Sorry, ik heb een week geen updates gepost...
Ik had gewoon even een pauze nodig van Wattpad denk ik, ik schreef eigenlijk wel heel veel, en momenteel had ik daar even niet genoeg tijd voor...
Ik had het gevoel dat mijn hoofdstukken gewoon nogal langdradig werden op sommige punten....
Dusssss, vanaf nu ga ik weer updaten, ik weet niet juist hoe regelmaltig, maar dat zien we dan nog wel! ;p
Bedankt aan iedereen die nog steeds zo trouw dit boek volgt x) zelfs na al mijn rare excuses om niet te schrijven... <3
Ik waardeer dat echt enorm, zeker nu elk van mijn hoofdstukken over de 100 reads heeft, ik bedoel OMGGGGG!
Geniet nog van dit (late) hoofdstukje, hopelijk vinden jullie het goed.
(Het is ook gewoon mega lang, jullie zien zo nog wel hoe dat komt, haha!)
-
DIT ZIJN ALLE ANTWOORDEN VAN DE Q&A, IK HEB ECHT SUPERVEEL VRAGEN GEKREGEN, MEGA BEDANKT IEDEREEN, DIT WAS ECHT LEUK, HAHA! :)
(Het duurde ook vreselijk lang, maar ja, haha! Ik ga in de toekomst zeker nog Q&A's doen, dus geen zorgen als je geen vraag wist, of er geen kon stellen! Xx)
-
Aan Rachel:
Wil je eetmaatjes worden?
-Oeh, graag! Wat eten we als eerste?? Ik heb hongerrrrrr, en vliegtuig food is écht smerig. :pHamburgers of taco's?
-Lastige vraag... Als ik echt moet kiezen, ga ik toch voor de hamburgers! :)Wat is er mis met meisjes?
-Meisjes zijn soms heel vreemd, en zoals Cameron me al wel eens heeft gezegd: "Vreselijk moeilijk om te begrijpen" *Cameron knipoogt*Aan Cameron:
Wil je mijn gay-bestfriend worden?
-Wacht... Ik ben helemaal niet gay... *kijkt naar de andere personages* Zei iemand van jullie dan dat ik gay was?? *Rachel en Annabelle: Waaaat, waar halen ze dat nu weer vandaan??...*Heb je überhaut andere vrienden dan Rachel?
-Eh... Ja- uh, tuurlijk! *begint te zweten*Als je voor de keuze zou staan, zelfmoord plegen of Rach/iemand anders bijzonder vermoorden. Wat zou je doen?
-Zelfmoord natuurlijk, zonder twijfel. *Rach loopt naar hem toe en geeft hem een dikke knuffel*Aan Myra:
Domme kip, dat vind ik van je. Wat vind je van mij?
-Ik vind perzikken smerig.BLOBVIS FOREVER Toch?...
-Wat?... Heb je het over mij??? Pardon???Mis je David echt, of niet?
-Om eerlijk te zijn... Ik mis hem echt vreselijk...Wil je alsjeblieft dood neervallen?
-Ik heb eerst nog een paar dingen te doen, schat... *evil lachje*Waarom ben je zo'n ongelooflijke bitch?
-Ik ben op mijn hoofd gevallen toen ik een baby was.
*Rachel en Cameron grinniken*Aan David:
Hoe is het in de hemel?
-Beter dan op aarde. :)Aan Tamara:
Wilt u mijn kind zijn? Ik heb altijd al een kind willen hebebn dat ouder dan mij is.
-Tuurlijk lieverd, ik begin alvast met het pakken van mijn koffers! *kijkt even naar Rachel* Jij redt je wel in je eentje?
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romance2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...