Ik vertrek maandag op vakantie, het is vandaag woensdag, nog 5 dagen!
Ik kan data gebruiken om op vakantie te blijven updaten, maar ik zal niet zo vaak kunnen antwoorden op berichten/reacties die jullie schrijven...
Ik ga het wel proberen, maar jullie snappen ook dat ik niet de hele tijd op Wattpad ga zitten, terwijl er een groot zwembad is... ;)
Maar ja, ik blijf dit boek updaten zoals ik nu doe, dus daar hoeven we ons niet druk om te maken. Xxx
-
Geniet van dit hoofdstuk! X
-
Rachel Follows
Eindelijk. Het vliegtuig was gelandt.
Met mijn handbagage stapte ik uit het vliegtuig, en keek even rond. Ik had nu op weg kunnen zijn naar Ivoorkust...
Voor mijn andere bagage moest ik niet zoeken; die hadden ze een paar dagen geleden al naar daar gestuurd, zodat ik hem zeker zou hebben.
Hoe ironisch.
Met de lange rij mensen mee, slenterde ik naar de gate. Kleine regendruppels tikten zachtjes tegen de muren van de gang waar doorliepen.
Cameron Davids
De eerste mensen liepen de grote hal al binnen, en nerveus beet ik op de binnenkant van mijn wang.
Ik zou haar zo weer zien, het was nog maar een kwestie van seconden.
Rachel Follows
Toen ik de hoek omliep, liet ik mijn tas bijna vallen.
Nog geen tien meter van me af stond hij, met een enorm boeket rozen in zijn hand.
Lachend en huilend tegelijk, ik glipte tussen de mensen voor me door en rende op hem af.
Cameron Davids
Rach rende op me af, en ik deed hetzelfde. Toen we na wat wel een eeuwigheid leek, elkaar bereikten, nam ik haar in mijn armen.
Ik draaide haar in het rond, en lachend drukte ze haar lippen op de mijne.
Alsof het een eeuwigheid geleden was dat we elkaar nog hadden gezien, en ergens... Klopte dat misschien wel.
Rachel Follows
Ook al zette Cameron mijn voeten op de grond, geen van beiden dachten we eraan elkaar ooit nog los te laten.
Ik hoorde nu pas dat een hoop mensen om ons heen waren aan het klappen.
Ze moesten eens weten wat we onderhand allemaal hadden meegemaakt, nadat we beslisten een "koppel te worden"...
Alleen wij wisten hoezeer onze relatie impact had gehad op onze levens, en als het moest, zou ik alles opnieuw doen.
'Cameron...' Fluisterde ik, met mijn voorhoofd tegen dat van hem.
'Rach...' Die stem, die prachtige, herkenbare stem, stuurde een warm gevoel door mijn hart.
Alsof... Ik eindelijk weer thuis was, waar ik altijd al hoorde.
In zijn armen.
'Ik hou van je'
'Ik hou nog meer van jou'
'Rachel?? Ben jij dat??' Hoor ik een stem zeggen, hij komt me bekend voor, maar-
Op het moment dat ik me omdraai, zie ik Max staan, de jongen uit het eerste vliegtuig.'Max?? Wat doe jij hier??' Ik had ondertussen nog steeds Camerons hand vast, en hij kwam naast me staan.
'Ken je hem??' Hij klonk oprecht verbaasd, niet jaloers, zoals ik zou verwacht hebben.
'Ja, van mijn vlucht... Maar waarom ben je terug hier?? Je ging toch naar-'
'Ik ben een advocaat, ik ging een zaak verdedigen, in het buitenland, maar die werd uitgesteld. Ik werd overgeplaatst naar een andere zaak, weer hier'
'Oh, wat een zonde van je tijd...' Mompelde Cameron, om de vervelende stilte te verbreken.
'Nogal... Maar hetzelfde geldt voor jou, waarom ben jij terug hier?' Vroeg Max aan mij.
'Het had te maken met familie' Zei Cameron vlug, zodat ik niet hoefde te antwoorden.
Dankbaar wreef ik met mijn duim over zijn hand, en Max merkte dat op.
'Ooh, dus dàt is je vriendje?...'
Ik knikte, en legde mijn hoofd tegen zijn schouder, en vervolgens gad hij een zoen op mijn haar.
'Wel, ik moet maar eens gaan... Misschien zie ik je nog weleens, Rach'
'Rachel' Verbeterde ik hem, en met zijn lippen strak op elkaar knikte hij.
Toen hij van ons wegliep, trok Cameron me liefdevol tegen zich aan.
'Hij leek me jaloers, vanwege het feit dat ik erbij was...' Mompelde hij.
'Ach ja, wat maakt het uit' Zei ik, en nadat hij me de bloemen aangaf, liepen we samen naar de uitgang.
-
Even een vrolijker hoofdstuk deze keer, hopelijk vonden jullie het goed! Xx
Ik weet dat de vorige delen niet zo erg vrolijk waren, dus hopelijk maakt dit het wel wat beter! :)
Bedankt voor het lezennnnnn,
Love youuuuuu!
XxxEmma
Ps. Dit boek heeft meer dan 1K votes, dat is echt cool, thanks!!! :D
JE LEEST
Single? Nope! ✔ | _xxcrazyemmaxx
Romance2 Beste Vrienden. 4 Opdringerige Ouders. 1 Simpele Oplossing. - Rachel Follows en Cameron Davids zijn beste vrienden, ze zijn vaker bij elkaar dan dat ze op school zitten. Hun ouders blijven maar pushen voor relaties, dus bedenken ze een geniaal pla...