Chapter 25

3.6K 139 27
                                    

Een late update vandaag... Sorry...

Geniet ervan. Xx

-

Rachel Follows

'Ja, papa... Ik ben er' Zei ik zachtjes, en langzaam pakte hij mijn hand.

'Het... Spijt me'

Vechtend tegen de tranen, schudde ik mijn hoofd.

'Jij kon er niets aan doen' Snikte ik zachtjes, en op dat moment liep Cameron de kamer binnen.

Meteen stond mam op om met hem te gaan praten, en ik richtte me op papa.

'Heb... Heb je pijn?' Vroeg ik zacht, en ik beet op mijn lip.

Een schorre lach kwam uit zijn mond. 'Nee, Rachel'

Ik wist dat hij loog...

Cameron Davids

'Hoe is dit gebeurd?' Vroeg ik Tamara toen we in de gang waren.

'Je weet dat hij een kantoorjob heeft... Wel, ze zijn aan het verbouwen, en door een technische fout is er een stuk van de grond naar beneden gevallen... Op Theo' Ik zag dat ze weer zou huilen, dus gaf ik haar een knuffel.

Tamara en Theo waren als ouders voor me... Ik vond het zo erg!

'Het spijt me zo, Tamara...'

'Cameron, wil je iets voor me doen?' Snikte ze, en ze verbrak voorzichtig de knuffel.

'Alles, wat is het?'

'Zorg voor mijn dochter... Ze gaat hier echt kapot van zijn, en jou vertrouwd ze het meest van iedereen.

Ik weet niet hoe het tussen jullie zit, maar...'

Ik knikte. 'Ik zal altijd voor haar zorgen... En... We zijn samen nu... Echt, deze keer'

Door haar tranen zag ik haar lichtjes  glimlachen.

'Jullie zijn nu een echt koppel?... Je weet niet hoe gelukkig me dat maakt, Cameron' Zei ze met een schorre stem, en trok me nogmaals in een knuffel.

Rachel Follows

'Kan... Kan je... Cameron en je moeder... Even roepen?'

'Mam? Cameron? Komen jullie even?'

Snel liepen ze beiden de kamer binnen.

'Cameron... Jij was altijd al het beste dat mijn dochter ooit kon overkomen... Zorg goed voor hen...' Hij sloot even zijn ogen en kuchte.

Ik voelde de tranen weer opkomen, iets wat Cameron duidelijk merkte, en hij pakte voorzichtig mijn hand.

'Rachel... De perfecte dochter... Ik hou van je, meisje, oneindig veel. Word gelukkig, okee?...'

Zijn gezicht vertok even van een lichte pijnscheut, en ik pakte paps hand beter vast.

'Tamara... Jij bent en blijft altijd de beste vrouw die een man zich kan wensen, en ik heb geen idee hoe ik ooit met zo'n geweldig iemand getrouwd ben...

Ik hou van je, voor... Altijd...'

Mijn adem stokte toen zijn oogleden dichtvielen.

'Papa!' Ik legde mijn hand op zijn schouder, maar hij reageerde niet meer.

'Papa kom terug!!' Snikte ik luid, en ik legde mijn hoofd neer op zijn borst.

'Alsjeblieft, ik kan niet zonder je!' Smeekte ik zacht, en ik voelde een hand op mijn rug.

Toen ik opkeek, zag ik mam. 'Mam...' Snikte ik, en ze trok me stevig in een knuffel.

Ik pakte Camerons hand, en hij sloeg zijn armen ook om me heen.

'Ik mis hem zo!' Snikte ik, en ik hoorde mam slikken. 'Ik ook, ontzettend veel...'

-

Cameron Davids

Langzaam merkte ik dat ik wakker werd, en ik hoorde een geluid.

Zachte snikken van Rach.

'Rach?...' Fluisterde ik, en ik kroop tegen haar en en sloeg mijn armen om haar heen.

'Heb... Heb ik je wakker... Gemaakt?' Snikte ze zacht.

'Nee, echt niet... Het spijt me zo...' Ik gaf een kusje op haar haar en ze nestelde zich nog dichter tegen me aan.

'Ik mis hem zo verschrikkelijk, Cameron'

'Ik weet het, Rach... Ik mis hem ook, maar ik kan me niet eens voorstellen hoe jij je nu voelt...'

Ze was even stil, en ik voelde haar ademhaling tegen mijn huid.

'Ik hou ongelooflijk veel van je, als er iets is dat ik kan doen...'

'... Hou me gewoon vast... Alsjeblieft'

Mijn vingers streelden zachtjes door haar blonde haar, en ik merkte dat ze naar me keek.

'Cameron?...'

'Ja?'

'Ik hou ook ontzettend veel van jou'

Een voorzichtige glimlach verscheen om mijn lippen, en ik legde mijn voorhoofd tegen het hare.

'Ga maar slapen... Dat zal je goeddoen' Zei ik zachtjes, en ze legde haar hoofd weer tegen me aan.

Zachtjes begon ik te zingen.

'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections

Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning

Cause I give you all of me
And you give me all of you, oh oh'

-

Wat vonden jullie ervan? Xx

Bedankt voor het lezenn,

Love youu!

XxxEmma

Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu