*zet HSM een tikje luider*
Geniet van dit hoofdstukjehh! Xx
Het is wat vroeger vandaag... ;) :p XMDallasX
EN MEGA BEDANKT VOOR DE 8K READS OMG OMG OMG??!!!!! :D
-
Cameron Davids
'Waar ga je heen?' Vroeg mijn moeder toen ik opstond uit de zetel.
'Ik ga Rach halen van het vliegveld?...' Zei ik, en ze keek op haar horloge.
'Ze landt pas binnen twee uur, en jij bent er op een al, dan ben je veel te vroeg'
'Ik wil gewoon niet te laat zijn...'
Rachel Follows
Starend lag ik uit het raampje te kijken, en op dat moment realiseerde ik me iets.
Een nummer op mijn telefoon...
Snel zocht ik in de lijst, en al snel klonken de woorden door mijn hoofd.
Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfectionsGive your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winningCause I give you all of me
And you give me all of you, oh oh'Maar dit nummer was veel mooier... Toen Cameron het voor mij zong...
Waarom miste ik hem toch zo erg?...
Ik hield van hem, daarom...
Ik hield oneindig veel van hem...
Cameron Davids
Het vliegveld...
Aha, het stond nog opgeslagen in de gps.
Ik startte de auto, maar op het moment dag ik dat deed, ging mijn telefoon.
Het nummer kwam uit... Het ziekenhuis??
Wacht, was er iets met Rach????
'Met Cameron'
'Cameron...' Snikte de stem aan de andere kant.
'Myra? Ben jij het??'
'Ja... Cameron, ik weet dat ik het recht niet heb om je dit te vragen... Maar...' Ze klonk overstuur, en hoezeer ik haar ook niet mocht, ik had echt met haar te doen.
Ze verloor de persoon waar ze het meest om gaf...
'Wat is er, Myra?... Wat wilde je vragen?'
'Ik kan niet naar Davids begrafenis komen... Want... Die dag mag ik het ziekenhuis nog niet verlaten...'
Ze haalde even diep adem.
'Alsjeblieft... Ik wil er echt bij zijn...'
Ik slikte. 'Ik zal Tamara vragen de begrafenis een paar dagen op te schuiven...'
'Bedankt Camerom... Echt ongelooflijk bedankt!... Het spijt me zo!...'
'Myra, wa-... Wat spijt je?...'
'Alles, dat ik zo'n vreselijke trut was tegen Rach en tegen jou... Jullie zijn geweldige mensen, en ik was jaloers!...'
'Myra, zo erg was je nie-'
'Dat was ik wel, Cameron'
'Okee... Misschien op sommige momenten wel een beetje...'
'Ik beloof dat ik zal beteren, echt waar... Ik wil echt een beter mens worden... Voor... Hem...'
Voor David, het was te pijnlijk voor haar om zijn naam luidop te zeggen...
'Myra, ik kan niet wachten om de nieuwe jij te leren kennen, en... Ik ben zeker dat dat ook voor Rach geldt'
'Denk je echt dat zij me gaat vergeven?...'
'Ja, dat denk ik echt...'
'Bedankt... Cameron... Echt waar...'
'Hou je sterk daar, Myra... Ik regel dat wel emt de begrafenis... Maar ik moet nu ophangen...'
'Okee... Bedankt... Nogmaals'
Ze verbrak de lijn, en ik legde mijn telefoon op de stoel naast de mijne.
Nu... Op naar Rach.
-
'Deze is mooi, ja... Die neem ik!' Zei ik toen de man de eerste aanwees.
'Ik pak ze even voor u in' Lachte hij, en ik knikte even.
'17 alstublieft' Zei hij toen hij afrekende, en ik zocht naar mijn portemonnee.
'Hier, hou de rest maar'
'Dankuwel! Fijne dag nog!'
'Hetzelfde voor u' Ik liep het cadeauwinkeltje uit, en haastte me nu naar de gate.
Haar vlucht stond op het schermpje...
Vanaf nu kon ze elk moment landen.
-
Bedanktttt voor het lezennnnn!!
Ik heb ik de laatste week een aantal vragen gekregen naar de covershop die ik vroeger had, maar later heb verwijderd.
Ik heb besloten straks dus een nieuwe covershop te publiceren, dus eh....
Ja, dan weet je dat ook alweer! Xx
Als je covers nodig hebt, laat het me zeker weten, ik antwoord zeker binnen de twee dagen! :)
Love youuuuuu,
XxxEmma
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romance2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...