Chapter 27

3.5K 164 26
                                    

Geniet van dit hoofdstukje!

Ps. Ik heb trouwens de 3.5K bereikt, omg!! Echt super bedankt iedereen!!

-

Cameron Davids

Opnieuw opende ik weer mijn ogen. Ik was daarnet wakker, maar blijkbaar terug in slaap gevallen...

Rach sliep ook nog, ze had haar slaap echt hard nodig...

Net als Tamara...

Hoe moest zij zich wel niet voelen?...

Ze houdt zielsveel van Theo, ze was met hem getrouwd...

Ik zou het niet aankunnen als Rach er niet meer zou zijn...

Voorzichtig kroop ik van bed en sloop Rach' kamer uit.

Haar moeders kamer was naast de hare, en langzaam keek ik binnen.

Het gordijn was half open, en Tamara staarde verdrietig naar het plafond.

'Hey...' Zei ik zachtjes, en langzaam keek ze naar me om.

'Cameron?...' Vroeg ze schor.

'Ik wilde bij je komen kijken hoe het met je ging...' Legde ik zachtjes uit, en ik ging bij haar op bed zitten.

'Kon Rachel nog slapen?'

'In het begin niet, maar uiteindelijk wel, ze slaapt nu nog...'

'Dat is goed...'

'Is er iets dat ik ook maar voor u kan doen? Eender wat?...'

Langzaam knikte ze.

'Wees er alsjeblieft voor Rachel... Ik heb vooral tijd nodig... Rachel,... Zij heeft vooral jou nodig'

Begrijpend knikte ik. 'Als er toch iets is, laat het me maar weten...' Ik gaf haar even een knuffel.

Ik wilde van het bed schuiven, maar de pakte m'n hand. 'Cameron? Er is misschien wel iets...'

'Ja?'

'Jullie bagage staat nog in Disneyland, en de auto moet nog terug. Ik zal je het nummer van mijn broer geven, hij werkt in Disneyland, dus hij kan er wel voor zorgen'

'Oh, um, dankuwel. Ik wist niet dat u een broer had?'

'David, hij is mijn stiefbroer'

Op dat moment hoorde ik Rach haar bed kraken. 'Ik ga even bij haar kijken, ik kom later nog terug voor dat telefoonnummer'

Rachel Follows

Toen ik me omdraaide, merkte ik dat Cameron weg was. Hij was even bij mam; ik hoorde hun stemmen door de muur.

Ik trok het deken meer over mijn gezicht heen, ik had geen tranen meer over.

'Rach?' Zei een maar al te bekende stem zacht.

Ik wilde wel antwoorden, maar mijn keel deed pijn na gisteren. 'Ja?' Zei ik schor.

'Het is een enorm domme vraag, maar hoe voel je je?'

Hij kroop weer naast me onder de dekens en automatisch ging ik tegen hem aan liggen.

Stilletjes haalde ik mijn schouders op. 'Hoe is het met mam?' Murmelde ik, en hij legde zijn hand tegen mijn wang.

'Ze mist hem... Net als jij...'

Ik slikte.

'Onze bagage ligt nog-'

'In Dinsneyland. Je moeder zei dat ik haar broer David moest bellen, hij zou alles regelen'

'Oh ja, hij werkt daar...' Realiseerde ik me.

'Zou je vandaag iets willen doen? Of blijf je liever de hele dag in bed liggen? Jij mag helemaal kiezen' Vroeg Cameron, en hij keek me aan met zijn zachte bruine ogen.

'Je bent zo lief dat het pijndoet' Mompelde ik, en hij grinnikte.

'En jij dan' Een voorzichtig kusje landde op mijn neus, en onze vingers verwikkelden zich tussen elkaar.

'Om te antwoorden op je vraag... Ik blijf liever gewoon hier... Als dat okee is voor jou tenminste...'

'Tuurlijk' Antwoordde hij, en zachtjes wreef zijn duim over mijn hand.

Tamara Follows

Langzaam stond ik op, ik had echt nood aan koffie.

Stilletjes liep ik richting de trap, en toen ik langs Rachels kamer liep, zag ik hen samen op het bed liggen.

Ik was zo blij voor haar, dat ze zo iemand als Cameron had. Ze waren gewoon perfect voor elkaar.

Ik kon het niet laten, en even bleef ik naast de deur staan. Ze konden me zo niet zien.

'Ik hou van je, Cameron'

'Ik nog meer van jou'

Een traan rolde over mijn wang. Was Theo er nog maar...

-

Sinds een paar dagen staat mijn boek ook op #33 in Romantiek, hoe cool is dat???

Nogmaals, echt super super super bedankt iedereen, niet alleen voor de reads en votes, maar ook voor alle lieve comments en berichtjes!

Het maakt me echt gelukkig wanneet ik weer een berichtje krijg waarin iemand me zegt hoe leuk mijn boek is!

Echt ongelooflijk bedankt!

Love youuuuuuuuuuu!!

XxxEmma

Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu