Geniet van dit hoofdstuk!!
-
Annabelle Davids
Ik kon nog steeds niet geloven dat Cameron Myra bijna had gekust. Raceh en hij, ze waren het perfecte koppel!
Waarom zou hij het wagen zoiets geweldigs te verpesten voor een meisje, niet eens half zo geweldig als Rachel?
Hij zei dat ze "veranderd" was, maar daar geloofde ik helemaal niets van. Iedereen die tussen hen probeerde te komen, vertrouwde ik voor geen moment.
Een zacht geklop op de deur haalde me uit mijn geïrriteerde gedachten, en ik deed open. 'Rachel, kom binnen schat, heb je iets nodig?'
'Het spijt me dat ik dit moet vragen, maar denkt u dat u weet waarom Cameron niet met me wil praten? Toen ik net op zijn deur klopte, reageerde hij niet...'
'Nee, het spijt me...' Loog ik, en ik haatte dat ik dat moest doen... Maar zoiets moest ze niet van mij, maar vam hemzelf...
'Maar misschien gaat het na vanavond wel beter, als we zouden uitgaan?...' Ik voelde me vreselijk, Rachel was zo'n lieverd, ze verdiende dit niet.
'Oh... Okee...'
'Je kan wel een jurk lenen!...' Ik nam een van de tasjes uit de hoek van de tafel, en hield het haar voor.
Het was een lichtroze jurk, met een wit rimpje, en daarboven zilveren steentjes. Er hoorden witte pumps bij, met dezelfde steentjes langs de boordjes.
'Die is echt prachtig...' Zei ze, en ze pakte voorzichtig het tasje aan. 'Ik ben er zeker van dat je er prachtig mee zult staan!'
-
Cameron Davids
Ik stond onderaan de trap, toen Rach naar beneden liep. Ze droeg een jurk die geen enkel ander meisje zo mooi zou staan als bij haar.
Ik herinnerde me de vorige keer dat we uitgingen, en ze in een gewzldige jurk de trap afliep; toen waren we nog een "koppel".
Konden we maar terug naar die tijd, toen ik nog stiekem verliefd op haar was, maar het zelf amper wist. Toen we nog lachten om onze stunt met mentos en cola, of om de popcorn in het salon.
De zorgeloze tijden...
'Hey, Cameron...' Mompelde ze zacht, en ze kwam naast me staan. 'Hey... Rach' Ik had naar haar gestaard, dat wist ze maar al te goed.
Maar er was iets dat ze nog steeds niet wist, en ik had geen idee hoe ik het haar zou vertellen...
-
Rachel Follows
De rit naar het restaurant was stil, buiten het zachte geluid van de banden over het asfalt.
Het bleef moeilijk voor mij te geloven dat Richard en Annabelle hun eigen limo hadden, en dat ze daar bijna wekelijks mee uitgingen.
Het was maar zelden dat Cameron en ik meegingen, aangezien we meestal iets anders deden; zoals netflix kijken, of gewoon samen rondhangen...
De hele rit zei hij niets, hij checkte om de 5 minuten zijn telefoon, vermoedelijk om te kijken hoelaat het was, of om te zien of hij berichten had.
'Aha, we zijn er al' Lachte Richard, en het voertuig kwam stil te staan. 'Ik dacht dat het restaurant verder rijden was?' Vroeg Cameron, en ik wendde mijn blik weg bij het horen van zijn stem.
'Ja, maar ik dacht dat het leuk was om jullie met iets anders te verrassen!...' Lachte zijn vader, en alledrie keken we hem aan.
'Ik dacht dat het fijn was om naar een bal te gaan, om samen te dansen, voor het goede doel!'
Oh... My... God...
Ik zou de hele avond met Cameron moeten dansen.
Alleen wij tweetjes, terwijl hij me al urenlang negeerde...
-
Zijn Rachels zenuwen terecht?... :o
En wat zijn Myra en Kevin van plan?...
-
Sommigen van jullie vragen me soms beplaalde dingen, zoals;
Wil je misschien eens een "badboy" verhaal schrijven, ik lees zo'n boeken graag!
Als jullie dat zouden willen, of andere stijlen/genres van boeken, laat me het gerust weten, want nu het zomervakantie is, heb ik tijd om meer te schrijven! :) ;) xx
-
Bedankttt voor het lezennnnn,
Love youuuuu!
XxxEmma
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romance2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...