Chapter 21.

1K 55 10
                                    

Г.Т. Хари

Още не можех да повярвам какво се случи преди повече от два часа.
Тя стоеше върху мен на дивана в хола, обвила ръце около кръста ми и беше заспала.
Надигнах се полека, за да не я събудя и я преместих на леглото в стаята ' и.
Реших да не я притеснявам и за това не я събудих, но въпреки това нямаше как да спя у тях.Не че нямаше къде, но просто не бе редно.Написах и бележка и излязох от дома ' и затваряйки полека вратата след себе си.
Прибрах се вкъщи и се качих в стаята си. Съблякох днешните си дрехи и се хвърлих върху леглото заглеждайки се в тавана.Прозарецът на стаята ми имаше изглед точно към Статуята на Свободата а тя от своя страна през нощта изглеждаше по-величествена и красива , осветена от луната.
Затворих леко очите си и усетих как умората постепенно си казва тежката дума.
Какво щеше да стане, ако Емили ме беше отхвърлила?Как щях да се справя с чувството да бъда отхвърлен за първи път? Как щях да понеса чувството на загуба,на това че тя няма да е моя?С мисли за нея заспах скоро.

Г.Т. Емили

Събудих се от звука на алармата.Днес трябваше отново да ходя на училище, но този път беше различно.Нямаше да се дразня на държанието на Хари, а напротив.Щях да съм щастлива да го виждам.
Слязох в кухнята и реших да си направя кафе и зърнена закуска.
Тъкмо когато влизах в хола и слагах купата ми със закуската и чашата с кафе на масата забелязах,че на нея имаше бележка.
Набързо взех листа и почнах да чета,а в нея пишеше следното:

"Ти спеше и не смеех да те събудя,за това само те поставих на леглото и си тръгнах.Нямаше да е уместно да остана и да пренощувам в дома ти,въпреки че имаше къде да спя.За това след като те сложих на леглото реших да ти напиша тази бележка.Знам че в началото те дразнех ии съм сигурен на сто процента , че ти е идело да ме убиеш, но се радвам че снощи ми позволи да ти обясня някой неща и че ми позволи да променя мнението ти за мен.Както ти казах и снощи,за мен това е нещо ново.За първи път се влюбвам м някого и като цяло не знам какво трябва да правя и как трябва да се държа,но ако ми позволиш ще се науча.Знай че те обичам безкрайно много и ще се видим днес в училище,любов.
С много обич:Хари"

Оо боже...Хари е написал цял роман.Не мога да повярвам.Трябва по най-бързия начин да се оправя и да стигна до стаята по История за да имаме малко време преди да започне часа,защото няма да изтрая до обяд , за да се видим чак във столовата.

A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction Where stories live. Discover now