Chapter 21

3.9K 148 27
                                    

Aaahhhh #44 in Romantiekkkk!!

Geniet van dit hoofdstukje!!

Ps. Vanaf nu gaan de updates in de week telkens later zijn, (zoals nu, in de avond) omdat het bijna examens zijn.

Sorry daarvoor...

Geniet ervan, duim voor me! ;) :)

-

Cameron Davids

Toen ik de volgende ochtend wakker werd, duurde ik even voor alles weer terug kwam.

Alle geweldige herinneringen van gisteravond...

Rach was verliefd op mij.

Op mij!

Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en begon onbewust als een gek te grijnzen.

Een zacht keuntje ontsnapte uit Rach' mond terwijl ze zich verlegde in haar slaap.

Ze lag nu met haar gezicht tegen mijn nek aan, en haar arm over me hern gelegd.

Zoals gewoonlijk hing haar haar weer in mijn gezicht, want om één of andere reden, kreeg ik het dagelijks weleens in m'n mond.

Hygiënisch, I know.

'Cmrun?'

'Wat??' Ik had niets verstaan van wat Rach net probeerde te zeggen.

Nadruk op "probeerde".

'Cameron' Nu ze haar hoofd een centimeter ophief, verstond ik haar wel.

'Wat is er, schoonheid?' Grinnikte ik, en ze begon weer zo schattig te blozen.

'Ik hou van je'

'Ik nog meer van jou'

Glimlachend leunde ze dichter naar me toe en drukte een zoen op mijn lippen.

'Ik ben zo terug' Lachte ze, en ze kroop van het bed af.

Ze wandelde de slaapkamer rustig uit,en knipoogde nog even, voordat ze de deur achter zich sloot.

Voor een minuutje staarde ik even naar het plafond, maar toen besloot ik toch te gaan kijken wat Rach aan het doen was!

'Rach, wat ben je aan het doe-' Ik liep de woonkamer in en schrok me een ongeluk.

Shit!

'Dat was alles! Bedankt!' Ze legde de telefoon van het hotel weer op de kast.

'Hey! Ik heb even roomservice besteld!' Lachte ze vrolijk, en ze kwam naar me toe om me een knuffel te geven.

Myra.

Zij was degene die het eten zou brengen.

Rachel Follows

Toen ik mijn hoofd tegen Cameron's borst legde, voelde ik zijn hart als een gek tekeer gaan.

'Hey... Alles okee?' Ik leunde een beetje naar achteren om hem aan te kijken.

'Eh, ja hoor...'

Niet helemaal geloofwaardig, maar als er écht iets mis was, dan wist hij dat hij overal met me over kon praten.

'Je weet toch dat je me alles kan vertellen?' Zei ik zachtjes, en hij knikte even voordat hij zijn hand voorzichtig achter mijn nek legde.

'Hetzelfde voor jou' Zijn voorhoofd raakte het mijne aan en ik sloot mijn ogen.

'Anders kan je even een douche nemen als je wil, dat was er gisteren niet van gekomen... Ik zal de deur wel openen als de roomservice er is'

'Okee... Thanks, Cameron' Lachte ik, en ik liep snel naar de badkamer.

Cameron Davids

Gelukkig maar, nu had ik tenminste even de kans om met Myra te praten.

Ik ging haar zeggen dat wat het ook was tussen ons, het nu voorbij was.

Ik hoorde het water vaj de douche aanspringen, en net op dat moment werd er op de deur geklopt.

'Roomservice!'

Het was weldegelijk Myra.

Met tegenzin deed ik de deur open, en meteen liep ze met het karretje naar binnen.

'Hey jij, goed geslapen?'

'Myra, we moeten prat-'

'Ik heb je gemist!' Ze kwam naar me toe en wilde me in een omhelzing trekken.

'Myra, wacht even!' Ze schrok en keek me stilletjes aan.

'Wat dat ook was tussen ons, de afgelopen dagen, het is voorbij'

Ze knipperde een aantal keren. 'Sorry??'

'We kunnen er gewoon niet mee doorgaan, dat moet je begrijpen'

'Ah ja? Waar exact kunnen we dan niet meer mee doorgaan?'

'Het zoenen! Gisteren was het de laatste kee-'

Ze pakte mijn gezicht met beide handen vast en begon me hevig te zoenen.

'Cameron?...'

Oh god!

Shit!

Nee!

Ik draaide me om, en met een handdoek rond zich heen, keek Rach me aan.

'Wat... Myra? En... Jij.'

Gekwetst keek ze ons beiden aan.

'Schat, het spijt me zo! Ik kwam jullie ontbijt brengen, en hij zoende me ineens, ik zou nooit jouw Cameron kussen!' Ratelde ze, zogenaamd overstuur.

Rach beet op haar lip toen Myra dat zei.

'Rach, wacht, dat geloof-'

'Laat maar' Ik zag een traan over haar wang lopen en ze haastte zich naar de deur.

Voordat ze de kamer verliet, nam ze een badjas van het hotel mee en liep dan snel de kamer uit.

'Vuile trut, hoe kon je dat zeggen??!' Schreeuwde ik boos tegen Myra, maar ze haalde alleen maar haar schouders op.

'Rachel, lieverd, wacht!' Riep ze met een glimlach, ze knipoogde naar me, en rende toen ook de kamer uit.

-

Bedankttt voor het lezennn!!

Love you!

XxxEmma

Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu