XMandyDallasX had me gevraagd om eens een keertje twee Chapters op één dag te posten als ik tijd had, en nu heeft _Chocolateh_ me ook gevraagd nog een deel te plaatsen...
Dusssss...
HIER IS HET TWEEDE HOOFDSTUKJE VAN VANDAAG!
-
Met de opkomende examens gaat het me niet lukken om dit nog een keer te doen, vanaf dat ze gedaan zijn, kan het wel vaker!
Dus, geniet ervan!! :)
-
Cameron Davids
Myra beet nog even op mijn lip voordat ze me losliet om op adem te komen.
Ik ving nog net een blik op van een meisje dat het hotel binnenrende.
Rach!!
Razendsnel haastte ik me achter haar aan, wat me een paar vreemde blikken opleverde in de lobby van het hotel.
'Rach!!' Riep ik, maar ze keek niet om.
'Rach, wacht even!!' Voordat ik het wist stapte ze de lift in, die net sloot voordat ik in kon stappen.
Shit!
Ik moest haar inhalen!
De trap!
Zo snel had ik nog nooit de trap opgerend, en voordat ik het besefte, was ik op de juiste verdieping aangekomen.
Ik stormde naar onze kamer, en toen ik de deur opengooide, zag ik Rach bij de kast staan.
'Rach, we moeten praten!' Zonder de deur te sluiten, liep ik de kamer in.
'Ik wil alleen mijn telefoon hebben, ik wil niet praten' Ze snikte, en ik merkte dan pas dat ze huilde.
Waarom huilde zij??
'Ik heb je telefoon, hier in mijn zak' Ik nam hem eruit en ze pakte hem snel van me af.
'Rach, waarom doe je dit?'
Verbaasd keek ze op van het scherm.
'Ik?? Wat heb ik in hemelsnaam gedaan?? Jij bent degene die de behoefte heeft om met iedereen speeksel uit te wisselen!'
'Oh, ik ben niet de enige!'
'Wat bedoel je daar zelfs mee??!'
'Jij hebt ook een andere jongen gezoend!'
Verontwaardigd kwam ze naar me toe.
'Dat is de grootste bullshit die ik al heb gehoord, ik heb niemand gezoend!'
Ik werd even stil.
'Maar, ik dacht dat je-'
'Ach, laat het toch!' Ze liep langs me heen de kamer uit, en ik hoorde dat ze iemand belde.
Rachel Follows
'Mam?'
'Rachel? Lieverd? Alles okee?'
Bij het horen van haar stem liepen de tranen weer over mijn wangen.
'Nee' Antwoordde ik overstuur, en ik hoorde dat ze even haar adem inhield.
'Heeft het iets te maken met Cameron?'
-
'Lieverd, ik bel je vanavond nog. Veel sterkte, ik hou van je. Bel of sms me als er iets is' Mam legde af, en ik had al een vermoeden van wat ze nu ging doen...
Cameron Davids
Ik lag zwijgend op mijn rug, op de grond in onze kamer.
Had ze toch niet gezoend?...
Maar waarom zou Myra tegen me liegen? Over zoiets??
Had ze zich dan vergist??
Op dat moment hoorde ik mijn gsm afgaan in mijn broekzak, en zonder te kijken wie het was, nam ik op.
'Met Cameron'
'Ja, met Tamara. Wij moeten praten jongeman'
Geschokken ging ik rechtop zitten.
'Tamara?? Waarom belt u m-'
'Wat kreeg je wel niet in je hoofd?? Anderen zoenen terwijl je met mìjn dòchter samen bent??'
'Maar kijk, in theorie kan ik doen wat ik wil, want we-'
'Wanneer je in een relatie bent met iemand, doe je zoiets niet!! Zeker niet als het een relatie is met mìjn dochter!!!'
'We hebben niet eens een relatie!!!!'
Shit!!! Waarom zei ik dat??????
Het was stil aan de andere kant van de lijn, en ik sloeg mezelf tegen mij hoofd.
'Jullie hadden geen relatie??...'
'Het was nep'
Ik was de leugens beu, ik was alles beu! Voor mij part kon de wereldbol ontploffen, want het maakte allemaal niets meer uit!!
'Waarom zou je zoiets verzinnen???!'
'Omdat Theo en jij, en mijn ouders ons zo pushten voor relaties, dat dit een makkelijke oplossing leek!'
'Je moet hierna je ouders bellen om dit op te biechten, Cameron. Anders doe ik het'
Ik zweeg. Ze had gelijk. Het was genoeg geweest.
'En nu, terug over Rachel. Mìjn dochter! Wat is dat ineens tussen jullie???'
'Tamara, ik wil er echt niet over pra-'
'Cameron, ik bel naar Rachel als jij er niet op antwoord, dat weet je zelf ook!'
Ik overwoog even om op te hangen.
Ik had geen zin in deze preek, en al helemaal geen zin om uit te leggen aan de moeder van het meisje waar ik verliefd op was, waarom we ruzie hadden.
'Camero-'
'We hebben ruzie omdat ik freaking tot over mij oren verliefd ben op uw dochter, en zij letterlijk zei dat het alles had verpest, en dat zij niets voor mij voelt!!!!!'
-
Bedanktttt voor het lezen!!
Ik heb sinds vandaag trouwens ook een Covershop!
Dus als je even tijd hebt, of graag een cover wil, kan je daar altijd even een kijkje nemen! Xxx
Alsvast mega bedankt!!
Love youuuuu!
XxxEmma
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Roman d'amour2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...