Mijn eerste examen ging goeddd! :)
Geniet van dit hoofdstukjeee!
-
Cameron Davids
Terwijl Rach en ik, hand in hand, het plein afliepen, werd er nog geklapt voor ons.
'Ik ben blij dat het weer goed is tussen ons, met al die mensen zou dit anders wel gênant zijn geweest voor mij' Plaagde ik, en lachend porde ze in m'n zij.
'Irritanterik' Knipoogde ze, en ik gaf een kneepje in haar hand. 'Ik vind jou ook lief hoor'
-
Een paar minuutjes later zaten we op het bankje waar ze me voor het eerst had gekust.
'Als iemand me volgende week vraagt; "En, wat zal je altijd herinneren uit Disneyland?" Dan kan ik toch moeilijk zeggen "Oh, een bankje net buiten het park!"'
Ik schoot in de lach om die sarcastische opmerking.
'Ja, het is toch zo??' Verdedigde ze lachend, maar ik kwam niet meer bij.
'Met jou valt ook nooit een serieus gesprek te voeren, damn!' Grinnikte Rach, en het werd er niet beter op.
'Zijn jullie nu tevreden??!' Schreeuwde een boze stem, en tegelijk keken Rach en ik op.
Ugh, zij weer.
'Ik ben mijn job kwijt!' Boos gooide ze haar armen in de lucht.
'En hoezo is dat in hemelsnaam onze schuld??' Kaatste Rach terug, en Myra zette haar hand in haar heup.
'Ach zwijg toch, ik wil niet met jou praten' Snauwde ze tegen Rach, en ik balde mijn vuisten.
'Zo praat je niet tegen haar' Zei ik door mijn tanden, en spottend keek ze me aan.
'Wauw zeg, wat intimiderend. Rachel, wat een geluksvogel ben je toch'
'Zo denk ik er ook over' Lachte Rach, en ze stond op.
'Cameron'
Ik keek haar aan, en ze beet op haar lip.
'Kunnen we gaan?' Vroeg ze zachtjes, en ik knikte.
Wat Myra wilde, was ruzie veroorzaken, en er het liefst nog veel aandacht mee trekken ook.
'Nog een fijne avond, Myra' Zei Rach beheerst, voordat ze mijn hand vastpakte.
'Wacht, jullie kunnen niet gaan, ik ben nog niet klaar!' Sputterde ze tegen.
'Wij wel' Zei ik kortaf, en met die woorden liepen Rach en ik het park weer in.
'Bedankt dat je me verdedigde...' Glimlachte ze zachtjes.
'Alles voor jou'
-
'Ben je nog wakker?...'
'Nu wel...' Fluisterde ik, en Rach legde haar hoofd dichter tegen me aan.
'Sorry... Ik kan niet slapen...'
'Maakt niet uit. Wil je nog iets doen?'
Ze ging langzaam rechtop zitten en knipte het lampje op het nachtkastje aan. 'Zoals?'
'2 truths, 1 lie?' Stelde ik voor.
'Nog nooit van gehoord, hoe speel je dat?' Grinnikte ze, en nu ging ik ook rechtop zitten.
Rachel Follows
'Ik doe het wel voor' Lachte hij, en hij schraapte zijn keel.
'Ik was vroeger bang van kabouters...
Ik kon pas fietsen op m'n 9e...
En ik heb een litteken op mijn knie.
Nu, één van die drie dingen is een leugen, de andere twee zijn waar. Het is nu aan jou om te raden welke er gelogen is!'
'Okee, even denken!' Grinnikte ik.
'De eerste is gelogen. Je was bang van clowns, niet van kabouters!'
'Aahh, hoe wist je dat??' Lachte hij, en ik frunnikte aan de zoom van het laken.
'Je moeder was een keer door oude foto's aan het kijken toen ik een keer langskwam voor jou.
Jij was er nog niet, dus toen heeft ze me er een paar getoond.
Eentje was van jou op je verjaardag, en je huilde omdat je ze een clown hadden ingehuurd!'
'Aaahh, dat is valsspelen! Jouw beurt!'
'Okee...' Begon ik.
'Ik haat films waarin de hond sterft...
Ik was tot op mijn 12e bang in het donker...
En...
Ik ben een maagd' Bij die laatste beet ik lachend op mijn lip, en zijn ogen werden groot.
'De tweede is gelogen, je bent niet bang in het donker' Antwoorde hij een tikje nerveus.
'Nope... De laatste was een leugen'
Zijn mond viel een stukje open.
'Wat?... Maar-'
Ik schoot in de lach, ik kon het niet meer inhouden.
'Ik had het over mijn sterrenbeeld!' Lachte ik, en verontwaardigd keek hij me aan.
'Valsspeler!! Jij vuile valsspeler!! Dat was gemeen!' Hij begon me te kietelen, en op zeer elegante wijze viel ik van het bed af.
'Dat was echt gemeen van je!' Lachte hij, terwijl hij me weer het bed ophielp.
'Het spijt me, ik kon het niet laten!!'
-
Wat vonden jullie ervannn? :D
Love youuuuu,
Bedanktttt voor het lezennnn!!
XxxEmma
Ps. Wat is jullie sterrenbeeld? ;)
(Mijne Ram!)
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romance2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...