Г.Т. Хари
От два часа с Емили учим песента,която между другото ми хареса страшно много, но не оригинала,а кавъра на Еми.
Тя не осъзнава колко хубав всъщност глас има тя.
От както нашета група с момчетата се разпадна , работя по самостоятелен албум.
Въпреки всичко One Direction си остана най-добрата Британска група за тези седем години.
Първо реших, че ще продължа с кариерата си,но реших че ще е по-добре първо да завърша образованието си и тогава ще продължа с кариерата си.За това ето ме тук в Ню Йорк вместо да седя в Холмс Чапъл.Знам, че Емили е модел,но също така може да се занимава и в кариерата на пеенето.
Медиите я обожават.Не само мен де...Не се хваля,но погледнете ме...Всяко тинейджърско момиче си пода по мен,но аз виждам само нея.
Както и да е...Тя,тя е перфектна!-Харии!!!Ехоо къде се отнесе?-попита ме тя,прекъсвайки мислите ми.-От пет минути повтарям името ти,но ти само тялом си тук,а духом някъде другаде.Какво става?
-Ами съжалявам.Отнесох се и не съм те чула да повтаряш името ми.-отвърнах ' и
-За какво мислиш?-полюбопитства
-За нас,за мен,за теб,за миналото и така нататък. Нищо важно просто мисля.Всеки човек го прави Еми.-отговорих
-И какво толкова мислиш за мен,за теб, нас и миналото ти?-продължи да настоява да и кажа
-Еми мисля за теб...толкова си красива и имаш уникален глас...
-Ти пък,не е вярно просто не пея фалшиво.-прекъсна ме тя
-Нека да довърша,не ме прекъсвай моля те ...Ти наистина имаш страхотен глас,красива,умна,интелигентна и всичко най-хубаво, мечтата на всяко момче, а си моя.Мисля за миналото ми,за живота преди да те срещна,бях нещастен.След като те срещнах станах щастлив . Благодаря ти.
Само за една нещо ме е страх...познавам се толкова добре и се притеснявам от факта , че знам какво мога да направя ако не внимавам.Не искам да те нараня по никакъв начин скъпа.Обичам те,но ме е страх.Дано ме разбереш.-отвърнах ' и и една самотна сълза се спусна по бузата ми-О миличък,не си мисли подобни неща.И аз те обичам страшно много и вярвам , че онова всичкото лошо и негативно нещо ще остане назад в миналото ни.А колкото до теб...аз те обичам такъв какъвто си.-отвърна ми тя.
-Добре скъпа обичам те.-станах и целунах челото 'и - Хайде сега да продължаваме да пеем.
-Хари,аз за това ти виках.Мама ми звънна и ме покани за уикенда да отида при нея в Лос Анджелис и бих желала до дойдеш с мен и да се запознаеш и с нея.Ако искаш де.-попита ме тя и направи кучешка муцунка.
Как да и откажа?Толкова е сладка и невинна.Чиста като бистра вода.Просто не мога.
-Добре разбира се , че ще дойда с теб и ще прекараме двамата уикенда при майка ти.-отвърнах ' и и се усмихнах.
-Йейй обичам теее! - отвърна тя и се хвърли на вратът ми.
Прегърнах я силно и не исках да я пускам.
-Хари пусни ме задушавам се,а и трябва да си нагласим малко багаж.-каза ми тя и аз я пуснах.
-Хайде.
YOU ARE READING
A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction
FanfictionЕмили Купър -Модел,Момиче дошло от Лос Анджелис,преместило се в Ню Йорк , решило да започне самостоятелно своя живот.Ново училище,нови приятели.Тя не мисли за нищо друго освен за кариерата си,а това до колкото мисли за любов,ами тя е прекалено наран...