Г.Т. Хари
След като със сестра ми приключихме разговора си запалих черният си Range Rover и потеглих към най-близкия мол.
Паркирах в подземния паркинг и се качих във входа на мола.Реших да не и купувам дреха,защото можеше да не и хареса или да не и стане.Да слаба е ама аз не знам точния и размер.Тук в този мол е един от най-добрите бижутери на Лос Анджелис и за това реших да и взема нещо дребничко,деликатно като нея,красиво и да е от сърце.В крайна сметка реших да е това:Хареса ми и реших да си ходя вече.След като реших че трябва да се прибирам,слязох отново в подземния паркинг и потеглих обратно към вкъщи.
Г.Т. Емили
След като г-н Даниелс обясни какво трябва да се прави по теста започнах да го решавам.Ученето от предния ден ми помагна, защото поне на мен теста ми беше лесен и го реших само за 20 минути.Щом бях готова го предадох на г-на и излязох от стаята.Запътих се към кафенето и си взех едно 3 & 1.Седвах на една от масите и реших да проверя социалните си мрежи.
Скоро ми омръзна и реших да звънна на Мадисън ,най-добрата ми приятелка от детството.-Ало Мад как е?Не сме се чували от доста отдавна.-казах и
-Хейй Емили добре е,ти как си?Има ли нещо ново,как е училището?-попита забързано тя
-Ами да кажем че съм добре...Има едно нещо,но незнам как да ти го обясня,а иначе училището...Ами добре е.Даже преди малко имах тест по История и го направих за 20 минути.-казах и аз развеселено
-Емили познавам те от много отдавна,това нещо да не е свързано с момче?-попита ме тя
-Охх Мад да свързано е с момче , то това не е за по телефона.Кога ще си свободна?-попитах я
-Ами незнам към колко точно,но да кажем към четири часа да се чакаме на ъгъла на нашето кафене.Защото лекциите ми са до два,а трябва и да се прибера до вкъщи.-каза тя на един дъх
-Хах...спокойно де не се притеснявай.Няма нужда да се притесняваш.В четири на ъгъла на нашето място.-отвърнах и развеселено
-Добре Чао. -каза ми
-Оки Чао.-отвърнах и
И така линията прекъсна.Аз реших че ще е добре вече да тръгвам към Математика.
Г.Т. Хари
Щом се прибрах веднага реших да се тръшна на дивана в хола. Пуснах телевизора, но нищо не ми беше интересно.Качих се в стаята си и реших да избера какво да облека.Все пак като отида пред дома на Емили трябваше да изглеждам добре.
Избрах си черни тесни дънки, бяла тениска,бели Converse и черна риза с 3/4 ръкав.
Изглеждаха добре съчетани,затова просто ги оставих на една закачалка,закачена за дръжката на гардероба.
Легнах на леглото и тъкмо задрямах, когато телефона ми започна да звъни.Г.Т. Емили
И последния час свърши и вече трябваше да се прибирам вкъщи.Запалих бялото си Audi и потеглих към вкъщи.Когато влязох в така наречения ми "дом" и се качих в стаята си реших да се изкъпя.
Излязох от банята и се чудех какво да облека.В крайна сметка избрах черни тесни дънки, черна блуза и черни токчета които комбинирах и със черна чанта.Изсуших косата си и я накъдрих.Часът вече беше 3 и половина и реших да тръгна към уреченото място.
Взех ключовете за колата от масичката пред вратата и потеглих към кафенето.
Пристигнах пет минути преди уреченото час и за това влязох направо вътре.Седнах на една от крайните маси с изглед към улицата и си поръчах чаша Мокачино.
Не след дълго и Мадисън се показа зад ъгъла.
YOU ARE READING
A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction
FanfictionЕмили Купър -Модел,Момиче дошло от Лос Анджелис,преместило се в Ню Йорк , решило да започне самостоятелно своя живот.Ново училище,нови приятели.Тя не мисли за нищо друго освен за кариерата си,а това до колкото мисли за любов,ами тя е прекалено наран...