Ten eerste, mijn beide boeken doen nu mee met de #Wattys2017! :) xx Bedankt aan iedereen die me dat had gevraagd en aangemoedigd, ik waardeer echt dat jullie vinden dat mijn boek(en) kans maken! <3
Ten tweede, XMandyDallasX had me gevraagd eens een Q&A te doen, dusss dat ga ik dan doen in dit hoofdstuk, en ik het volgende zal ik de vragen beantwoorden! Xxx
(Je kan hier al vragen stellen als je wil, maar onderaan dit hoofdstuk ga ik ook nog alle personages opnoemen, en dan kan je daar ook vragen stellen)
Geniet van dit hoofdstukjehhhh!!
-
Rachel Follows
Op dat moment viel de lijn weg, en stilletjes legde ik mijn telefoon op mijn schoot.
Mijn hoofd leunde zachtjes tegen het raam.
Cameron had het met me uitgemaakt zodat ik mijn droom kon volgen...
Ik had deze reis nooit boven hem verkozen...
Waarom had hij deze beslissing voor mij gemaakt?...
Cameron Davids
Had ik het juiste gedaan?
Ik wist het niet meer.
Midden op de landingsbaan ging ik zitten.
De beveiliging zou me zo komen halen, maar dat was niet belangrijk...
Ik had Rach naar een ander continent gestuurd, terwijl... Ze liever bij mij was gebleven...
Wat moest ik nu?...
Ze kon onmogelijk terugkomen...
Ze was de Teamleider nu... Ze had verantwoordelijkheden...
'Jongeman!' Riep een stem luid, en ik stond op.
'Ik ga al...'
Rachel Follows
Waarom was ik hier?...
Ik weet dat het voor vrijwilligerswerk was, maar...
Deze reis, had me mijn relatie met Cameron gekost...
Myra Follows
Langzaam opende ik mijn ogen...
Waar was ik?...
Onder me voelde ik een harde ondergrond... Asfalt...
Lag ik op straat?
Ik probeerde te knipperen om alles weer helder te laten worden.
'David??' Ik zat bij hem in de auto, we waren onderweg naar Disney, om mijn baan te proberen terugkrijgen...
Ik draaide me om, en negeerde de pijnlijke steek in mijn zij.
Naast me zag ik hem liggen.
Bloed, er was veel te veel bloed. 'David!' Ik legde mijn handen tegen hem aan, zijn gezicht had langs alle kanten schaafwonden.
'David, word alsjeblieft wakker!...' Smeekte ik stilletjes, maar hij reageerde niet...
Even daarvoor...
'Komt er een tegenligger?' Vroeg David me, en ik keek uit het raampje.
'Omg, pas op!!!' Gilde ik, maar het was al te laat.
Met een enorme klap reed de auto tegen de onze, tegen de achterbank.
Mijn riem knapte, en ik vloog met een enorme vaart door de voorruit, scherven vlogen in het rond.
Ik kwam met een harde klap op de grond terecht, en alles werd zwart...
Terug in het heden...
'Probeer je niet te bewegen!' Een man kwam naar me toe gerend. Hij was met zijn auto gestopt langs de weg, en ik probeerde me te herinneren wat er was gebeurd.
'David, hij is zwaargewond!!' Huilde ik, en de man probeerde me te kalmeren.
'Kalm, jij bent ook zwaargewond... Ik zal naar je vriend kijken, ik ben een dokter'
Hij draaide zich naar David, keek even naar zijn verwondingen, en legde gauw zijn vingers tegen zijn hals.
'Hoe heet je?...'
Ik slikte, alles deed pijn... 'Myra'
'Myra... Je vriend is... Er niet meer'
'Wat??...' Ik sloeg mijn hand voor mijn mond.
David was er niet meer...
Hij werkte soms serieus op mijn zenuwen, maar...
Meerdere voertuigen stopten nu ook.
Politie en ziekenwagens.
De man die me net had geholpen, haastte zich erheen.
'David... Ik... Ik ga je missen' Zei ik zachtjes, vervolgens zakte ik in elkaar, en langzaam werd alles wazi-
-
Hopelijkk vonden jullie het goeddd!..
Hier zijn alle personages voor de Q&A, je kan ook vragen stellen aan mij! ;) :p
(Er zijn twee personages die zijn gestorven... Je kan hen ook vragen stellen als je wil, maar ze gaan niet meer terugkeren in het boek...)
-
Rachel Follows
Cameron Davids
Myra Foster
(David Follows) (Myra's vriend)
Tamara Follows (Rachels moeder)
(Theo Follows) (Rachels vader)
Annabelle Davids (Camerons moeder)
Richard Davids (Camerons vader)
Emma (ik dus, haha)
Andere personages (dit zijn persomages met een kleinere rol, indien ik hen niet heb opgenoemd en je hen toch vragen wilt stellen)
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romantik2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...