NIEUWE COVER!
Wat vinden jullie ervan??
En omggg 1,5 K reads!!!! Thanks!!!!!
-
Rachel Follows
Zei hij net... Rachel?
Zo had hij me in jaren niet genoemd.
Ik voelde mijn hart langzaam in duizend stukjes breken, en ik vocht hard tegen de opkomende tranen.
Cameron Davids
Voor een paar seconden was het stil, en bleef ze me gekwetst aankijken.
Had ik haar echt Rachel genoemd?...
Ik zag tranen opkomen in haar ogen, en ze keerde me de rug toe.
Wist ze ook eens hoe het voelde om gekwetst te worden...
Haar schouders trilden op en neer, en een enorm schuldgevoel vormde zich in mijn maag.
'Het spijt me...' Ik legde zacht mijn hand op haar schouder maar ze schudde hem van zich af.
'Rach, het was niet de bedoeling je te kwetsen- ik bedoel, eerst wel, maar nu niet meer, ik bedoel- ik heb er nu echt spijt va-'
'Wilde je me met opzet kwetsen? Maar... Waarom?...' Voorzichtig draaide ze zich om en keek me met natte wangen aan.
'Jij had dat ook bij mij gedaan!' Kaatste ik terug, meteen had ik er spijt van.
'Hoezo heb ik jou dan gekwetst??'
'Met je hele "we moeten wat afstand nemen", waar slaagt dat op??' Ik maakte aanhalingstekens wanneer ik dat zei, en stil keek ze me aan.
'Dat was niet vanwege jou, dat was vanwege mij!' Riep ze, en ze wees naar zichzelf.
'Wat??'
Op dat moment werd er op de deur geklopt, en een klein briefje werd onder de deur geschoven.
Rach ging erheen en vouwde het open.
Toen ze het las sloot ze haar ogen en beet hard op haar lip.
'Wat staat erop?' Ik ging naar haar heen, en ze duwde het in mijn handen.
Hey jij!
Hopelijk smaakt het ontbijt je een beetje, na jou in die handdoek gezien te hebben kan mijn dag althans niet meer stuk! ;)
Straks afspreken in jouw kamer?
-M xxx
Shit.
Het meisje dat daarnet langs was geweest.
'Rach...' Ik draaide me naar haar om, en zag dat ze naar me staarde.
Haar wangen nog nat, haar ogen rood van het huilen, en haar armen naast haar lichaam.
'Wat is er toch tussen ons?' Mompelde ik verloren, en ze slikte.
'Een van ons werd verliefd op de ander, en dat heeft alles verpest'
Toen ze dat zei, deinsde ik geschrokken achteruit.
Hoe wist ze dat??En hoe kon ze zoiets zeggen??
Rachel Follows
Toen hij zo achteruit deinsde, had ik meteen mijn antwoord al.
Mijn gevoelens voor hem waren niet wederzijds.
Ik slikte, sloot even mijn ogen en liep rustig naar de deur van de kamer, die naar de gang leidde.
'Rach?' Ik draaide me nog even naar hem om, en gekwetst keek hij me aan.
Cameron Davids
'Het spijt me' Met die woorden sloot ze de deur achter zich en liet me alleen achter.
Ik kon niet geloven wat er net gebeurd was...
Rach wist dat ik verliefd op haar was, hoe kon ze dat ineens weten??
En de manier waarop ze reageerde...
Zij had geen gevoelens voor mij.
Ik greep naar het eerste dat mijn hand kon vinden en smeet het tegen de deur.
De wekker vloog in duizend stukken en ik sloot mijn armen om mijn hoofd.
Hoe kon het zover gekomen zijn??
Ze zei botweg dat mijn verliefdheid alles verpest had, hoe kon ze zoiets zeggen??!
Kwaad liep ik naar de muur en ramde ertegen met mijn vuisten.
Mijn knokels brandden, maar dat kon me niets schelen, niets kon me nog schelen!
Rachel Follows
Tranen rolden over mijn wangen toen ik de lift instapte. Ik had alles verpest!
Ik stond niet stabiel, dus toen de lift in beweging kwam, viel ik met mijn rug tegen de muur.
Halverwegen stopte hij, en een meisje met kort zwart haar stapte in.
'Hey, is alles okee met je??' Ze legde meteen een hand op mijn schouder toen ze me zag.
'N- nee!' Snikte ik, en ze trok me snel in een knuffel.
'Kan ik iets voor je doen? Wil je erover praten??'
Ik schudde mijn hoofd.
'Ik wil gewoon even alleen zijn'
'Dat snap ik...' Zei het meisje zacht, en ze aaide over mijn rug voordat ze me losliet.
'Ik werk hier, dus als je ook maar iets nodig hebt, laat het me dan meteen weten, okee?'
'Bedankt... Dat zal ik doen...' Antwoorde ik zachtjes, en ze lachte vriendelijk naar me.
'Mijn naam is trouwens Myra!'
-
Dat was Chapter 16!
17 is al geschreven, dus dat komt morgen!
Love youuuu, bedankt voor het lezennn!
XxxEmma
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romansa2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...