Chapter 14.

331 22 4
                                    

《《《След седмица》》》

Г.Т.Емили

През тази седмица която изминах с Хари си пишехме съобщения.И аз незнам защо,но когато той ми каза,че харесва друга сърцето ми се разби на хиляди частици.Вярно че си казахме,че сигурно никога няма да бъдем отново заедно и че трябва да продължим,но може би животът си отмъщаваше за всичко което стана по този начин.

Ретроспекция

..."Не защото искам да не те подлъгвам или нищо подобно, и искам да знаеш че си много готино момиче, може би такова момиче което никога няма да мога да намеря отново и не искам да си разваляме приятелството.
Гледах да бъде доста очевидно через държанието ми че не искам да сме повече от добри приятели.
Дано не съм те подлъгал или разочаровал отново."

"Чакай ,чакай по-полека Човека който харесвам няма нищо общо с теб😂Той е от класът ми забога😂😂😂"

Нямаше какво да му кажа.Да му призная , че още имам чувства към него ли.Не не бих паднала толкова ниско.

Писахме си още дълго и накрая се с карахме.Не искам да изпадам в подробности,за да не ви пълня и вашето време с моите глупости, но ще кажа че след всичко изпаднах в нервен срив.Докато аз разказва за чувствата си към него от трето лице, той ми разказваше за момичето което харесва.
Реших,че ще е най-добре да си изключа мобилното устройство и деактивирах всичките си социални мрежи за 2 часа.Не издържах обаче и ги активирах отново.
Пуснах си музика и цяла нощ размишлявах върху всички възможни начини.
Алармата ми звънна, опоменавайки ми , че трябва да стана и да се подготвя за училище.

Оправих се и реших да му пиша съобщение.

"Знаеш ли до някъде беше прав.Ще ми мине, макар че тази нощ не съм спала...мислих поне 1000 начина какво да направя със себе си,опитвах се да изключа всеки един фатален начин,чесно доста по плаках, може би и заради факта че само преди 5 месеца със оня се разделихме и аз таман го бях забравила и продължих напред решавайки,че ще успея да намеря някой който да ме оцени,но фактите и думите показаха друго.Прав беше и че утре тоест днес ще го мисля и мисля че реших.Няма да правя глупости като да се самоубивам,да скачам,да си режа ръцете,вените,да се тровя с хапчета и т.н.Мисля че вече надминах този период а и вече пораствам.Не трябва да съм онова малко момиче което отново беше отхвърляно за пореден път и мислещо само Как да погуби животът си.Два часа след като си деактивирах профила тук го активирах отново и си дадох сметка, че в края на краищата аз страдам за някой,но никой не страда за мен.Дори и да се самоубия само родителите ми ще страдат,и те и без това достатъчно са преживяли.Даде ми ъде да се променя. Не мисля да го правя не и външния си вид.Той каза че ме харесва такава каквато съм,но не изпитва нищо към мен.Една от хилядите мисли в главата ми тази нощ бяха именно да стана като една от кучките които всички харесват,но кажи ми има ли смисъл?Не за какво да съсипвам тялото си само и само той да ме забележи. Няма смисъл точно така.Ако аз не съм момичето което той харесва,ще трябва да приема факта някак си.Мисля че ще е трудно,но някак си трябва да го направя. Съжелявам за скандала снощи..прав си , че не може да имаш доверие на човек с който се познаваш лично от два месеца.Да аз не съм от момичетата клюкарки,близките приятели които са ми споделяли дори любовните си тайни а в някой случай двамата говорят за човекът когото харесват и са ми и двамата приятели се опитвам да помогна и двамата ...давам съвети и чесно помогнах им да си изяснят нещата.да не тръгнах не заради факта че не се обичат,а заради факта че ги делят вече 200км. Но това е друга тема.Снощи бях афектирана от думите и за това реагирах по този начин.Дано не се сърдиш , макар че не ме разбираш на 100 процента. Нещата при мен са объркани.Няма да казвам защо,защото ме ее страх от последствията. Последствията които може да станат в приятелските ни взаимоотношения. Само казвам Съжелявам за всичко."

Не знаех какво ще стане,но знаех че може би и отношенията между нас вече са приключили.

Н.Г.Т.

И двамата бяха разбити.И двамата мислеха,че срещуположния харесва друг, но не знаеха,че в крайна сметка и двамата говореха за тях,и че това което си казаха нараняваха най-вече само и единствено тях.

****

Хейо хора.Ето я новата глава.Още четири глави и свършва.Само да напомня.Беше ми трудно да напиша това,поради факта,че тази глава е по истински случай и това нещо се случи снощи.
@rossie_ps ти знаеш всичко любов.Само последното написано не,но ако видиш това ще разбереш.

Изкажете мнението си и кажете искате ли да има и трети сезон защото го обмислям.

Обичам ви хора.

A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction Onde histórias criam vida. Descubra agora