Chapter 34.

537 27 0
                                    

Г.Т.Емили

Мад седеше на износената табуретка, ръцете и се опряха на таблото от тъмно дърво. Въздухът миришеше добре, дим и на кърпата, която наскоро беше изтрила тезгяха. Харесваше и. Имаше нещо, което успокояваше една добра, глупава механа, която също се поддържаше чиста. Е, чисти, както беше разумно, така или иначе.
Никой не харесва таверна, която е прекалено чиста. Това направи мястото да се почувства ново. Като палто, което никога не е било износено, или тръба, която никога не е била пушена.
Мад обърна сгънато писмо между два пръста на дясната си ръка. Това писмо, на плътна хартия, беше запечатано с кръг от кръвно-червен восък. Беше го носел само за кратко, но вече беше източник на толкова много влошаване за него, колкото за всяка жена. Е, може би не Айез Седай, но най-много друга жена. Това каза много.
Тя престана да върти писмото и го потупа на тезгяха. Изгори Верин, че го направи това! Тя го задържаше под клетва като риба, уловена на кука.
- Ами Харолд? - попита тя. Това беше името, което му бяха нарекли хората днес. Най-добре да сте в безопасност. - Искаш ли зареждане или не? Таверничката се наведе пред себе си и прекоси ръце. Мели Крейб беше красива жена, с кръгло лице и кестенява коса, която се извиваше доста разкошно. Мад щеше да й даде най-добрата усмивка - нямаше жена, която да срещне, която не се стопи за най-добрата си усмивка - но сега беше желана жена. Тя не можеше да счупи сърцата им;
Това не би било правилно. Макар да се опираше, докато тя показваше някаква голяма гърда. Беше страхотна жена, но тя държеше района зад ребрата. Да, наистина имаше хубави гърдите. Смяташе, че ще бъде добре за малко целуване, може би в една от кабините в задната част на таверната. Разбира се, Мад вече не гледаше на мъжете, нито по този начин. Тя не мислеше за него, за да го целуне. Може би за Талманес. Той беше толкова твърд, добра целувка и прегръдка ще я направи истински щастлива .
- Добре ли си? - попита Зейн.- Какво щеше да направиш, ако бяхте аз, Мадисън?

Празната му чаша седеше до него, няколко пяна, прилепнали към ръба.

- Поръчайте още един кръг - каза тя веднага. - За целия бар. Би било абсолютно благотворително за вас. Хората харесват една благотворителка.

- Исках да кажа за писмото?- Обещахте ли да не го отворите?

- Е, не точно. Обещах, че ако го отворя, ще направя точно това, което каза вътре.

- Даде ли клетва, нали? Тя кимна. Той го сграбчи от пръстите си, като го накара да изрече. Тя се пресегна, за да го вземе обратно, но той се отдръпна и го преобърна в пръстите си. Мад потисна желанието да се добере до нея отново; тя беше изиграла повече от няколко игри на излитане и нямаше желание да погледне бейзбола. Жена не обичаше нищо повече от това да накара един мъж да се разсърди и ако я остави да я направи, тя ще продължи да върви. Все пак той започна да се поти.

- Сега, Мади. , . "

- Мога да го отворя за теб - каза тя и се облегна на другата страна на бара и погледна писмото. Наблизо един мъж извика още една чаша але, но тя му махна. Човекът с червени носове изглеждаше все едно, че все пак имаше достатъчно. Механата на Мели беше достатъчно популярна, че имаше половин дузина обслужващи момичета, които се грижеха за патроните. Човек може да стигне до него в края на краищата.

- Мога да го отворя - продължи той към Мад - и може да ти каже какво има вътре. Кървава пепел! Ако го направи, ще трябва да направи това, което каза. Каквото и да е казал кървав! Всичко, което трябваше да направи, беше да изчака няколко седмици и тя щеше да бъде свободна. Можеше да чака толкова дълго. Наистина, той може.

- Това нямаше да стане - каза Мад, седнала с дрънкане, докато стискаше палеца си между двете страни на писмото, сякаш да го изтръгне.

- Все още трябваше да направя това, което ми каза, Меди. Не прави това сега. Бъди внимателна!" Тя му се усмихна. Механата й, The Seven-Striped Lass, беше един от най-добрите в западния Кеймлин. Ама със силен вкус, игри на зарове, когато ги пожелаете, а не плъх, който да се види. Вероятно не искаха да рискуват да се изправят пред Мади. Светлина, но жената можеше да засрами мустаците от бузите на мъжа, без много да се опитва.

A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt