Veel leesplezierrrrrrr! :p
-
Cameron Davids
De rest van de avond praatten mijn ouders nog over een vakantie die ze planden, ergens naar een eiland.
Rach en ik hadden het over perzikken en nectarines.
Ja, ik meen het.
Zij vind nechtarines beter, maar ik ben toch meer voor perzikken.
-
KLEINE ONDERBREKING!
TEAM PERZIK -> COMMENT HIER
TEAM NECTARINE -> COMMENT HIER
IK BEN #TEAMNECTARINESQUAD
Veel leesplezier voor de rest van dit Chapter! :')
-
Toen we allemaal ons dessert ophadden, kwan diezelfde ober weer naar onze tafel voor de bordjes, en hij legde een briefje naast Rachels glas.
Hij liep weer weg om de rekening te gaan halen, en ondertussen vouwde ze het nieuwsgierig open.
De jongen kwam weer terug.
'Ehm, ik voel me gevlijd, maar ik heb een vriendje' Zei Rach, en ze pakte mijn hand.
Een glimlach verscheen automatisch op mijn gezicht, en de jongen werd rood.
'S- sorry, dat w- wist ik niet' Hij wendde zich naar mijn ouders voor de rekening, en maakte zich daarna snel uit de voeten.
'Ik ben zo terug' Zei Rach, en ze nam het briefje. In de hoek van het restaurant stond een vuilbakje, waar ze het papiertje in liet vallen.
Op een rare manier voelde ik me opgelucht, en ik denk dat mijn ouders dat merkten, aan de manier dat ze naar me keken.
'Ben ik weer!' Lachte ze vrolijk, en ik sloeg meteen mijn arm weer om haar middel.
'Kom, dan gaan we weer naar huis' Zei pap, en ze volgden Rach en mij weer naar buiten.
'Tot de volgende keer, meneer en mevrouw Davids!' Lachte de man aan de ingang, en mijn moeder zei hem gedag.
-
'Had die jongen je echt zijn nummer gegeven?' Vroeg ik toen we mijn kamer binnenliepen, en Rach meteen haar hakken uitdeed.
'Ja, maar ik heb het weggegooid'
'Dat heb ik gezien'
'Waarom vraag je dat? Jaloers?' Ze wiebelde grijnzend met haar wenkbrauwen.
'Jaah duhhh, je bent wel mijn vriendinnetje, Rachel Follows' Lachte ik sarcastisch, en lachend rolde ze met haar ogen.
'En jij bent mijn vriendje, Cameron Davids' Zei ze lachend, en ze opende mijn kast.
'En wat zijn we aan het doen?' Vroeg ik lachend, al wist ik best wat ze deed.
'Heb een sweater nodig' Ze pakte een willekeurige van de stapel en vouwde hem open.
'Leen er gerust eentje van mij' Lachte ik, al had ze daar geen toestemming voor nodig.
'Was ik al van plan, schat' Zei ze droog, en ik grinnikte.
Rachel Follows
Ik legde de sweater even op zijn bed, en toen ik naar Cameron keek, had hij zijn vest en hemd uitgedaan, met als resultaat dat hij nu in bloot bovenlijf stond.
Ik kon het niet laten om toch eventjes te kijken, maar het moment dat hij het zou merken, wendde ik mijn blik snel af.
-
'Zullen we dat spel weer spelen, met de popcorn?' Stelde ik voor, terwijl we neerploften op zijn bed.
'Ja okee, is goed voor mij'
Een paar minuutjes later, zaten we weer voor elkaar, met de popcorn in het midden.
'Deze keer begin ik' Zegt Cameron, en hij pakte een korreltje.
'Als ik deze vang, dan... Moet jij morgenvroeg vóór mij opstaan' Hij gooide het omhoog...
Shit.
'Moest dat nu echt?' Lachte ik, terwijl ik vanbinnen huilde.
Vroeg opstaan was niet iets dat voor mij weggelegd was.
'Wel, als ik deze vang... Noem je me morgen de hele dag schoonheid, zelfs wanneer er andere mensen bijzijn' Ik grijnzde en wiebelde met mijn wenkbrauwen.
Hoopvol gooide ik het in de lucht en...
'Neeee!!'
'Hahahaahhh!' Ik ging strijk van het lachen. Morgen had ik een nieuwe bijnaam.
'Wel, als ik deze vang, dan... Draag je voor de rest van de avond geen sokken'
Verontwaardigd viel mijn mond open. 'Dat is gemeen'
'We zien nog wel' Hij gooide de popcorn in de lucht, en gelukkig voor mij, miste hij.
'Yesssss!' Gelukkig om de overwinning, sloot ik mijn ogen.
'Waarom mis jij 'm nooit??' Klaagde hij.
'Als ik deze vang, dan... Verander je je achtergrond naar een foto van mijn keuze' Lachte ik, en ik wist al precies welke foto.
'Dat meen je niet, en voor hoelang dan??'
'Omdat ik zo genadig ben... Maar tot morgenavond'
Ik gooide het korreltje omhoog, en...
Mis???
'Finally!!' Riep hij gelukkig.
'By the way, ik ben heel tevreden met mijn achtergrond' Hij haalde zijn gsm tevoorschijn en gaf hem aan.
De achtergrond was een foto van ons samen, die we in het restaurant hadden genomen.
'Wil je die naar me doorsturen? Die is echt goed gelukt'
'Tuurlijk joh' Hij pakte zijn telefoon weer terug, en voordat ik het wist, voelde ik de mijne trillen in mijn zak.
Snel ontgrendelde ik 'm, en veranderde ook mijn eigen achtergrond.
'Nu ben ik ook tevreden van de mijne!' Ik toonde hem mijn scherm, en hij lachte.
'Wel, als ik deze vang, dan...'
-
Thankssss voor het lezen!
Love you, hopelijk gaat alles goed met jullie! :)
XxxEmma
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romance2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...