Г.Т.Хари
Днес беше денят.След толкова време най-накрая с Емили щяхме да бъдем свързани и на хартия,освен факта,че душите ни бяха свързани още от първия ден в който се видяхме.Щастлив съм.Истински щастлив и нищо не може да попречи радостта ми днес,е или поне така си мисля.
Станах рано и започнах със сутрешните си процедури.Първо влязох в банята за да се изкъпя,след това влязох в кухнята,за да си направя сутрешното кафе.Не бързах. Сватбата беше чак от 16 часа,а сега беше едва 9:47.Имах достатъчно време на разположение.Подготвих костюмът си,вратовръзката и черните си чипици.
Звъннах на Найл,но той не отговори.
След малко и на вратата се звънна.Тръгнах и когато отворих вратата Бриела едвам си поемаше въздух.-Хей,Хей по-спокойно поеми си въздух какво е станало, че изглеждаш така и едвам си поемаш въздух?-попитах
-Хари...Ти прегледа ли днешните вестници?-попита ме тя
-Не какво пише в тях?-попитах я,вече затваряйки вратата след като тя влезе и се запъти към хола.
-Ето виж.-каза тя и ми подаде вестника който държеше в ръката си
Взех днешната преса от нея и щом прочетох заглавието на първа страница буца заседна в гърлото ми.
"Тейлър Суифт тази сутрин избяга от затвора.Предупреждаваме всички като молим който и да я види да се обадете незабавно на полицията."
Защо всичко става не така както искаме?Защо винаги нещо иска да ни попречи?Не аз няма да го позволя!Не и в деня на сватбата ни!Не и на моета Емили!Знам,че сега щом Тейлър е избягала ще направи всичко възможно, за да попречи на мен и Емили да се оженим.Ще наема охрана.Няма как да попреча на най-хубавия ден в живота ни да се развали.
Звъннах на баща си.
-Ало татко имам нужда от помощ!-казах още щом отсрещната страна вдигна телефона
-Какво е станало синко? -попита баща ми
-Наеми охрана.Извикай всичките си хора.Не ме интересува.Искам днес църквата да е защитена максимално.Видя ли сутрешния вестник?-попитах го
-Не какво е станало?-звучеше адски учуден
-Нека ти прочета главното заглавие тогава: "Тейлър Суифт тази сутрин избяга от затвора.Предупреждаваме всички като молим който и да я види да се обадете незабавно на полицията". Избягала е татко.Избягала е и сега ще направи всичко възможно, за да попречи на мен и Емили да се оженим.Не искам нещо да се провали,не искам.-казах и усетих Как една сълза се спусна по бузата ми.
YOU ARE READING
A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction
FanfictionЕмили Купър -Модел,Момиче дошло от Лос Анджелис,преместило се в Ню Йорк , решило да започне самостоятелно своя живот.Ново училище,нови приятели.Тя не мисли за нищо друго освен за кариерата си,а това до колкото мисли за любов,ами тя е прекалено наран...