Погледнете написаното след главата!Благодаря предварително, а сега приятно четене😄❤
《《《След една година 》》》
Г.Т.Бриела
Мина година от както Хари за последно разговаря с Емили. Година през която той страдаше и се съсипваше вътрешно.
През тази изминала една година аз,Аманда и Робин бяхме неотлъчно до Хари, но всякаш на него вече не му пукаше.Всяка вечер се напиваше,всяка вечер ходеше по барове и се прибираше с различна.
Не ми харесваше факта да го виждам така съсипан.От друга страна поне аз,сестра му и баща му знаехме какво става с Емили,защото тайно поддържахме връзка с Мадисън,само и само обаче Хари да не разбере за това,защото щеше до страда.
От близо половин година Емили беше тръгнала със Дейвис, приятел от бифшото и училище и беше щастлива със него.Тя не си бе спомнила абсолютно нищо от последната година и за това сега живееше пак във Ню Йорк.
Аз от своя страна вече имах кариера като певица и модел.След участието ми в едно от месните реалити шоута станах популярна и сред младежта в социалните мрежи.
Г-н Стайлс продължава бизнесът си в Европа, а Аманда стана моден дизайнер за една от тукашните модни линии в Америка, но вече на влизаща и в цял свят.Г.Т.Мадисън
И днешния ден не бе по-различен от всеки един предходен изминал през последната година. Всяка сутрин се събуждам по едно и също време, а именно в шест и половина,като първата ми работа е да отида отсреща до къщата на Емили и да и помогна, защото сутрин тя не усеща нормално крайниците си,поради силния ток който онзи идиот и е пускал преди година.
След това се гласи за университета. Да точно така вече сме първокурснички и учим бизнес икономика.Гаджето на Емили,Дейвис който също е в нашия клас се записа също в нашата паралелка,само и само за да може да бъде по - близо до нея.
Той знаеше абсолютно всичко,от връзката на Емили и Хари,до отвличането 'и и това че тя загуби паметта си.Дейв пое всички рискове да тръгне с нея,защото знаеше, че рано или късно Емили може и ще си върне паметта и тогава тя няма да е повече със него,а ще се върне при Хари.Сега обаче проблемът беше по-сериозен, а именно това че днес се навършва точно година от всичко случило се и Емили трябва да отиде на преглед до Лос Анджелис, а там може да се видят със Хари,а аз няма как да скрия както от сестра му така и от него самия.
YOU ARE READING
A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction
FanfictionЕмили Купър -Модел,Момиче дошло от Лос Анджелис,преместило се в Ню Йорк , решило да започне самостоятелно своя живот.Ново училище,нови приятели.Тя не мисли за нищо друго освен за кариерата си,а това до колкото мисли за любов,ами тя е прекалено наран...