Г.Т. Хари
Събудих се към десет и главата адски много ме болеше . Забога защо при положение че не съм близвал и капка алкохол снощи.Явно е заради всичко станало и заради това че цяла нощ се въртях в леглото си и едвам си открадвах десетина минути дремуцане.
Станах и отидох направо в банята.Пуснах душа и хладката вода ме разведри.Защо човек мисли за всичко случило се преди в банята?Защо великите мисли идват точно там?Ето на този въпрос не мога да си отговоря сам.Надали някой би могъл.
Щом се изкъпах преметнах кърпата през кръста си и излязох от банята.Насочих се към гардероба си и избрах черни тесни дънки,бял потник и червено - синя карирана риза.Слязох в кухнята и пуснах кафе машината. Ароматът му може да накара човек да се събуди още преди да е отпил от него.Взех си чашата и седнах на големия кожен диван,като дистанционното на телевизора стоеше точно пред мен на масичката за кафе и списания.Пуснах телевизора и преместих през каналите,когато видях Емили да позира на модния подиум с една червена до коляно рокля от най-новата колекция на есенната колекция на Calvin Klein.Зяпах телевизора от две минути и се чудех как там може да е толкова небрежна (в смисъл такъв да не се притеснява),а в училище постоянно да се изчервява щом някой и направи комплимент.Толкова е сладка тогава.Е не само тогава,тя попринцип си е сладка,но тогава още повече.Г.Т. Емили
Събудих се от звука на алармата.Днес имах тест по История и трябваше да се справя отлично както всеки път.Слязох в кухнята и си направих кафе.Реших да по гледам малко телевизия и преместих няколко канала.Докато гледах по кой канал какво дават получих съобщение. Номерът беше непознат но съобщението беше следното:
"Много си хубава.Само не разбирам от какво се притесняваш в училище. Х.С."
След написаното съобщение имаше и моя снимка от ревюто на есенната колекция.Явно го дават по телевизията в момента.Реших да пусна канала и това което предполагах се и случи.Тжчно мен даваха и да точно това беше преди две седмици.Оле боже колко различна изглеждам на живо и на телевизора.
А относно подателя на самото съобщение...Ами инициалите на "...Х.С." ми бяха пределно ясни че са на Хари. Бързо запаметих номера му. Но един въпрос изникна в съзнанието ми...Той от къде ми има номера?Реших и да го питам."За бога от къде ми имаш номера а и нямаш ли си по - интересни занимания от това да ме зяпаш на телевизора?"-попитах го.
Не чаках дълго.Явно той очакваше да му пиша и за това ми отговори толкова бързо.
"Това е тайна и не бих издал информатора си.Но колкото до втория ти въпрос,не нямам по - интересни занимания в момента.Все пак няма да хода на училище и мога да мързелувам. Цяла седмица. "-каза той.
"Е ти може и да нямаш по - интересни занимания от това да ме зяпаш и да ми пречиш,защото няма да ходиш на училище,но аз ще ходя на училище и нямам излишно време за да комуникирам с теб!"-казах аз.
"АУУ.Извинете ме госпожице. Не исках да ви притеснявам."-каза подло Хари
"Разкарай се Хари.Чао!"-отсякох остро
Този човек за какъв се мислеше.Досадник!Трябва да тръгвам за училище,защото имам важен тест по История и нямам излишно време за губене,за да се занимавам с глупостите му.
Качих се в стаята си и си теглих бърз душ.Облякох се и тръгнах към училище.Г.Т. Хари
Това момиче ме подлудява.Толкова много страни има в нея които ми харесват.Може да е добра,мила,лоша,срамежлива и много красива.Определено няма как да си я избия от главата.Трябваше да направя нещо,но нямаше как да отида на училище.Бях си взел извинителна бележка за цяла седмица,защото съм "болен".За сега мога да изляза и да разбера като за начало къде живее.
YOU ARE READING
A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction
FanfictionЕмили Купър -Модел,Момиче дошло от Лос Анджелис,преместило се в Ню Йорк , решило да започне самостоятелно своя живот.Ново училище,нови приятели.Тя не мисли за нищо друго освен за кариерата си,а това до колкото мисли за любов,ами тя е прекалено наран...