Г.Т.Бриела
Оставаше още един ден до сватбата на Емили и Хари.Ще попитате как така?Нали трябваше първо да и предложи?А тя дали е приела?
Е нека ви разкажа какво стана...Да аз бях заедно с Емили когато Хари и предложи.Ретроспекция :
Г.Т.Бриела
Бяхме заедно с Емили у тях,когато на вратата се позвъни.Точно така освен приятелка на Хари, тя беше и моя приятелка.Знаех,че Емили и Хари ще излизат и именно заради това тя ми бе звъннала,за да и помогна с облеклото,а щом и на вратата се позвъни ми стана ясно,че е къдрокоското и че е време те да излязат.Бях щастлива, че след всичко което приживяха те са отново заедно.Да и аз лично мисля,че Хари прибързва с решението да предложи брак на Емили, но все пак това си е негово решение.Още щом се прибра в къщи той ми звънна.Знаеше,че аз ще им помогна и че винаги ще съм до тях.
-Аз ще отворя вратата, а ти се до оправи на спокойствие.-казах на притесненото до мен момиче, излизайки от стаята и запътвайки се към вратата,пред която отвън стоеше Хари.
-Хей.-каза ми отваряйки врата,пускайки го да влезе в къщата
-Хей.-казах,затваряйки вратата,запътвайки се към него,за да го прегърна
-Къде е Емили?-попита ме той
-Горе в стаята си е,след малко е готова и ще слезе.-казах
-Ами добре тогава.-каза той и седна на дивана в хола.
-Сигурен ли си,че сега е най-точното време?Не мислиш ли,че прибързваш?
-Виж Бри,ако сега не и предложа не знам дали друг път в скоро време ще събера смелост да го направя.Знам че преживяхме доста неща,но минаха две години и мисля,че вече е време.
-Така е и ти си прав и да не решавам аз а ти,а щом ти мислиш така,аз няма какво да се меся.
-Какво си шушукате вие там двамата?-попита Емили слизайки по стъпалата надолу
Хари се изправи и се приближи до Емили,хващайки ръцете и във неговите.
-Много си красива.-прошепна едвам гледайки я от горе до долу.
-Благодаря.-каза тя,засрамвайки се и поглеждайки засрамено към краката си
-Виж Емили знам,че преминахме през много неща и може би прибързвам с решението си,но ако не го направя сега,надали ще събера в скоро време отново смелост.-започна Хари,заставайки пред Емили на един крак
-Какво искаш да кажеш Хари?-попита Емили объркана,от това което Хари се опитваше да и каже
-Емили Купър ще се омъжиш ли за мен?-попита я той и извади една черна кутийка с диамантен пръстен вътре в нея
-Хари к..какво?Не мога да повярвам.Да!Да!100 пъти Да!-каза тя мятайки се на вратът му
Край на ретроспекцията
Днес както обикновено потичах сутринта и си взех вестник и кроасан с шоколад.
Щом се прибрах вкъщи отидох първо до стаята си,за да се изкъпя, а после щях да прегледам сутрешните новини.След приятния сутрешен душ седнах на дивана в хола и взех вестника.
Щом прочетох главната новина,кръвта във вените ми замръзна на място,а сърцето ми учести ударите си."Тейлър Суифт тази сутрин избяга от затвора.Предупреждаваме всички като молим който и да я види да се обадете незабавно на полицията".
Защо нещата се объркват винаги.Мислех си,че най-накрая Емили и Хари ще бъдат щастливи.Не нямаше да позволя най-добрият ми приятел и Емили да пострадат и то точно преди сватбата!
*****
Хейо хора.Ето я новата глава.Още една глава която ще е епилог и тази история свършва.Много ми става мъчно, че края е толкова близо, но всяко нещо си има начало и край.
Според вас какво ще стане като за финал?Тейлър ще попречи ли на сватбата на Хари и Емили?
Изкажете мнението си и не забравяйте да гласувате.
Обичам ви и хубав ден от мен.❤❤❤
YOU ARE READING
A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction
FanfictionЕмили Купър -Модел,Момиче дошло от Лос Анджелис,преместило се в Ню Йорк , решило да започне самостоятелно своя живот.Ново училище,нови приятели.Тя не мисли за нищо друго освен за кариерата си,а това до колкото мисли за любов,ами тя е прекалено наран...