Chapter 28

3.4K 140 59
                                    

Geniet van dit hoofdstukjeeehh!

Het was grappig om te schrijven! ;)

-

Cameron Davids

Het was ondertussen al bijna 6 uur, Rach en ik hadden de dag doorgebracht in haar kamer.

We hadden eigenlijk bijna niets gedaan, maar ik denk dat ze daar wel even aan toe was...

Ik had ook Tamara's broer al gebeld, hij zou onze spullen vanavond komen brengen, dus daarmoesten we ons al geen zorgen over maken.

Langzaam haalde ik mijn vingers door Rach' haar, en ik keek naar haar gezicht.

'Je bent prachtig, besef je dat?'

Glimlachend opende ze haar ogen. 'Je bent lief' Ze ging rechter liggen om me beter aan te kunnen kijken.

'Ik meen het serieus, ik zeg dit niet omdat... Je mijn vriendin bent...'

Dit was de eerste keer dat ik dat echt luidop zei, en Rach merkte het ook.

Voor even keken we elkaar gewoon blozend aan.

'Je bent echt het mooiste meisje dat ik al ooit heb gezien'

Glimlachend drukte ze een lange kus op mijn lippen, en ik legde mijn hand tegen haar wang.

'Ik ga even iets te drinken halen, wil je ook iets?' Langzaam kroop ze van het bed.

'Nee hoor, maar toch bedankt. Zal ik het anders voor je halen?'

'Nee joh, je hebt al zoveel voor me gedaan. Ik ben zo terug' Ze gaf een kusje op mijn neus, en automatisch begon ik te glimlachen.

Klinkt het cliché wanneer ik zeg dat ze me de gelukkigste persoon ter wereld maakt?

Rachel Follows

Op mijn gemak liep ik de trap af, mijn hand liet ik over de muur glijden.

Automatisch stopte ik er weer mee...

Pap zei altijd dat ik zo de verf kon beschadigen...

Ik beet hard op mijn lip.

Ondertussen liep ik alweer de keuken in, en ging op mijn tenen staan om een glas uit de kast te nemen.

Net wanneer ik een fles fruitsap uit de koelkast wilde nemen, werd er aan de voordeur gebeld.

Dat zou David wel zijn, met onze koffers.

'Ik doe wel open!' Riep ik richting de trap, en liep vervolgens naar de deur.

'Hey David, we verwacht-' Ik kapte onmiddellijk mijn zin af toen ik zag wie er rond zijn arm hing.

'Wha..' Bracht ik verward uit, en het meisje keek me verbaasd aan.

'Kennen jullie elkaar?' Lachte David, en ik slikte.

Ja, ik kende Myra maar al te goed...

'Ja, ik bracht altijd hun ontbijt in Disneyland, omg ik kan niet geloven dat ik je hier weer tegenkom! Wat een toeval!' Begon ze, en ik liet hen binnen.

'Myra, was het toch? Kan ik je even spreken in de keuken?' Vroeg ik nonchalant, en ondertussen zette David onze koffers in de woobkamer.

'Woon jij hier??' Vroeg Myra meteen.

'Nee, ik ben hier ingebroken' Zei ik sarcastisch, en geïrriteerd rolde ze met haar ogen.

'Jij bent Davids nichtje? Waarom kom ik je toch weer tegen??' Praatte ze gefrustreerd tegen zichzelf.

'Wat doe jij zelfs überhaut bij hem? Hij is zeker 10 jaar ouder dan jij!'

'Kijk, Rachel, schat, leeftijd is maar een getal. David en ik houden van elkaar'

Ik deed mijn uiterste best om niet in de lach te schieten.

'Doe niet alsof jij het slachtoffer bent, okee?' Zei Myra pissig, en verontwaardigd keek ik haar aan.

'Sorry?? In wiens huis ben je nu? Wiens vakantie heb jij verpest?? Huh?'

'Door wie ben ik mijn baan kwijt??' Voegde ze toe, en tegelijk gooiden we onze armen in de lucht.

'David, echt bedankt!' Mam kwam de trap afgelopen en gaf haar broer een knuffel.

Ik liep de keuken uit en Myra liep als een eendje achter me aan.

'Aha, wie heb je meegebracht?' Vroeg mam geïntresseerd, en Myra liep naar haar toe.

'Ik ben Myra, fijn u te ontmoeten!' Ze gaf mijn moeder een knuffel.

'Mam? Kunnen we even praten in de keuken?'

'Het lijkt wel alsof je de hele tijd uit mijn buurt wil zijn?' Plaagde David, en ik lachte even om hem niet te beledigen.

Begrijp me niet verkeerd, hij was echt een geweldig iemand, maar ik had even een grotere zorg aan m'n hoofd.

'Zometeen lieverd, ik wil even nog iets aan mijn broer vragen' Zei mam, en ze draaide zich naar David en Myra.

Die ondertussen weer rond zijn arm hing.

Misselijkmakend gewoon.

'David, Myra, willen jullie misschien blijven voor het avondeten?'

-

Oh ooh...

Hoe loopt dat af?...

En wat gaat Cameron zeggen als hij erachter komt?...

Bedankt voor het lezennnn!

Love youuuuu!

XxxEmma

Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu