Merhaba çok değerli okuyucular :)
Tövbe Serisinin 2.kitabını da şimdiden tanıtmak istiyorum .
Aslında çok daha önceden aklımda olan ama fırsat bulmadığım için ara vermek zorunda kaldığım ikinci kitabım.
Eğer Tövbe kitabını severek okuyorsanız , bu 2. Kitabı da çok seveceğinize inanıyorum.
En başından beri eksik etmediğiniz sıcaklığınız ve yazmak için bana verdiğiniz cesaret için minnettarım.
Bu kitabımda da inşallah yorumlarınız ve hoş sohbetinizle yanımda olursanız çok mutlu olurum.Arkadaşlar bir serzenişim var . Tövbe kitabımız çok iyi okunmasına ve oy almasına rağmen (bir ara spiritüelde 5.sıradaydı ) şu anda #spiritüel sıralamasında görünmüyor. Bu durum üzüyor açıkçası. Sıralama çok karışık ve nasıl oluyor hiç anlam veremiyorum artık . Okuyan kardeşlerim oy ve yorumlarını eksik etmesinler ki hak ettiğimiz sıralamaya girelim.
Sevgili okuyucularim takipleşebiliriz .Panoma yazabilirsiniz . Çekinmeyin . Aktif olarak kullanıyorum .
Sizler benim için cok değerlisiniz .O yüzden size teşekkürlerimi iletiyorum💟Saçlarını savurup ,beni peşinden koşturduğun günler geliyor hatırıma Leylam.
Sen vicdansız bir Leyla , ben peşinde heder olmuş bir mecnun...Bir Yunus...
###"Okyanuslar sana göre değildir Yunusum .
Okyanusların dibi çok derin ve karanlıktır.
Ve sen karanlıktan korkarsın.
Sen bildiğin sığ sularda yüzmeye bak.
Öteki tarafa gitme Yunusum."Bir deli...
###
Alnı secde görmeyenin, kalbi aşkı bilmez.
Senin aşk diye tekrar ettiğin o ağzında ki sakız ,boş bir hırsdan ibarettir.Aşk her ağıza yakışmaz Yunusum
Aşk her kalbe girmez
Aşk her hücrede dolaşmaz
Artık balığın karnından çıkma vakti gelmiştir Yunus.
Bir imam...
###
Ben Leyla'yım ...
Kışdan sonra yüreğine değen o çiçek kokusuyum.
Ben senin için, çölde ki su ,
Ben senin için,karda açan kardelen,
Beni mi istiyorsun?
O zaman ateşlerde yürü
O zaman dağları del
O zaman güneşe ulaş.Benim olmak hiç kolay değil.
Bir Leyla
##
Sevgiyle kalın .Allaha emanet 🙏💟🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖVBE (FİNAL)
EspiritualEyy Aşıklar , Sizin de gözünüz kör ,gönlünüz kor oldu mu ben gibi? Ölüm diyorlar ya hani, diriyken de ölümü tadan , duyan oldu mu ben gibi? Ey hasretiyle ölümü yaşatan ,ey bakışıyla yürekleri dağlayan, Kaç kişinin canını yaktın ben gibi? ...Artık s...