Prolog

5.6K 184 10
                                    

Lili Reinhart

Hej. Nazywam się Crystal. Crystal Donovan. Mam 17 lat i mieszkam na wielkim zadupiu jakim są przedmieścia Californi. Mam rodzeństwo, którym są trzej idioci: Josh, Mike i Dave. Josh ma 18 lat czyli jak jestem dobra z matmy jest ode mnie o rok starszy. Jego dziewczyną jest Britney. Jak ja jej nie nawidze. Typowy plastik dla niegrzecznego chłopaka, którym jest mój brat. Josh gra w footbal amerykański razem ze swoim jak to on mówi: "ziomkiem" Danielem. Mike to mój tak właściwie przyjaciel od zawsze, nawet jak pokłóce się z Jess albo z Maxem. Jest o 2 lata starszy ode mnie czyli ma 19 lat. Wow! Crystal zadziwiasz mnie dzisiaj !!!-krzyczy moja podświadomość na obliczenia matematyczne. Ale sory jestem kiepska z matmy. No może troche bardzo. A Dave? Dave'a wyjebało do Francji do rodziców. Pomaga im w zarządzaniu salonami. Ma 24 lata jakby ktoś pytał. Często nas odwiedza. Nie to co rodzice. Rodzice właściwie przyjeżdżają do nas cztery razy w roku: na urodziny Josh'a, Mike'a, moje i na święta bożego narodzenie. Mam lekko pojebane życie. Nasi rodzice są bogaci, bo mają salony samochodowe w całych Stanach i Europie. Pewnie pomyślicie, że życie doskonałe? NIE. Po pierwsze żyję sama z dwoma idiotami w wielkim domu. Reszty chyba nie muszę opowiadać, bo każdy z Was wie jak to jest z jednym mężczyzną, a co dopiero z dwójką? Po drugie pewnie jesteście ciekawi co z rodzicami? Otóż, po co się przejmować dziećmi? Pfff.... Oni są w Europie. A dokładniej we Francji. Polega to na tym, że my jesteśmy tu a oni wysyłają nam pieniądze i mówią, że nas kochają. Super co nie ??? Mam przyjaciółkę Jess i przyjaciela Maxa.(Obydwoje niedojebani mózgowo), ale i tak ich kocham... A no i trzeci problem to to, że jestem zakochana i to nie w byle kim... A to jest najgorsze.

Uwaga!
Hej! Jeśli tu jesteś to znaczy, że zacząłeś czytać moją opowieść. Jest to moja pierwsza praca i mam nadzieję że drogi czytelniku spodoba Ci się. Spokojnie akcja się rozkręci jednak na początku każdej książki MUSI być prolog więc proszę zrozumcie. Kocham was i proszę o komentarze i gwiazdki 😇
Miło widziane pytanie.

Brother&SisterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz