Merhaba😇💖
İstenen bölüm geldi . 😊😎💃
Keyifli okumalar.Allaha emanet..###
Arayan Hayri abiydi.Şimdi bu iki yalancının tezgahını ortaya çıkarma vaktiydi.
"Kesin ağlamayı.Bak anne kim arıyor?Hayri abi.Gerçekleri bir de ondan dinleyelim mi? "
"Yusuf bırak o telefonu ölüyorum koş yetiş oğluuuum"
"Anne neden panik yaptın?Hayırdır?"
"Sessiz olun açıyorum telefonu."
"Efendim Hayri abi?"
"Yusuf neredesin?"
"Evimdeyim.Olanlardan haberin vardır.Neler dönüyor?"
"Yusuf ,Ela delirmek üzere.Bebegini istiyor.Annene çok yalvardık ama vermeye yanaşmadı.Bu zamana kadar senin dönmeni bekledik."
"Ela bebeğini anneme neden verdi Hayri abi?"
"Ela isteyerek vermedi Yusuf. Uzun hikaye bunu sonra anlatırım."
"O zaman hemen gel ve beni Elaya götür."
"Tamam geliyorum."
"Hani kapıya bırakmışlardı anne?Kocaman kadın yalan söylemeye utanmadın mı?"
"Sen o kadından çocuk peydahlarken utandın mı peki?"
"Anne tövbe ettim ben.Şu anda hatalarımı telafi etmem gerekiyor.Neden bana yardımcı olmuyorsun?"
"O kız bu eve giremez."
"Madem bu eve giremez ,bende gider başka bir ev tutarım."
"Ah utanmaz,rezil.Ah kendini bilmez.Demek bir kız için evi de terk ediyorsun öyle mi?"
"Anne ben çok yoruldum.Kapını açarsan,ömrümün sonuna kadar seninleyim.Eğer bu şekilde şartlar ileri sürersen ,bu saatten sonra yapacak bir şey yok.Ne bebeğimi ne de anasını asla bırakmayacağım."
"Defooool.Defoooool."
"Öyle yapacağım zaten.Elam beni bekliyor."
###
Oğlumu kucağıma alıp dışarı çıktım.Hayri abi beş dakika sonra gelmişti.
Arabaya binip yola çıktık.Ne ben konuştum,ne o konuştu.
Uzun bir aranın ardından söylenecek sözler anlamını yitirmişti.Bundan sonrasını yaşayarak görecektik.
Artık Rabbim kavuşmamızı istemişti.
Bu kadar yaşanmışlıktan sonra ne yapacaktık?
Nasıl yüz yüze bakacaktık?
Onun gönlünü alana kadar elimden gelen herşeyi yapacaktım.Yolculuk esnasında sadece olacakları ve Elanın ilk tepkisini düşünmüştüm.
Daha önce bir kez geldiğim gecekondunun önüne yanaştı araba.
Hayri arabadan inip koşarak bahçe kapısından içeri girdi.
Zili çalıyordu.
Bende titreyerek indim arabadan.
Bacaklarım ve tüm hücrelerim irkilirlen yavaş bir kaç adımla bahçeden içeriye girdim.Kapı açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖVBE (FİNAL)
EspiritualEyy Aşıklar , Sizin de gözünüz kör ,gönlünüz kor oldu mu ben gibi? Ölüm diyorlar ya hani, diriyken de ölümü tadan , duyan oldu mu ben gibi? Ey hasretiyle ölümü yaşatan ,ey bakışıyla yürekleri dağlayan, Kaç kişinin canını yaktın ben gibi? ...Artık s...