Веднага забелязах моята групичка от приятели в претъпканата стая.Партито ставаше все по - населено с течение на нощта,а къщата едвам побираше многобройните пияни тинейджъри...Тогава забелязах доста агресивно момче излизащо от кухнята.
Усмивката озаряваше лицето му,кафевите му очи срещнаха моите искрящи срещу мен. По устните ми се показа срамежлива усмивка,докато се приближаваше.Малко се обърках,когато погледът му се стрелкаше някъде зад гърба ми.Завъртях се,за да разбера към какво гледаше толкова напрегнато...високо момче с тъмна къдрава коса,ядосано го приковаваше със поглед.
Отначало не го разпознах, но си спомних разказа на приятелката ми...Носят се истории за агресивното му поведение и нищо чудно,че "моето" тъмнооко момче се изпари при вида му.Не след дълго когато тъмно окото момче се върна обратно в кухнята къдрокосият се доближи до мен.Топлият му изпепеляващ дъх се блъскаше във вратът ми,а големите му груби ръце обхванаха кръста ми. Меките му пухкави устни докосваха меката част на ухото ми.
Изтръпнах при всяко негово докосване. Какво ми ставаше?Защо това момче ми действаше така?Слава богу бързо се осъзнах и го от дръпнах от себе си.-Какво по дяволите правиш?-попитах аз ядосано.
-На какво ти прилича?-каза той объркано
-Разкарай се от мен?Кой си ти?-говорех още по-ядосано
-Аз съм този...който те накара да потрепериш като лист при моето докосваше. -каза той и дрезгавият му глас си пролича.-Танцувай с мен.
Нямах време да рейгирам преди да ме дръпне,чашата,която държах в ръка преди малко,падна на земята и се счупи на малки парченца. Голяма длан в долната част на гърба ми ме придърпа към тялото му.Ръката ми се опря в гърдите му,за да предотвратя по - близкия ни контакт,но той я премахна и ме долепи плътно до него.
-Как ти е името красавице?
-Еми...Емили Купър!-казах твърдо.
-Хубаво име!Аз съм Хари...Хари Стайлс.
Не отговорих нищо.Просто продължих да танцувам.Не след дълго вече не помнех нищо.
YOU ARE READING
A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction
FanfictionЕмили Купър -Модел,Момиче дошло от Лос Анджелис,преместило се в Ню Йорк , решило да започне самостоятелно своя живот.Ново училище,нови приятели.Тя не мисли за нищо друго освен за кариерата си,а това до колкото мисли за любов,ами тя е прекалено наран...