Veel leesplezierr!
-
Rachel Follows
Ze gingen een stukje rechtop zitten.
'Een kóppel? Jullie twee???'
We knikten hevig, en hij gaf een kneepje in mijn hand.
'Wel... Um... Ik ben blij voor jullie!' Zei mam, en ze veegde lachend de slaap uit haar ogen.
'Sinds wanneer is dit?' Vroeg pap verrast.
'Deze ochtend, we waren al vroeg wakker, en hebben gepraat...' Zei Cameron vlug, en hij keek me lachend aan.
'Waarom halen jullie niet wat koffiekoeken van de bakker, dan kunnen we met z'n allen ontbijten' Stelde mam voor, en Cameron ging meteen akkoord.
'Is goed, we zijn snel terug!' Hij trok me de kamer uit, en razendsnel hobbelden we de trap af.
'Hoe hilarisch was dat??' Lachte ik, en hij leunde tegen de muur.
'Enorm hilarisch. Ik stel voor dat we vanavond langsgaan bij mijn ouders, in plaats van telefoneren, da's grappiger!'
'Jaaah, goed idee!'
'Kom, dan halen we die koffiekoeken' Cameron pakte zijn portemonnee en ik mijn telefoon.
-
Hand in hand kwamen we de bakker binnen gelopen, en een paar mensen merkten dat op.
'Ah, goedemorgen Rachel! Wie heb je meegenomen?' Lachte de vrouw van de bakker vriendelijk.
'Cameron, haar vriendje' Zei hij snel, en ze keek ons verrast aan.
'Wel gefeliciteerd jullie allebei! Wat willen jullie graag?' Ze gebaarde naar de vitrines met koeken en gebak.
'Twee croissants, twee appelflappen, een doosje donuts en nog een pakje chocolaatjes' Zei Rachel, en ik pakte alvast mijn portemonnee uit mijn zak.
'De chocolaatjes krijgen jullie gratis! Proficiat nog, en doe je de groetjes aan je moeder, Rachel?'
'Erg bedankt, en ja, dat zal ik doen!'
-
Hand in hand, met het zakje koffiekoeken liepen we weer naar huis.
'Mam betaalt je wel terug als we thuis zijn' Zei ik, en hij pakte het zakje beter vast.
'Hoeft niet joh'
Ik haalde mijn schouders op. 'Ze gaat erop aandringen'
'Dat waardeer ik, maar het maakt niet uit, ik vind het niet erg om te betalen'
-
'Wat gaan we doen vandaag?' Vroeg hij na het eten, en ik haalde mijn schouders op.
'Geen idee, wat wil jij doen... Vrrrriendje?' Knipoogde ik, en hij grinnikte.
'Wel, het is super warm buiten... Dusss... Waterbalonnengevecht'
Mijn ogen werden groot. 'Jaaaahh!'
Ik spurtte snel naar de garage, waar we de ballonnen bewaarden, en Cameron haastte zich achter me aan.
Eenmaal in de garage pakte ik het zakje ballonnen, maar Cameron rende al naar het kraantje in de tuin.
Vlug vulde ik er een aantal, maar wanneer ik de tuin in rende, kreeg ik meteen een hoop water over me heen.
De ballonnen vielen uit mijn handen en gingen stuk wanneer ze in het gras landden.
'Er stond hier een emmer' Lachte Cameron luid.
'Nu is het mijn emmer!' Ik gritste de emmer uit zijn handen en rende lachend naar de kraan.
'Hey!! Dief!' Tegen de tijd dat hij bij me was, kiepte ik het water over hem heen.
Zeiknat.
Hah!
'Kom hier!' Hij pakte me vanachter mijn rug op en draaide me lachend in het rond.
'Cameron!' Toen hij stopte met draaien, vielen we lachend in het gras.
Tamara Follows
Ik keek uit het raam van de logeerkamer, en zag dat Rachel en Cameron in het gras lagen.
Eigenlijk had ik het wel zien aankomen, dat ze een koppel zouden worden.
Al sinds dat ze elkaar leerden kennen, vijf jaar geleden, waren ze 24/7 samen.
In die tijd, was er bij ons thuis nooit iemand anders van Rachels vrienden langsgekomen.
Cameron Davids
'Het is niet echt een watterballonnengevecht, als we elkaar alleen maar nat maken met een emmer' Stelde ik vast, maar daar kreeg ik meteen spijt van.
'Wat jij wil!' Rach sprong op en rende naar de garage.
Voordat ik het wist, werd er een ballon naar me toe gegooid, en die raakte me op mijn borst.
'Wacht maar!' Nu stond ik ook op en rende naar haar toe.
Ze had er nog één, en die zou ik op haar gooien!
'Dag Tamara!' Zei ik, terwijl ik de garage in keek, naar niets.
'Mam?' Naïef keek ze om, waardoor ik de ballon kon afpakken.
'Haha!!' Ik gooide hem tegen haar, en geschrokken keek ze me aan.
'Valsspeler!'
Lachend haalde ik mijn schouders op.
'Pak me dan!'
-
Thanks voor het lezennnn!!
Vergeet niet te stemmen als je het leuk vond... ;)
Tips, suggesties, vragen.. Mag je allemaal achterlaten in de comments, of je kan me natuurlijk ook een privé berichtje sturen!
Love you!
XxxEmma
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romantizm2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...