'Myra, lieverd?...' Probeerde ik, maar ze sliep...
Ze lag in een coma.
Zou ze...
Nog wel wakker worden?...
Cameron Davids
'En...' Snikte ze opnieuw.
Voorzichtig legde ik mijn hand op haar arm.
'Rachel gaat terug naar het land worden gehaald... Haar reis gaat niet door'
-
Gemengde gevoelens?
Ik alleszinds wel. :p
Hopelijk vonden jullie het een goed hoofdstukjehhh, laat het me zeker weten! :)
Suggesties zijn ook zeer welkom, want jullie hebben me al vaak super goede ideën gegeven! <3
Bedanktttttttt voor 7K readssssss omgggggggg!!! <3
Ik heb daarnet iets beseft;
Ik heb in de maand juni (vorige maand dus)
In totaal meer dan 5K reads bijgekregen voor dit boek.
5K reads in 30 dagen!!!?????
Hoe. Ongelooflijk. Is. Dat???????
Dusss, om jullie daarvoor te bedanken, kunnen jullie stemmen op hetgeen dat jullie het liefst zouden willen:
1. Een kleine "Throwback Special" van dit boek, dat houdt in, een kort verhaal over de ontmoeting en eerste maanden van de vriendschap van Rach en Cameron!
2. Een soort "Character Special" over één van de personages bv; Myra, hoe ze haar job kreeg in Disney, waarom ze zo'n trut is... (Jullie kunnen zelf een personage kiezen!)
3. Een "What If... Special" hierin kunnen jullie lezen wat er zou zijn geworden van Rach en Cameron als ze elkaar nooit hadden ontmoet!
4. Jullie mogen zelf ook nog "Specials..." voorstellen! :) <3
(Comment gewoon naast hetgene dat je het liefste zou willen, jullie kunnen nog zeker een week (of iets langer) stemmen, dus ja... :) Ik heb hier veel zin in, en ik ben ook gewoon super benieuwd wat jullie gaan kiezen!)
Bedankt voor het lezennnnnnn,
Maar ook voor alle support, comments, votes en natuurlijk ook:
Een grote dankjewel aan alle super geweldige mensen die ik door Wattpad/dit boek heb leren kennen, want jullie zijn allemaal awesome! <3
XxxEmmaaahhhhhhhhhhhh
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romansa2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...