Chapter 8.

275 20 0
                                    

Г.Т.Хари

Ден като ден.Вече започваха да ми се сливат.Посноянно правех едно и също.Сутрин ставах, пиех кафе,влизах под душа и после в университета цял ден.Вечер се прибирах и отивах в някой клуб.Пиех до припадък едва ли не и всяка вечер се събуждах с различна в леглото.И като се замисля, че това нещо се е повтаряло всеки ден през последната изминала година...
Но какво мога да направя?Душата ми продължава да страда за Емили и това е.Тя може и да не ме помни,но аз не мога да я забравя.За мен тя е "Незабравима" .Всеки ден почти постоянно мисля за нея.Всяка вечер когато се напивам с цел да се опитам да я забравя поне за малко,тя пак изкача в съзнанието ми.Целувам различни,но си представям нея,спя със различни,но отново си представям нея.През тази една изминала година животът ми се върти върху мислите за нея.

Г.Т.Емили

След процедурата се прибрах по най-бързия начин у дома.Помалих докторът да не казва нищо на никой.Той както и аз самата не знаехме какво се случи.Схомних си нещо, но го бе частично и за мен всичко стана една допълнително голяма каша.Не ми стигаха проблемите и постоянните въпроси,ами сега и това.

Качих се в стаята си и реших, че ще е добре да си почина малко.Видях че имах пет пропуснати повиквания от Дейвис,но обещох обаче,че преди това ще звънна на Мадисън.

Г.Т.Мадисън

Сутринта Емили замина за процедура, а малко след това Дейвис се появи.Реши да ни изненада.

-Здравей Дейвис. -поздравих го и го поканих да влезе вътре

-Здравей и на теб Мадисън. Добро утро. -поздрави ме той

-Влизай настанявай се.-казах тръгвайки след него към всекидневната,но телефонът ми за звъня.

-Ей сега ще се върна.-казах запътвайки се към стаята си.

Зейн.Снимката ни се показа на светещия екран.Сложих си я още в деня,в който с Емили се върнахме обратно в Лос Анджелис..

Знам ще ме попитате,какво стана през тази изминала една година?Ами ние с него още сме заедно

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Знам ще ме попитате,какво стана през тази изминала една година?Ами ние с него още сме заедно. Вярно че той остана тук във Ню Йорк, а аз се върнах във Лос Анджелис, но той идваше често и така бяхме заедно,а през останалото време се чувахме и си говорихме по Skype.Та сега възможността ни е прекрасна,като се има на предвид, че сега и двама сме в Ню Йорк и ще можем да бъдем заедно.

- Алоуу мадам.Добро утро принцесо,как спа?-каза той още сънен по телефона.

-Алоуу.Добро утро и на теб принце,аз спах добре ами ти?-изимитирах го и аз

-Ами не спах много добре като се има на предвид, че в три през нощта ходехме с момчетата да приберем Хари от поредния долнопробен бар.-въздъхна той

-Пак ли?О милия ми той...-казах аз

И така си поговорихме още малко,но се наложи да затворим,защото той щял да ходи да записват нова песен,а аз трябваше да слизам при Дейвис.

-Е къде е Емили?Звънях на телефона 'и не отговаря. Ходих до тях,но никой не ми отвори вратата.Дапне е станало нещо което да криеш от мен?-попита той и ме погледна с онзи негов поглед,с който се молеше всичко да е наред и той да мисли погледни неща

-Емили е на първата си процедура.Ти си и звънял и на телефона и си ходил.до у тях,но тя нито може да ти вдигне телефона, нито ще си е у тях по това време.

-Оуу добре.-каза той и в гласът му си четеше нотка на състрадание

-Хей не страдай. Всичко ще е на ред.Зном че от една част се страхуваш тя дапси върне паметта,но ако нова стане ще е по-добре за нея повярвай ми.

-Кажи ми само едно Мади,как да не страдал като я обичам и не искам да я загубя. Не искам да си спомня и да се върне при Хари.Кажи ми той обича ли я истински?

- Разбира се.-казах и телефонът ми отново звънна

Този път беше Емили.

-Ало Емили как мина?-попитах след като вдигнах мобилното устройство.

-Аа...аз...спомних си го.Спомних си първата ни среща с Хари.

*****

Та дам.Хейй мили читатели ето я и новата глава.Не е нищо особено, но ще се реванширам. Лека нощ и знайте че ви обичам.Обичайте се и вие.

A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction Where stories live. Discover now