Chapter 14

4K 171 12
                                    

#89 in ROMANTIEK???

Ahhhhhh ik heb nog nooit onder de 100 gezeten, THANKS!!!!

Ik heb het gevoel dat ik elk hoofdstuk begin met iets waar ik super hyper om ben...

Echt ongelooflijk bedankt iedereen, voor alle reads, votes en geweldig lieve comments!!!

Ik waardeer het echt enorm!!!

Veel leesplezierrrr!!

-

Rachel Follows

Ik liet mijn telefoon op het bed vallen en legde mijn handen op mijn gezicht.

"Kom niet zwanger terug" had mam gezegd... Zwanger van Cameron.

Een stel zijn met Cameron, dàt kon ik me al moeilijk voorstellen, laat staan zwanger van hem zijn!

Cameron is mijn beste vriend, en het is geweldig tussen ons, zoals het is!

Ik heb hem nooit als meer gezien dan dat...

En nu denkt iedereen dat we een koppel zijn...

We hebben gelogen tegen onze ouders... Zoiets verdienden ze niet... Echt niet.

Waar ben ik aan begonnen?...

Cameron Davids

Langzaam draaide ik het water dicht, en sloot mijn ogen. Mijn gedachten vlogen steeds naar Rach, ik kreeg d'r niet uit mijn hoofd.

Damn, hoe kon dit zelfs gebeuren?...

Hoe kon ik zo snel zo verliefd op haar worden?

'Cameron?' Aarzelde een stem vanuit de slaapkamer, en mijn hart sloeg een slag over.

'Ja?' Ik gritste snel een handdoek van de kast en bond deze rond mijn middel, om vervolgens de badkamer uit te lopen.

'We moeten praten' Zei ze zacht, met haar handen langs zich hangend. Haar gezicht stond verdrietig, en het brak mijn hart om haar zo te zien.

'Rach? Gaat het wel met je?' Ik liep naar haar toe maar ze hield haar hand omhoog toen ik haar wilde aanraken.

Ik deinsde achteruit. Wat was er aan de hand?

Had ik iets gedaan?

Waarom wilde ze niet dat ik haar aanraakte?

'Luister...' Zei ze zacht, ze ontweek mijn blik en beet op haar lip.

'Ik denk dat we onze ouders de waarheid moeten vertellen'

Mijn mond viel open en mijn adem stokte.

'Dat meen je niet...' Murmelde ik, maar ze schudde met gesloten ogen haar hoofd.

'We hadden nooit tegen hen mogen liegen, dat was echt fout!' Ik zag dat ze hard op haar lip beet, en haar hand hield ze nog steeds omhoog om me op afstand te houden.

'Rach, laten we erover praten-'

'Cameron, wat valt er te praten?? Mijn moeder zei me net nog dat ik niet zwanger van je mocht raken, en ik weet dat het een grap was, maar dit loopt uit de hand!' Ze haalde haar handen door haar haar en zette een paar stappen achteruit.

'Rach, wees kalm, we komen er wel uit'

Rachel Follows

Ik voelde de tranen prikken, en ik zag hoe Cameron voor me stond. Ik kon dit niet.

Ik snikte luid en sloeg mijn hand voor mijn mond en meteen haastte hij zich naar me toe en sloeg zijn armen om me heen.

'Sst, het komt wel goed, dat beloof ik' Zei hij zachtjes, en met zijn hand aaide hij over mijn rug.

'Het spijt me' Murmelde ik zachtjes, maar hij schudde zijn hoofd.

'Kom, dan gaan we even zitten' Voorzichtig trok hij me mee op het bed en trok me tegem hem aan.

Hij was nog nat van het douchen, maar dat kon me niets schelen.

'Waarom gaan we niet gewoon slapen, en dan praten we er morgenvroeg over?...' Stelde hij zachtjes voor, en ik knikte.

'Dat is goed...' Fluisterde ik, en hij legde me neer, en dekte me vervolgens onder.

'Blijf alsjeblieft bij me' Piepte ik, en iets veranderde in zijn ogen, maar ik had geen idee wat.

Hij knikte langzaam, en met rode wangen kroop hij mee onder het blauwe laken.

Meteen legde ik mijn hoofd in zijn nek en mijn arm over zijn middel.

Cameron Davids

Mijn hartslag versnelde, en het kon niet anders dan dat ze dat merkte.

En ook al was dit niets nieuw, de zenuwen gierden door mijn lijf. Shit, wat deed dit meisje toch met me??

Ik probeerde rustig adem te halen, en sloot mijn ogen. De plaatsen waar Rach me aanraakte, stonden in vuur en vlam.

'Gaat het wel met je?' Vroeg ze zacht, en ze hief haar hoofd een stukje op.

'Ja hoor, ik... Eh, alles is goed, maak je geen-, maak je maar geen zorgen'

-

Wat vonden jullie ervan?? :)

Chapter 15 komt snel!

Love you!!

Bedankt voor het lezen!!!!

XxxEmma

Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu