Shawn Mendes
CRYSTAL'S POV
-Ej Księżniczko! Mała! Ej! Aghh. Crystal kurwa!- nagle usłyszałam te słowa, które nagle zaczęły do mnie docierać. Zerwałam się z łóżka do pozycji siedzącej. Boże kto to? Rozejrzałam się po pokoju i .... Nie! To nie mój pokój! O nie! To pokój Josh'a!
- Widzę, że się w końcu obudziłaś?- nagle odwróciłam głowę i zobaczyłam stojącego nade mną nie kogo innego jak Michaela.- I jak wygodnie?
-Boże Mike. Nie, nie...To nie tak jak wygląda...- zaczęłam się szybko podnosić z łóżka.
-Spokojnie Josh mi wszystko powiedział. - odezwał się Mike, a ja zamarłam w bezruchu.
-J-jjj-ak to C-ccc-i p-pppowiedział?- odwróciłam przerażona jedynie do niego twarz. Zrobiłam wielkie oczy wyczekując jego odpowiedzi.
-No normalnie.- zaśmiał się - Rozumiem to i spokojnie nie martw się...
-A-aaa-lle jjaak?! To nie może być prawda! Powiedział, że nie wyjawi tego nikomu. - wybuchłam niekontrolowanym płaczem i skuliłam się przy łóżku.
-Ej Mała.- podszedł do mnie Mike i objął mnie ramionami.- To nic takiego. Spokojnie. To tylko koszmar. Nagle podniosłam głowę.
-Co?! O czym ty gadasz?- podniosłam się na wyprostowane nogi i zesztywniałam.
-No koszmary, o których mówił mi Joshek.- zdziwił się Mike.
-Jakie koszmary do chuja pana?!- powiedziałam zdenerwowana, bo kuźwa nie mam pojęcia o co tu chodzi!
-No Josh jak wychodził pobiegać powiedział mi, że bałaś się wczoraj spać sama, bo śniły Ci się jakieś koszmary i przyszłaś spać do niego.- wytłumaczył mi powoli, a ja wypuściłam powietrze z ulgą. Boże było tak blisko...
-Aaa no tak! Koszmary....- krzyknęłam udając zorientowaną w sytuacji jednak nadal głęboko oddychałam, bo bardzo się przestraszyłam. Podparłam się ręką o ramię Michael'a schylając się lekko i zaczęłam się śmiać.
-Ej Mała! Wszystko dobrze?- zmartwił się brat, łapiąc mnie rękami za ramiona i wyprostował.
-Tak, tak... Po prostu...- wybuchnęłam jeszcze większym śmiechem. Po chwili się uspokoiłam i popatrzyłam na zmieszaną twarz brata. Przytułam go mocno. - Bardzo się cieszę, że tu jesteś.
-Dobraaaa... To było dziwneee, ale miło.- powiedział Mike i odsuną mnie od siebie lustrując mnie całą.- A tak w ogóle to czego masz koszulkę Josh'a na sobie?
O kurwa! Co ja teraz powiem? A, bo tak się składa, że pieprzyłam się z nim wczoraj i potem ją ubrałam, żeby czuć go przy sobie? Tak Crystal. Na pewno nie dostanie zawału i wcale nie będzie panikował... Taaaa...
-No, bo... emmmm. - zacięłam się. Po prostu mnie zatkało. Nie wiedziałam co powiedzieć. Najchętniej zapadłabym się w tej chwili pod ziemię.
-Wczoraj jak przyszła do mnie wylałem na nią wodę, a że nie chciała wracać do swojego pokoju, dałem jej moją.- w pokoju pojawił się Josh, który uratował całą tą niewyobrażalnie dziwną sytuację.
CZYTASZ
Brother&Sister
ChickLitCrystal żyje spokojnym życiem wraz z trójką jej rodzeństwa. Z pozoru spokojne życie przewraca się do góry nogami gdy zakochuje się w bracie? Czy jej życie może jeszcze bardziej skomplikować pojawienie się Shawn'a ? Co stanie się pomiędzy nimi? Co ic...