Sorry.
Daar moet ik mee beginnen.
Ik heb al 2 weken niet meer gepost, en dat spijt me...
Ik zat gewoon even in een drukke 2 weken, eerst was het mijn verjaardag, examens komen ook dichterbij...
Gewoon even heel veel aan mijn hoofd...
Ik ga vandaag nog een hoofdstukje plaatsen, maar ik weet nog niet hoe ik dit ga doen tijdens de examens, maar dat zien we dan nog wel. X
BY THE WAY.
IK ZAG DAT DIT BOEK BIJNA 900 READS HEEFT, OMGGGGG!!!
Toen ik Chapter 11 postte (het vorige hoofdstuk) had ik er ongeveer 200!!!!!
IK HEB ER DUS BIJNA 700 MEER GEKREGEN IN MAAR 13 DAGEN!!!!
DUS ECHT MEGA ONGELOOFLIJK BEDANKT AAN IEDEREEN VOOR HET LEZEN VAN MIJN BOEK!!!!!
LOVE YOUUUUUUUU!!
Enjoy... Een extra lang stukje voor jullie! :)
-
Rachel Follows
'Gaan we iets leuks doen vandaag?' Fluisterde ik zachtjes, en ik legde mijn kin tegen zijn borst om hem aan te kijken.
'Ja, tof! Suggesties?' Lachte hij zachtjes, en ik beet even op mijn lip.
'We kunnen een film gaan kijken... Of...'
'Cameron? Rachel?' Annabelle kwam rustig de keuken ingewandeld.
'Ja?' Vroeg Cameron, en zijn vingers aaiden voorzichtig over de rug van mijn hand.
'Je vader en ik gaan een wandeling maken, en daarna gaan we een museum bezoeken. Redden jullie je hier alleen?'
'Ja hoor, have fun' Lachte hij, en Annabelle keek ons glimlachend aan.
Niet vanwille zijn antwoord, maar ik vermoedde dat het lag aan de manier waarop we hier stonden, samen.
'Tot straks lieverds, misschien zien we jullie nog voor ons diner' Ze gaf elk van ons een kus op onze wang en verliet daarna de keuken.
Cameron schraapte zijn keel. 'Weet je, we kunnen ook-'
'Cameron, kom eens even' Richard liep de keuken in en schonk me een korte glimlach.
'Ik ben zo terug' Fluisterde hij, en hij gaf me een kusje op mijn voorhoofd.
Vervolgens liep hij de keuken uit, en een beetje verlaten stond ik tegen het aanrecht.
Cameron Davids
'Wat is er pap?' Ik leunde tegen de muur in de gang, en hij slikte.
'Je moeder en ik gaan weg, dus ik wil even iets met je afspreken...' Begon hij, en ik krabte even aan mijn nek.
'Ja?...'
'Rachel en jij hebben nu het huis voor jullie alleen, maar Rachel is nog zo jong, dus jullie kunnen niet met elkaar-'
'Pap! Chill, ik ga niet met Rach naar bed, waar komt dit zelfs van?!' Verontwaardigd ging ik rechtop staan en een beetje beschaamd keek hij me aan.
'Ze is nog zo jong, ik bedoel gewoon dat je haar dat niet aan kan doen, dat is alles... Ze is een geweldig meisje'
'Ja, dat weet ik...' Ik sloeg mijn ogen neer nadat hij dat laatste zei. Hij had gelijk.
Rachel was echt geweldig.
Richard Davids
Cameron keek bijna meteen naar de vloer. Maar ik zag zijn blik wel.
Hij hield echt van Rachel.
Cameron Davids
Na een paar minuutjes zei pap dat ik weer naar Rach kon gaan, dus dat deed ik.
Ze stond nog steeds in de keuken, maar deze keer met een pak chips in haar handen.
'Honger?' Grinnikte ik, en ze keek me grijnzend aan.
'Ik weet al wat we kunnen doen...' Ze liep naar me toe en wees me naar iets op het pak.
Een kortingsbon voor Disneyland.
-
Onderbreking! :)
Ik ben zelf nog nooit in Disneyland geweest, al zou ik dat graag willen, dus alvast een dikke sorry als er foutjes zitten in de komende hoofdstuk(ken)...
Ik kan er weinig aan doen. :')
Ik laat jullie nu verderlezen, veel plezier!
-
'Disneyland?' Mompelde ik verbaasd, en enthousiast maakte ze een sprong in de lucht.
'Wat zeg je ervan?' Lachte ze, en ik kreeg een warm gevoel in mijn buik van haar vrolijkheid.
Is dat zelfs een correct woord?...
'Ja, laten we naar Disneyland gaan' Grijnsde ik, en dolblij sprong ze in mijn armen.
Ik had mijn armen om haar middel geslagen, en haar armen rustten om mijn nek.
'Waar zijn jullie zo blij om?' Mam nam haar sleutels van de keukentafel, en keek ons grinnikend aan.
'We gaan naar Disneyland!' Piepte Rach blij, en mijn moeder keek verrast.
'Disneyland?!'
'Waarover hebben jullie het?' Ook pap liep nu de keuken in, terwijl hij zijn jas aandeed.
'Ze willen naar Disneyland' Lachte mam, nog steeds verrast.
'Dat vind ik een geweldig idee! Wacht even, ik haal mijn laptop' Zei pap enthousiast.
Wacht, serieus?
Ging hij betalen voor het tripje met Rach naar Disneyland?...
Ja, die zag ik niet aankomen.
-
'Ziezo, de reservatie is klaar' Hij klapte de laptop dicht wanneer Rach en ik opstonden uit de zetel.
'Hoezo, "gereserveerd"? Moet je niet gewoon een dagticket kopen?...' Vroeg ik, en Rach pakte mijn hand waardoor er een nerveuze rilling door mijn lichaam schoot.
'Je gaat toch niet voor één dag?? Jullie gaan voor een week! Ik heb al een kamer en alles voor jullie geboekt!'
-
Dat was het voor Chapter 12!!
Hopelijk vonden jullie het goed!! :)
Nogmaals sorry, ik ga proberen vaker te updaten, maar ik weet nog niet helemaal hoe ik dat ga doen...
Ik hou jullie op de hoogte! X
Love you, bedankt voor het lezennnnn!!
XxxEmma
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romance2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...