Chapter 25.

678 41 0
                                    

Н.Г.Т.

Папараците не спираха да снимат момичето,докато те не влязоха в къщата. Тя беше облечкена, че Хари е плътно до нея и не я оставя тук сама.

Докато те вървяха към дивана,на който седяха приятелите на Хари, в ръцете им бяха набутани чаши с тъмна течност вътре в тях.

-Здравейте момчета.-каза Хари на приятелите си и хвана Емили през кръста,придърпвайки я по - близо към себе си.

-Здрасти Хари,как си бро? -попита го Лиам

-Добре съм,ти как си?-отвърна на въпроса му къдрокоското

-И аз съм много добре.-каза му Лиам и се усмихна.-Вече да се обърна и към госпожицата...Еее здравей и на теб Емили.

-Здравейте момчета. - отвърна тя почти шепнешком.

Хари се запъти към празния диван който стоеше от срещната страна на Зейн,а Емили тъкмо бе решила да седне мирно и кротко до своето момче,когато Хари я хвана през кръста и сложи момичето в скута си.
Всички бяха леко казано трезви,затова и двамата новодошли души решиха да се позабавляват тази вечер.

В другия край на града, стоящ в собствения си дом Шон измисляше план как да отнеме Емили от ръцете на Харолд , така че да не нарани момичето,но да унищожи Стайлс.

-Ще го разгромя!Ще го унищожа!Ще си плати за стореното на Аалия.Тя беше прекалено млада,сестра ми умря прекалено млада!-каза си Шон и няколко сълзи се спуснаха по лицето му.

...Докато партито беше в разгара си Хари и Емили седяха и разговаряха.

-Момчета,какво мислите да правите през коледната ваканция?Все пак остава около месец.-попита Зейн

-Ами...аз мислех да отидем с Емили във Англия за празниците.Все пак и татко и сестра ми ще са там...-отвърна Хари и погледна към момичето във скута му

-Така ли?-попита момичето въодушевено

-Да стига ти да искаш.-отвърна и той

-Да искам!Разбира се , че искам!-отвърна му тя и го прегърна толкова силно,че Хари усещаше как го боли, но си замълча.

《》《》《》《》《》《》《》

Минаха три часа от както Емили и Хари бяха в къщата на братството.И двамата бяха страшно пияни и танцуваха в ритъма на танца.

-Знаеш колко много те обичам нали Хари?-попита го Емили

-Разбира се,че знам.Трябва и ти да си разбрала моите чувства към теб Емили.-отвърна и къдрокоското

-Мхм...-едвам отговори момичето

Алкохолът в кръвта им бошуваше неимоверно. Но и двамата бяха страшно уморени от танците.
Решиха че е време да се прибират,но как?Когато и двамата бяха пили.

-Къде си мислите че отивате?-попита ги Луи когато ги видя да се запътват към вратата.

-У дома!-отвърна Емили решена в отговора си

-В това състояние?-попита ги момчето и зачака отговорът им,но такъв не последва.-Охх,аз ще ви закарам.

-Не забравяй , че и ти пи Луи.-отвърна му Хари

-Не!В моета чаша имаше само портокалов сок.Днес не исках да се напивам и добре,че не го направих. - отвърна им Луи

-Добре тогава.-съгласиха се най-накрая

Вече от десет минути бяха в колата и пътувах в тишина.Само лекият звук идващ от радиото на колата се чуваше вътре.След още пет минути Луис паркира колата пред дома на Хари като остави и двамата да слязат вътре.

-Лека нощ.-каза им и потегли.

Те влязоха вътре,но Емили не знаеше къде да ходи.За първи път тя идваше тук.
Разбрал това Хари просто и отговори.

-Горе по стълбите,втората врата в ляво.След малко идвам.-отговори 'и той и целуна челото 'и

Момичето заискачи стълбите и не след дълго влезе в стаята.
Тъкмо когато беше останала само по бельо Хари влезе в стаята и я видя.Тя нямаше какво да облече,затова Хари просто съблече тениската си и 'и я подаде.Момичето просто каза едно "Благодаря " и я облече.
Седеше и толкова добре.Дължината и беше малко над коленете,но тя не каза нищо.
Просто се шмугна в чаршафите и не след дълго усети две ръце увиващи се около талията 'и и придърпвайки я плътно към момчето до нея.

С ароматът от тениската на Хари,Емили бързо заспа,а не след дълго и Хари.

A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction Where stories live. Discover now