Chapter 40.

418 28 0
                                    




Г.Т. Хари

Мина около час от както излетяхме и Емили вече беше заспала.Разбирам я.Все пак този полет щеше да продължи цели 8 часа,ако нямаше усложнение в полета разбира се.Беше ми скучно.Реших,че ще е добре и аз да посля.
Затворих очи и се опитах , но не успявах.Скуката съвсем надделя за това реших,че това че телефоните ни са пуснати на "Самолетен режим" беше достатъчно и аз можех свободно да сърфирам в мрежата.Първо влязох в Twitter и разгледах новите снимки които бяха качени от момчетата.Една по-особена снимка привлече вниманието ми а именно снимка на Зейн и Мадисън.Значи все пак Емили ще се окаже права и тези двама изпитват чувства един към друг.Явно първо Мадисън беше качила снимката,защото беше Screenshoot-ната и тогава качена от Зейн.

Явно първо Мадисън беше качила снимката,защото беше Screenshoot-ната и тогава качена от Зейн

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Под снимката Зейн беше написал.

"I never thought of you,But I'll love them endlessly"

Ехе нашия явно сериозно е хлътнал.Реших да му пиша.

Аз:Зейн какво става бе братле?

Не чаках дълго преди Зейн да ми отговори.

Зейн:Ъъ нищо не схващам какво да става?За какво говориш?

Аз:Как какво със Мадисън. Видях снимката и написаното под нея.

Зейн:А нищо не става и това е цитат от една песен.

Аз:Мхмм...точно така опитвай се да ме заблудиш,ама да ти кажа ,че не ти вярвам.

Зейн:Охх нищо не става...е поне не и сега.А ти къде си?Мадисън се опитва да се свърже с Емили,но телефонът и е изключен и твоя също.Е явно твоя вече не де...

Аз:Нейният е изключен а моят е на "Самолетен режим ".

Зейн:Как така на "Самолетен режим "?

Аз:Ами лесно в самолета сме.

Зейн:Какъв самолет нищо не схванах бе Хари.За къде сте тъга ли на връх Коледа?

Аз:За Лондон. Ще запозная Емили със баща ми и мисля тук да прекараме празниците.

Зейн:И няма да сме заедно на Нова година?

Аз:И без това всички решихме да празнуваме поотделно.Лу ще замине на 1-ви,а знаеш...не ми се говори.

Зейн:Знам,но това между вас е минало Хари и това беше грешка.Аз няма да позволя заради тази целувка той да си тръгне.Това просто няма как да стане.

Аз:И на мен не ми се иска Лу да замине,но той вече го е решил Зейн.А знаеш,че той наум и ли си нещо го изпълва.

Зейн:Знам,знам. По това отношение сте еднакви.И ти си същия като него.Инат,твърдоглав и винаги си знаеш твоето.Искаш ли нещо го получаваш и това е.За теб няма дума като "Не".Просто не съществува в речникът ти.

Аз:Пхахах да така е...виж как ме познаваш.

Зейн:Все пак петимата сме Най-добри приятели и се знаем от вече пет години.

Аз:Така е да.Аз ще те оставям,защото искам да поспя малко.

Зейн:Добре брат.Чао.

Аз:Чао.

Проверих туйтовете и на другите мжмчета.Влязох в профила на Емили.Харесах абсолютно всичкихнейни постове и оспамих снимките и с коментари.Реших да кача и наша снимка.

Снимката бе точно от преди седмица

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Снимката бе точно от преди седмица.Найл ни беше снимал докато ние не знаехме.После я изпрати и до петима ни а аз му бях сърдит за кратко разбира се.
Емили се размърда до мен и положи глава на рамото ми.Боже тя е толкова сладка докато спии.

Реших,че не ми се ровеше повече из социалните мрежи, за това реших на изключа отново телефона си.Отново затворих очите си и този път вече заспах.

A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang