Г.Т. Емили
Събудих се от звука на алармата.Днес трябваше да ходя на училище,макар да знаех,че никак не исках.Главата ме болеше адски много и бързо слязох в кухнята,за да изпия едно хапче.
Днес определено не ми се закусваше затова просто се качих обратно в стаята си и реших да се изкъпя.Г.Т. Хари
Събудих се 30 минути преди да почне първия ми час.От първия час ли трябва да я видя?Та тя ми каза че не иска да ме вижда повече!Какво ще правя?Не мога да я отбягвам ...Реших че трябва да се изкъпя и след сутрешния душ се Облякох и тръгнах към училище.
Г.Т. Емили
След като вече бях облечена със черна тениска с надписа на Puma и черни тесни дънки реших че трябва да си накъдря косата.Реших да се правя че не ми пука за нищо и най-вече да не ми пука за думите които му казах,защото той си го заслужаваше. Даже много повече нали?Незнам чувствам се въпреки всичко толкова зле.Не Емили Купър не се извинява!Емили Купър никога не пречупва глава!
-Стегни се момиче ти можеш.-си казах и се запътих надолу към входната врата.Взех ключовете си и се качих в колата.Не след дълго стигнах в училище.
Г.Т.Хари
Щом паркирах черният си Range Rover както обикновено всички момичета започнаха да ми се лепят като мухи.Вярно харесваше ми чувството да съм желан,но точно в момента не ги исках около мен.Побързах да ги избегна и се запътих към шкафчето си.В съседно до моето шкафче беше това на Лиам, но две шкафчета по - на дясно беше това на най - големият ми враг Шон Мендез.Щом ме видя лепна фалшивата си надменна усмивка и закрачи към мен викайки ми ,така че целият коридор да чуе.
-И какво стана Хари?Май Емили Купър няма да се хване в мрежите ти.Няма да е твоя и няма да можеш да я манипулираш?Хаха смешен си знаеш ли?За първи път някое момиче да не те харесва,а ти все още да ходиш след гъза 'и и да я преследваш като малко кученце.-след изречените думи усетих как адреналина ми нараства.Исках да изтрия тази самодоволна усмивка от лицето му.-Знаеш ли Хари,Емили може да тръгне с мен,но със тебе НИКОГА!-край след и последните изречени думи от тази шибана уста не можех да се здържа повече.
Ударих му един юмрук право в носа а той залита падайки на земята.Продължих да го налагам, а той най-нагло продължаваше да ми се хили и да казва , че Емили никога няма да бъде моя.Г.Т. Емили
Влизайки във двора на училището видях че всички се затичваха да влязах в главния коридор.Какво ставаше?Щях да разбера много скоро.Заключих колата си и с бързи крачки се запътих към талпата от хора.Избутвах се максимално близо напред докато очите ми не забелязаха Хари седящ върху някакво момче , налагащ му юмруци.Оня се хилеше като пълен идиот,а думите на момчето лежащо под Хари ме разтресоха.
-Емили Купър никога няма да бъде твоя,а само моя! -продължаваше да вика непознатият , а Хари не спираше да забива юмруците се върху момчето.
-Хари Спри!А ти не говори пълни глупости!Нито ще бъда негова,нито твоя!Набийте си го в празните глави!Аз не съм ненужна вещ която мислите да подхвърляте. -казах изведнъж и всички погледи се спряха върху мен.Хари ме погледна тъжно и изведнъж стана от момчето лежащо на земята.Не след дълго директорът на училището извика в кабинета си Хари и бащата на Хари.
ESTÁS LEYENDO
A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction
FanficЕмили Купър -Модел,Момиче дошло от Лос Анджелис,преместило се в Ню Йорк , решило да започне самостоятелно своя живот.Ново училище,нови приятели.Тя не мисли за нищо друго освен за кариерата си,а това до колкото мисли за любов,ами тя е прекалено наран...