Q&A bohaterów

1K 30 26
                                    

JOSH:

1. Gdybyś mógł, czy odszedłbyś wraz z Rosie do Crystal?

J: Co to w ogóle za pytanie? Nie. Pewnie zastanawiasz się dlaczego? Otóż teraz moją miłością jest Rosie. Obiecałem Crystal, że się nią zajmę i tak będzie.

2. Masz zamiar związać się jeszcze z jakąś kobietą?

J: Jak wspomniałem wcześniej, moją miłością jest Rosie. Wiem. Jest to całkiem inna miłość, o którą ci chodziło, ale nie. Nie byłbym w stanie. Kochałem i będę kochał tylko i wyłącznie Crystal.

3. Czy zwiążesz się jeszcze z inną kobietą?

J: To pytanie już było. Hahah. Ale nie. Nie zwiąże się.

4.Gdy Rosie będzie starsza zapyta zapewne co się stało z jej mamą. Opowiesz jej całą historie?

J: Napewno powie jej dlaczego nie ma jej mamy. To prosta odpowiedz. Natomiast o całej historii z jej życia poczekam do odpowiedniego wieku Rosie. Myślę, że 16? 17? Lat?

5. Jakie były by twoje ostatnie słowa wypowiedzone do żywej Crystal?

J: Kocham Cię nad życie. Zaopiekuję się naszą córeczką, która wyrośnie na piękną kobietę. Będę Cię odwiedzał codziennie i jeszcze jedno. Kocham Cię.

CRYSTAL:

1.Gdybyś mogła cofnąć się w czasie i naprawić coś, zrobiłabyś to? Jak tak to co byś naprawiła?

C: Hmmm. Myślę, że nie naprawić, ale zmienić. Z pewnością zmieniłabym dzień, w którym poznałam Shawn'a. To właśnie wszystko zaczęło się od tego dnia. Chciałabym go nigdy nie spotkać. To na pewno.

2. Jak się czułaś gdy umierałaś? I czego umarłaś?

C: Wtedy opadasz z wszelkich sił. Czujesz się szczęśliwa odchodząc stąd. Nic nie czujesz. A czego? Nie mogłam wytrzymać siłowo. Jak wiesz miałam duże problemy z podcinaniem żył, otyłością, samoakceptacją... To wszytstko spotęgowały ostatnie wydarzenia z mojego życia. Postrzelona noga, porwania, szamotaniny. Nie wytrzymałam fizycznie, jak i psychicznie.

3. Wolałabyś chłopca czy dziewczynkę?

C: Dla i tak nie miałoby to znaczenia. Jednak chyba dziewczynka. Pozostawiłam dlatego cząstkę siebie na ziemii.

MAXENCE:

1. Jaka była twoja reakcja na to, że Shawn zlecił Ci morderstwo?

M: Na samo morderstwo to najzwyklejsza. Nie raz to robiłem, ale jak dowiedziałem się kogo mam zamordować to po prostu spanikowałem, a potem sama wiesz jak to się skończyło.

2.Czego nie zabiłeś Crystal?

M: Bałem się to po pierwsze, a po drugi zakochałem się w niej, ale wiedziałem, że ona nie należy do mnie. Będzie szczęśliwa z kimś innym...

SHAWN:

1. W którym momencie przestałeś kochać Crystal?

S: Z pewnością kiedy dostałem te jebane wyniki ciąży!

2. Dlaczego jesteś ( byłeś) tak przystojny, a tak głupi?!

S: Jestem przystojny. Dzięki, ale nie jestem głupi. Hahaha!

3. Jesteś (byłeś) dupkiem...

S: To nie pytanie...

Autorka: Ale stwierdzenie. BTW jesteś dupkiem.

KEVIN:

1. Jak zniósł pan śmierć córki?

K: A jak mógłbym ją znieść? To najgorsze co może spotkać rodzica. Największemu wrogowi tego nie życzę. Tabletki uspokajające, wizyty u psychologa, ale też trzeba bylo się cieszyć z narodzin pierwszej wnuczki. Ciężkie przeżycie....

ROSIE:

1. Jaki jest/będzie twój ulubiony kolorek?

R: Luzowy...

2. Powiedz coś do czytelników.

R: Koflam ce.

MATKA CRYSTAL:

1. Dlaczego nie powiedziałaś Josh'owi o tym, że nie jest twoim dzieckiem wcześniej?

M: Ani Josh, ani Shawn mieli się tego nie dowiedzieć. A dlaczego jemu nie powiedziałam? Bo tak było w kontrakcie.

2. Czy kochałaś Kevin'a?

M: Na początku tak, ale potem to wszystko stawało się rutyną. Nudne i szukałam atrakcji. Próbowałam z Kevin'em, ale on nie miał czasu i dlatego pokochałam Ben'a.

BONUS!

Mädchen Amick jako matka Crystal

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mädchen Amick jako matka Crystal

Manuel Mendes jako ojciec Crystal

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Manuel Mendes jako ojciec Crystal

KOCHANI! DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA ZA PYTANIA. TO BYŁO ZAKOŃCZENIE CAŁEJ KSIĄŻKI, KTÓRA MAM NADZIEJĘ WAM SIĘ SPODOBAŁA? DZIĘKUJĘ!  😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

KOCHAM WAS ! 😉😚😚😚😚

Brother&SisterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz