Geniet van dit hoofdstuk, het bevat de mooiste scène van het hele boek, vind ik toch... <3
-
Kevin Foster
'Callum, je bent de zanger van de groep, je kunt dit toch niet menen??' Vroeg Robbie verontwaardigd, maar Callum gunde hem geen blik waardig.
'Ik heb er gewoon geen zin meer in, jongens. Mijn meisje en ik willen trouwen voordat school binnen een paar weken begint, de band kan er gewoon niet meer bij!' Hij pakte zijn rugzak, en wilde de garage uitlopen.
Ik pakte hem beet bij zijn schouder, en hij draaide zich om. 'Kevin, maak dit niet moeilijker dan het al is...' Ik zuchtte, en liet hem los. 'Het suckt gewoon, okee?? We zijn een groep, zonder zanger zijn we niets meer, man!'
Gefrustreerd zakte ik neer op een van de krukken, terwijl Robbie, Liam en ik keken hoe Callum de garage uitliep.
'We kunnen toch een nieuwe zanger zoeken? Binnenkort gaan we naar de universiteit, daar zijn vast een paar talentvolle zangers...' Probeerde Liam, die nog niets had gezegd nadat Callum zei dat hij ermee kapte.
'Dat is nog niet zo'n idee...' Mompelde ik, en ondertussen ging Robbie achter zijn drumstel zitten. 'Komaan, dan spelen we Rain Girl nog een keer, gewoon zonder de tekst.'
Liam knikte, en liep naar zijn keyboard, terwijl ik mijn gitaar pakte. 'Vanaf het begin, of het deel waar we aan werken?' Vroeg ik, terwijl ik de bladeren dichterschoof.
'Begin, dan zien we wel hoe het loopt, iedereen akkoord?
Rachel Follows
'Niet te geloven dat we binnen drie weken al naar de universiteit gaan...' Mompelde ik zacht, en Cameron legde zijn hoofd tegen me aan.
'Als het kon, bleef ik liever gewoon voor eeuwig hier liggen, onder de lakens... Met jou...' Mompelde hij, en met mijn vingers ging ik door zijn haar.
'Als dat eens kon...' Zei ik zacht, en hij legde zijn neus tegen mijn wang. 'Ik ruik je shampoo, en het ruikt zcht heel lekker...'
Ik lachte, en op dat moment begon hij als een gek aan mijn haar te snuffelen, tot het punt dat hij over me heen boog om er beter bij te kunnen.
'Cameron!' Lachte ik luid, en grinnikend liet hij zich weer op de kussens vallen. 'Jij hebt dat ook eens bij mij gedaan, met mijn deodorant, weet je nog?'
Langzaam schudde ik mijn hoofd. 'Wanneer was dat dan?' Hij streelde langzaam over mijn arm, en legde zijn hoofd weer tegen dat van mij. 'Toen we nog geen koppel waren, maar wel deden alsof...'
'Weet je, Rach, toen je me zo afsnuffelde, werd ik echt helemaal gek. Ik wist toen al dat ik gevoelens voor je had, maar dat had jij niet door, dus was zo nerveus als het maar kon...'
Ik kroop rechtop, om hem aan te kunnen kijken. 'Wacht, dat herinner ik me wel!... Ik wist helemaal niet dat je er zo over dacht!'
Cameron Davids
Ik ging ook rechtop zitten, en streelde langs haar lekker-ruikende haar. 'Dat deed ik dus wel... Je maakte me echt helemaal gek met alles wat je deed, Rach...'
Ze lachte, en keek naar onze handen die elkaar vasthielden. 'Als we toen eens hadden geweten hoe alles zou aflopen...'
'Ja... Dat had wel een hoop veranderd...' Lachte ik zacht, en ze drukte een zoen op de rug van mijn hand.
'Maar weet je, Rach? Een ding zou altijd hetzelfde geweest zijn...' Begon ik, en met grote ogen keek ze me aan.
'Uiteindelijk zouden we stapelverliefd op elkaar zijn geworden, want wat wij hebben... Is het meest bijzondere dat ik ooit al heb gezien... Ik bedoel, vergeet de 7 wereldwonderen...'
Lachend, blozend, en met tranen in haar ogen keek ze me aan, en haar hand streelde langzaam over mijn wang.
'Ik hou van je, Cameron Davids... Oneindig veel, meer dan ik me ooit had kunnen voorstellen...'
'En ik hou van jou, Rachel Follows, meer dan ik ooit had kunnen dromen...'
We drukten onze lippen op elkaar, en allebei hoopten we vurig dat dit moment nooit voorbij zou gaan...
The End...
-
De proloog van Deel 2 komt morgen, maar ik ga eerst een aantal Chapters schrijven voordat ik begin met het dagelijks publiceren van de nieuwe hoofdstukken.
Dat wil zeggen dat ik een paar dagen niet zal publiceren, maar het zal niet lang zijn, want ik heb veel ideetjesssss! :) ;)
En nuuuuu, drie heel belangrijke vragen! :) <3
- Wat vonden jullie van dit boek??
- En wie is jullie favoriete personage??
(Hier kan ik misschien rekening mee houden in Boek 2! :))- Wat denken jullie dat de titel van het volgende boek zal zijn??... Ik heb er al een, maar ik ben benieuwd waar jullie opkomen! :) ;) xx
In de volgende update kunnen jullie de proloog lezen, en zal ik de titel & cover bekendmaken! <3
-
En ik weet dat dit cliché is, maar ik wil gewoon iedereen bedanken voor het lezen van mijn boek, en alle superloeve berichten en steun die ik heb gekregen!! <3
Dit was mijn eerste echte boek op wattpad, en eigenlijk het allereerste verhaal dat ik ooit heb voltooid... :o
Mega bedanktttttt voor het lezennnn,
Love you alll sooo muchhhhhh!!!!!
XxxEmma <3
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romance2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...