Chapter 13

4.2K 169 28
                                    

1K READS??????????????

OMGGGGGG THANKSSSS!!!!

Ik kan niet geloven dat een verhaal dat ík schrijf 1000 reads heeft gekregen!!

Ahhhhhhhhhhhhh omggg!!

Sorry, ik ben gewoon heel erg blij!! Xx

Geniet van dit hoofdstukjeeeeeeehhh!!

-

Rachel Follows

'Dit is zo cool!' Mompelde ik, en Cameron wendde zijn ogen af van het raam om  aan te kijken.

'Het gaat ook gewoon zo snel, ik bedoel, het duurde nog geen half uur en onze koffers waren al gepakt' Zei hij, en hij gluurde even over de zetels, zoekend naar de conducteur.

'Ja duh, Annabelle stelt outfits samen voor de kost, logisch dat ze ons wilde helpen' Lachte ik, en op dat moment liep de conducteur onze wagon binnen.

-

'Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet... En het is groen!' Lachte Cameron, en ik tuurde uit het raam.

'Een boom'

'Jaha, maar welke?' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen.

'Dude, de trein rijdt letterlijk langs een bos!' We schoten in de lach en ik gaf een duwtje tegen zijn arm.

'Wat ben je toch een slimme meid'

'Dat heb ik niet van jou geleerd hé' Plaagde ik, en hij porde in mijn zij, waardoor ik bijna van het zeteltje viel.

Cameron Davids

Met haar hand voor haar mond zat Rach te lachen naast me, de geweldigste lach die je je kan inbeelden.

Ze had geen idee dat ik haar leuk vond...

Als ze het wel wist... Zou dat onze vriendschap dan verpesten?...

Ik zou er alles voor doen, om samen met haar te zijn.

Tegen mensen te kunnen zeggen: "Hey, dit is Rach, mijn vriendin!", zonder dat het nep is...

Deze week ging echt moeilijk worden, dat wist ik nu al...

-

Rachel Follows

'Cameron' Fluisterde ik, en ik legde mijn hand op de zijne.

Geen reactie.

'Cameron' Ik bewoog zijn hand een beetje, en langzaam opende hij zijn ogen.

'Hm?'

'We zijn er, de trein is gestopt'

Hij gaapte even en kroop toen overeind. 'Oh, mijn koffer!' Hij schoof het rode ding vanonder de zetel vandaan.

'Oh ja!' Snel pakte ik ook de mijne, en toen liepen we samen naar de uitgang van de trein.

'Het is al na 5 uur, en we gaan eerst naar onze kamer, toch?' Nog een beetje suf strekte hij zijn armen en benen.

'Yep, dan kunnen we onze koffers afzetten!' Lachte ik, en pakte vervolgens zijn hand.

Langzaam sloot hij zijn vingers om de mijne, en keek me verlegen aan.

Cameron Davids

Rach keek me aan, en glimlachte. Haar ogen glinsterden, was dat omdat ze hier was?

De trein was een een eindje van Disneyland aangekomen, dus we moesten nog enkele minuutjes lopen.

De wieltjes van onze koffers klakkelden achter ons aan, en de zon scheen recht in mijn ogen.

'Ik heb je zonnebril in mijn tas, als je wil?' Rach hield haar handtas omhoog, en ik knikte.

'Thanks' Lachte ik terwijl ze hem aangaf, en ze grinnikte toen ik hem opzette.

'Wat is er zo grappig?'

'Ik heb je perongeluk mijn zonnebril gegeven!'

Snel deed ik hem af en keek ernaar.

Inderdaad.

Een babyroze, enorme bril lag in mijn hand, en grijnzend ruilde Rach hem om voor de zwarte Ray Ban.

'Thanks' Ik zette de mijne op, en Rach ook.

'Hij staat jou toch wel beter hoor' Ze lachte om mijn opmerking en hand in hand wandelden we richting Disneyland.

-

'Ik ga even douchen, als dat okee is' Begon ik nadat we onze koffers onder het bed hadden geschoven.

Het was echt enorm, met donkerblauwe lakens met kleine gouden versierinkjes geborduurd.

En zei ik al dat het een hemelbed was?

'Ja hoor, ik ga na jou' Zei Rach, en ze liet zichzelf op bed vallen.

'Als jij eerst wil-'

'Nee joh, ga jij maar' Lachte ze, en ze pakte haar telefoon uit haar tas.

'Ik hou me wel bezig, ik zat midden in een hoofdstukje op Wattpad!' Voegde ze nog toe, dus liep ik naar de badkamer.

Die was erg modern, maar wel met gouden details. Fake natuurlijk, maar toch.

-

Rachel Follows

Al snel hoorde ik dat hij het water aanzette, en ik schoof een kussen onder mijn hoofd.

Oh, een berichtje van mam!

Hey lieverd, alles
goed daar? Ben je
al aangekomen? :)

Hai mam! :) Ja, we zijn
net aangekomen, alles is
goed hier! Cameron neemt
even snel een douche,
daarna ga ik en dan gaan we waarschijnlijk iets eten!

Ok! Doe niets wat ik
niet zou doen hé! ;)
Kom niet zwanger terug!

MAM!!!!!!!!!!!!!

Ik ben van jou bevallen
op mijn 18e, alles is mogelijk!

Mam, ik ga nu.
Love you. X

Hou ook van jou Rachel ;)

-

Einde van Chapter 13!

Hopelijk vonden jullie het goedd!!

Love youuuuu, bedankt voor het lezen!!!!

XxxEmma

Ps. Niet zwanger raken hé! ;) :')




Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu