Chapter 31

3.1K 137 43
                                    

Ik vandaag zowel Engels schriftelijk examen, als het mondeling Engels.

Het was echt hilarisch, lang verhaal kort; de leerkracht, mijn twee beste vriendinnen en ik speelden serieus gezelschapsspelletjes en just dance. :')

Voor ons mondeling examen!

Ik ga deze leerkracht echt missen volgend jaar, hij is geweldig! :D

Ach ja, geniet van dit hoofdstuk, haha!

-

Rachel Follows

Voor me stond een jongen, misschien iets ouder dan ik, en blond haar. 'Ken... Ik jou?'

Toen leek hij zich iets te realiseren. 'Oh shit, jij bent Claire niet'

Ik grinnikte. 'Sorry!' Zei hij, duidelijk beschaamd.

'Maakt niet uit, zoiets kan gebeuren' Lachte ik, en ik merkte dat Cameron mijn hand vastpakte.

Het was schattig hoe hij zo stilletjes toch beschermend kon zijn.

'Ik ga maar eens, nogmaals sorry...' De jongen deed zijn kap over zijn hoofd en maakte zich uit de voeten.

Ik draaide me naar Cameron en legde mijn hand op zijn borst. 'Je bent cute'

'Ik heb geleerd van de beste' Zachtjes drukte hij een zoen op mijn voorhoofd, terwijl de bus bij onze halte stopte.

'Kom' Lachte hij, en met nog steeds mijn hand vast, sleurde hij me mee.

We kozen een plek redelijk achteraan, en ik zat aan het raam. 'Wat vond je van hem?' Vroeg hij, en verbaasd keek ik hem aan.

'Wat?'

'Wat vond je van die jongen?'

'Wie?? Die van de halte???'

Hij staarde strak naar de zetels voor ons. 'Ja, die'

'Wat maakt dat uit? Als je wil weten of ik hem aantrekkelijk vond, je weet toch dat ik altijd voor jou zou kiezen?' Ik legde mijn hand op zijn been, en even leek hij te ontspannen.

'Sorry... Ik had gewoon een slecht gevoel...' Hij keek me weer aan, en ik glimlachte.

'Ik weet dat je het niet slecht bedoelde, dus maak je er maar niet druk om' Ik legde mijn hoofd tegen hem aan, en hij pakte mijn hand steviger vast.

'Je bent geweldig'

'Ik heb geleerd van de beste'

-

'Hey mam' Zei Cameron toen de deur werd geopend, en ze trok ons allebei in een knuffel.

'Was het leuk in Disneyland?'

Cameron Davids

Shit, ik had hen nog niet over Theo verteld.

'Ga anders al even naar mijn kamer, ik ben er zo snel mogelijk' Zei ik vlug tegen Rach, en ze knikte, voordat ze de trap opliep.

'Is er iets?' Vroeg ze ongerust, en we gingen op de sofa zitten.

'We zijn eerder teruggekomen uit Disney...' Ik slikte even. 'Rach haar vader had een ongeluk gehad op het werk'

Haar mond viel een stukje open en haar ogen werden groot. 'Is hij in orde??'

'Hij is diezelfde dag overleden'

Rachel Follows

Herinneringen kwamen weer terug, en ik zat ok Camerons bed, met een kussen tussen mijn armen geklemd.

Het feit dat ik wist dat hij er op dit moment over praatte, gaf me een vreselijk gevoel.

Mijn vader is er niet meer.

Mijn papa, degene die me opvoedde!

Een traan roldr over mijn wang, en op dat moment kwam Cameron binnen.

'Hey...' Bezorgd kwam hij tegen me aan zitten en sloeg zijn armen om me heen.

'Het spijt me, Rach'

Hij wreef rustig over mijn rug, en alles aan hem kalmeerde me.

De geur van zijn deodorant, alles.

'Ik zal altijd voor je zorgen, wat er ook gebeurd'

Myra Foster

'Tamara, ik vond het heel fijn, bedankt voor je uitnodiging!' Lachte ik zogenaamd, en ze gaf me een knuffel.

Ugh, alsjeblieft, laat me gewoon los.

Eindelijk.

'Kom binnenkort zeker nog een keer langs, Myra!'

Nah b*tch, nooit van mijn leven!

Ik zal de gelukkigste persoon ter wereld zijn wanneer ik hier eindelijk wegben!

-

Kijk eens aan, wat ben ik gelukkig! David pakte mijn hand vast, en keek me verliefd aan.

Ugh, hij was echt oud.

Hij was 38, ik was 19. Hoe kon hij ooit denken dat ik hém leuk vond??

Duh, ik wist dat hij familie was van Rachel, en ik was nog lang niet klaar met dat kind!

-

Oh ohhh....

Zal David daarachter komen?

Hopelijk vonden jullie het een goed hoofdstuk!

Bedankttt voor het lezennnn!

Love youuuuuu!

XxxEmma

Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu