Chapter 30 al??? Whaaaattt???
Geniett ervannn!! Xxx
-
Cameron Davids
Een aantal minuten later, zaten we gewoon in stilte te eten.
Niemand zei iets, en het was gênant.
Totdat...
'Deze lasagna is echt super lekker Tamara!' Slijmde Myra.
'Oh dankje lieverd!' Lachte ze, en ik zag dat Rach subtiel met haar ogen rolde.
'Ik ga even mijn neus snuiten' Zei ik, en ik liep de woonkamer in.
Vanaf hier konden ze me niet zien.
Snel sms'te ik iets naar Rach.
Rachel Follows
Ik voelde mijn gsm trillen in mijn broekzak, en iets zei me gewoon dat het Cameron was.
Mega subtiel probeerde ik hem te lezen onder de tafel.
Na het eten, kunnen
we ontsnappen naar
mijn huis, dan zeggen
we dat ze willen weten
hoe onze trip naar
Disney was geweest!Zonder het te beseffen grinnikte ik.
'Rachel, geen telefoons aan tafel' Mompelde mam, en snel stak ik hem weer weg.
'Sorry, mam'
Al snel schoof Cameron weer naast me aan en knipoogde, zonder dat iemand het zag.
Voorzichtig knikte ik, zodat hij wist dat ik het eens was met zijn plan.
'Hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet?' Vroeg mam toen aan David en Myra, en ik spitste mijn oren.
Wat??
Okee, ik kan haar écht niet uitstaan, maar dít wilde ik wel graag weten!'
'Wel, David en ik werken allebei in Disneyland, zoals jullie weten...' Begon Myra, en ze legde ondertussen haar hand op die van hem.
'En we liepen elkaar op het lijf, letterlijk!' Ze begon te giechelen, en meteen verloor ik alle interesse.
'Natuurlijk, door het leeftijdsverschil, durfde ik haar niet mee uit te vragen...' Zei David nu, met een verlegen blik naar Myra.
'Dus toen heb ik dat gedaan!' Vulde ze breed grijnzend aan.
'Wat mooi!' Zei mam, keek vervolgens even weg en haar ogen werden groot.
Ik schoot spontaan in de lach toen ik haar dat zag doen, en iedereen staarde me aan.
Behalve Cameron natuurlijk, vanaf het moment dat ik de slappe lach kreeg, begon hij ook te lachen.
Waarschijnlijk omdat ik de meest spastische lach ooit had.
Cameron Davids
Rach had echt de meest schattige lach ooit...
Al besefte ze dat zelf waarschijnlijk niet, ik wist het altijd al.
-
'Tamara?' Ik liep even naar haar toe.
'Ja, lieverd?'
'Vindt u het heel erg als Rach en ik even naar mijn ouders gaan? Ze hebben me al een week niet meer gezien...'
'Oh, tuurlijk niet, dat begrijp ik volledig!' Lachte ze.
'Bedankt'
'Doe je hen de groetjes van me?'
'Yep!'
Rach kwam subtiel naaast me staan.
'Let's go!' Fluisterde ik, en ze knikte opgelucht.
Rachel Follows
'David, Myra, het spijt ons verschrikkelijk, maar we vertrekken... Camerons ouders hebben hem al even niet meer gezien, dus we gaan daarheen'
'Wat jammer' Zei Myra, met een pruillipje.
Ugh.
'Sorry, hopelijk zien we elkaar snel weer!' Loog ik en ze grijnzde.
Ze wist dat ik loog, en ik zag dat ze daar wel iets aan ging veranderen.
Ik zou haar zeker nog weleens tegenkomen, en daar zou zij persoonlijk voor zorgen.
David stond op om me een korte knuffel te geven, en liep daarna naar Cameron, en gaf hem een hand.
'Mijn nichtje niet zwanger maken, hé'
'Wat heeft iedereen daar toch mee??' Ik gooide mijn armen in de lucht, en ik zag dat dat vervelend mens zat te grijnzen.
'Tja, je weet maar nooit' Verdedigde David weer, en ondertussen gaf mam hem een kop koffie aan.
'We gaan maar eens... Tot snel mam!' Ik gaf haar een dikke knuffel, net als Cameron.
'Hou van je' Mompelde ze zacht.
'Ik ook van jou'
Hand in hand liepen Cameron en ik het huis uit, en voor de garage stond zijn auto geparkeerd.
Paps auto.
'Kom, we nemen de bus' Zei Cameron zacht, die mijn blik duidelijk had opgemerkt.
'Okee...' Murmelde ik, en hij trok me een stukje mee.
De bushalte was niet ver, gewoon aan het eind van onze straat, bij het kruispunt.
Terwijl we keken op het rooster, werd er op mijn schouder getikt.
'Hoi' Hoorde ik een stem zeggen, en ik draaide me om.
-
Oooh, wie is dat??
Bedankt voor het lezennnnn!!
Het zijn al 30 hoofdstukken, wauw!
Als jullie trouwens suggesties hebben, of dingen die jullie nog zouden willen in het verhaal, laat het me zeker weten!
Laatst gaf XMandyDallasX me zo een heel goed idee, dus even een grote shoutout naar haar! <3
Laat me zeker iets weten, en als het past, kan ik jouw idee misschien wel toevoegen aan het verhaal!
Love youuuuuuu!
XxxEmma
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romance2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...