Chapter 37.

444 28 0
                                    

Г.Т. Емили

Часът беше 23:30.Знам че беше късно , но не се бях чувала днес със Хари което беше супер странно за това му звъннах.

*Първо позвъняване нищо.
*Второ позвъняване нищо.
*Трето позвъняване нищо.

Защо не вдига.Къде е , че не си чува телефона.Реших да звъня на момчетата но и от тях нямаше отговор.
Къде са всички?Защо не ми вдигат?Да не се е случило нещо с Хари и да не ми казват.
Започнах да се паникьосам. Реших да му пиша.

Аз:Хари къде си?

Аз:Защо никой от вас не ми вдига?

Аз:Хари да не се е случило нещо?

Нямаше отговор.Коремът ми се бе сви на топка.Ами ако наистина му се е случило нещо?Не Господи,Моля те не ми го причинявай.Няма да го понеса.

-Не на мен.Не може да бъде.Няма как.Боже...Започнах да си говоря сама.Просто страхотно.-казах си и млъкнах

Ами ако наистина му се бе случило нещо?Не трябва да си мисля такива неща.Ще пиша на Зейн.

Аз:Хей Зейн виждал ли си Хари или дали сте се чували?

Г.Т.Зейн

Телефонът на Хари беше до моя,и постоянно вибрираше, но не го погледнах,защото все пак той не е мой,а аз не бутам чужди вещи.

Спря да вибрира.След малко моя телефон извибрира и разбрах че имах съобщение. Дано Мадисън да ми е писала.
Извадих телефона от задния си джоб отключвайки го,но съобщението което бях получил не беше от Мади, а от Емили.

Емили:Хей Зейн виждал ли си Хари или дали сте се чували?И не ме лъжи!Да не му се е случило нещо, че всички не ми вдигате?

Аз:Не спокойно нищо му няма.Да до преди малко беше при мен.Отиде до тоалетната.Чакай ще отида да го видя и без това се забави,а и ще му кажа.

Емили:Добре чакам резултат.

Аз:След малко ще ти кажа.

Заключих телефона си и го пъхнах обратно в задния си джоб,запътвайки се към банята.Щам стигнах и почуках и не чух някой да ми отговорих отворих вратата,но веднага съжалих.
Хари и Луи се целуваха, като Хари беше притиснал максимално Луи в стената и не се отделяха.Обаче щом отворих вратата и ме видяха спряха и рязко се отдръпнаха един от друг.Устните им бяха зачервени и подути,а те се чудеха какво да кажат и какво да направят.

A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction Where stories live. Discover now