Chapter 5

5.8K 195 61
                                    

Veel leesplezierrrr!

-

Cameron Davids

'Bel jij aan? Ik heb mijn handen niet vrij' Vroeg Rach, met de tassen in haar handen.

We waren al even boodschappen gaan doen voor het avondeten.

'Ja hoor, sorry' Gauw belde ik aan, en ik hoorde mijn moeder komen aantrippelen op haar hakken.

Waarom ze zelfs binnenshuis die dingen droeg, wist niemand.

'Aaah Rachel, Cameron, wat fijn dat jullie er zijn! Wat hebben jullie meegenomen?'

'Avondeten' Zei Rach, en mam pakte de tassen van haar over.

'Dankjewel lieverd!'

'Geen probleem, mevrouw Davids!'

'Kom toch binnen! Cameron, zet je deze even in de keuken?' Ik pakte de tassen aan terwijl Rach de deur achter  zich sloot.

Rachel Follows

'Hoe is het met het huis? Wat hebben jullie gisteren gedaan?'

'We zijn begonnen met het schilderen van mijn ouders hun slaapkamer, we waren zelfs bijna klaar, en vandaag werken ze het laatste stukje af. Mijn vader heeft nu ook vakantie genomen' Vertelde ik, terwijl Cameron weer naar ons toeliep, en zijn arm om me heensloeg.

'Mam, Rach en ik moeten je trouwens nog iets vertellen!' Zegt hij vrolijk, en ik weefde mijn vingers met die van hem.

'Oh ja?' Nieuwsgierig keek ze ons aan.

'We zijn nu een koppel!' Vulde ik aan, en ze sloeg haar handen voor haar mond.

'Echt waar??? Wat geweldig!!!' Ze trok ons beiden in een stevige knuffel, en wanneer ze ons losliet, begon ze te roepen.

'Richard! Dit moet je horen!'

Camerons vader kwam de trap af. 'Wat is er, Annabelle?'

'Rach en ik hebben een relatie' Zei Cameron trots, en hij trok me dichter tegen hem aan om een kus op mijn haar te geven.

Ik legde mijn hoofd tegen hem aan en keek hoe zijn vader verrast naar ons staarde.

'Maar dat is goed nieuws!! Sinds wanneer??'

'Vanochtend' Zei ik, en Cameron legde zijn kin op mijn hoofd.

'Ik ben erg blij voor jullie! Laten we dit vieren! Zullen we op restaurant gaan?' Stelde Richard voor.

'Ja! Dat is een geweldig idee! Dan zet ik de boodschappen in de koelkast en komen jullie morgen nog een keer eten!' Annabelle trippelde gelukkig naar de keuken en zijn vader kwam Cameron een trots schouderklopje geven.

'Je had geen beter meisje kunnen vinden dan Rachel' Zei hij, en daarna legde hij zijn hand ook even op mijn arm, voordat hij naar de trap liep.

'Ze lijken me erg gelukkig' Lachte ik, en hij wreef zijn hand over mijn rug.

'Cameron, Rachel, gaan jullie je even netjes aankleden voordat we naar het restaurant gaan?' Zijn moeder kwam de keuken weer uit.

'Maar ik heb hier geen kleren...' Zei ik, en ze wuifelde het weg.

'Ik heb nog wel iets voor je, ik zag het overlaatst hangen in de winkel. Ik vond het zo bij je passen, ik heb het gewoon gekocht'

-

'Hier!' Ze haalde het jurkje uit een winkeltasje en mijn mond viel open.

Het was echt prachtig.

(Foto bovenaan!)

'Dat... Omg... Het is zo mooi!' Stamelde ik, en ze gaf het me aan.

'Dit kan ik toch niet aannemen?'

'Het is voor jou, Rachel, lieverd' Ze gaf me een knuffel.

'Bedankt, echt ongelooflijk bedankt mevrou-'

'Annabelle. Noem me Annabelle, alsjeblieft'

'Super bedankt, Annabelle'

Ze glimlachte en zette het winkeltasje weer weg.

'Ga je maar omkleden, in mijn badkamer heb je privacy' Ze knikte kort naar de witte deur in de hoek van de enorme slaapkamer.

'Bedankt'

Damn, dit is een grote badkamer.

Met een badkuip die meer leek op een jacuzzi dan op een bad.

-

Cameron Davids

Ik keek om toen ik iemand op de trap hoorde, en mijn mond viel een stukje open.

Rach droeg een prachtig donkerrood jurkje, en zwarte pumps. Haar lange blonde haar viel losjes over haar schouders.

Ze zag er prachtig uit.

Rachel Follows

Toen ik Cameron zag, klopte mijn hart meteen sneller.

Mannen in kostuum zijn mijn zwakheid.

Zijn donkere haar zat zoals altijd perfect en hij staarde naar me. 'Hey' Zei ik blozend.

Ik werd er zo verlegen van...

Annabelle Davids

Ik stond bovenaan de trap, en zag hoe Cameron naar Rachel staarde.

Zo had ik hem nog nooit naar een meisje weten kijken...

Al dat gepraat over relaties had dan toch gewerkt.

Ze waren eindelijk een koppel.

Een prachtig koppel.

-

Thank youuuu voor het lezen!!

Laat zeker een Comment achterrr, ik probeer telkens te antwoorden! :)

Love you!

XxxEmma

Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu